Budowa hybrydowej skrzyni dla laika jak ja to istne zabujstwo być może dla tego że u siebie wymieniłem synchra 1i2 3i4 i wszystkie łoźyska w skrzyni.
Po ogarnięciu choinek (mama nadzieje bo pewności nie mam) [size=24]mam jeszcze jeden wielki problem imbus od strony łożyska oporowego jak go wkręce to nie mam moźliwości wbicia 1i2 tylko 3i4 i 5iR nie idzie dzwignia w lewo stoi na środku i da sie ruszyć w prawo.[size=24]Czy na tym ibusie powiinna byc podkładka bo ja go lekko odkręce to wszystko chula? w następujący sposób
1 bieg przy 14 obrotach wałkiem sprzęgłowym 1 obrót mechanizmu półosi i tym samym koła
2 bieg przy 8,5
obrotach wałkiem sprzęgłowym 1 obrót mechanizmu półosi i tym samym koła
3 bieg przy 6 obrotach wałkiem sprzęgłowym 1 obrót mechanizmu półosi i tym samym koła
4 bieg przy 8,5
obrotach wałkiem sprzęgłowym 1 obrót mechanizmu półosi i tym samym koła
4 bieg przy 8,5
obrotach wałkiem sprzęgłowym 1 obrót mechanizmu półosi i tym samym koła
5 bieg totalna kleszczoza
Może jest jakaś regółą że na którymś biegó trzeba wkręcić imbus -wywaliłem z olejem prawie 1000zł i stoje z robotą pomocy koledzy [/size][/size]
ten imbus to sie wkreca jeszcze jak sie ma skrzynie rozbebeszoną,znaczy choinki i wszysto inne na swoim miejscu ale kartery rozpołowione i musi pasować w tą fasolke czy coś w tym stylu. wszystko tam widać wtedy. jak nie pasuje trzeba nastawiać mieszając biegami jak dobrze pamietam bo w wielkanoc to robiłem ale ciezki motyw już miałem nim sie do niej dostałem ale działała za pierwszym podejściem przed złożeniem karterów możesz sobie popatrzeć jak przesówki skaczą po synchrach i biegach, obadać czy gdzieś coś sie nie chaczy, nie klinuje, jezeli nie ma problemu to dokładasz karter, sprawdzasz czy nic sie nie zmieniło przełączajac jeszcze raz kolejne biegi i musi pykać
[ Dodano: 2011-05-07, 22:35 ] a na tym imbusie nie ma podkładki
No to ja i mam pytanko w celu potwierdzenia moich wiadomości. Jakim najlepszym i najtańszym wyborem będzie hydro EE8 jest (y2) .
Jak wiadomo jest to linka nie hydro i trzeba robić konwersje.
Czy do tej skrzyni nie podejdzie jakieś FD główne 4.4? lub więcej ?
Jeśli nie to chyba najlepszym wyborem będzie od razu ładowanie S80+konwersja...? Są jeszcze jakieś wyjścia ?
Najlepszy mod to S80 od Integry. Czy to przed 98r czy po-wiadomo, że po lifcie lepiej, bo i Fd jest "lepsze" ale porównując przyspieszenie ITRa przed i po lifcie różnic nie ma.... no może na elastyczności. W stock S9B w komplecie z B16 N/A nawet nie ma się co bawić- już lepsza opcja (oczywiście bez szpery to Y2- seryjna z EE8). W skrzynię Y1(czy tam J1, w każdym razie z EF8) też nie ma się co bawić, bo oszczędzając na konwersji cabel-hydro (sama skrzynia stoi w podobnej cenie co S80 z ITRa, dużo trudniej dostępna) dużo tracisz na modyfikacjach OEMowymi częściami- bo chyba poza Fd 4,4 z integry LS nie ma nic sensownego do B serii cabel.
Jak chcesz oszczędzić troszkę siana, to możesz kompletować graty (szpera z S9B, obudowa S80, niektóre biegi z Y21..itp...) coś zawsze ugrasz....ale to jest czasochłonne...a suma sumarum warto potargować się o igłę S80 i mieć problem z głowy. Tak czy siak.... jest to koszt i z tym trzeba się pogodzić.
No i w pizdu. Hybryda złożona, silnik wciepany, ale półosie jeszcze wiszą, mieszam lewarkiem, 1,2,3,4,5 wchodzi, a wsteczny ni cholery Tak jak kiedyś pisał Atom i Doman, niestety żadnego rozwiązania po sobie nie zostawili. Mógłby ktoś pomóc?! Nie chce mi się znowu skrzynie wyciągać i rozbierać, nie mając pojęcia co jest nie tak
to bedziesz musial skrzynie wyjąć i rozebrac moze trybik od wsteka odwrotnie wsadziles? a swoją drogo kolego sprawdza sie wszystkie biegi po złozeniu skrzyni( złozeniu obudowy) na sucho teraz masz nauczke
Dawca44, o kurcze no to nie fajnie. mi na sucho wchodziły wszystkie - łacznie ze wstecznym, chyba musisz ją zrzucic. dobrze ze nie zalałeś oliwa bo szkoda MTF'a !!
ps. odnosnie wiesz czego wal pw albo sms - nie dogadamy sie dzwoniac bo nie mam zasiegu w tej budzie gdzie siedze ale sms w koncu dojdzie
Kurde, po łebkach sprawdziłem. Nawet byłem teraz poskładać na sucho pozostałości, czyli skrzynię do civica, to żeby wbić wsteczny, musiałem go stopą pchać. Nie chce to od-tak leciutko wchodzić. Ale w rexie choćbym niewiadomo jak ciągnął za gałę, nie wejdzie i już! Jestem praktycznie pewny że wszystko złożone jak trzeba
A teraz panowie rozwiązanie zagadki. Wszystko było złożone prawidłowo, ale wteczny ni chu** nie chciał wejść, dopiera jak się pomagało podnosząc palcem trybko. I co się okazuje... rozebrałem to, przełożyłem wybieraki z civica i chodzi Jadę po silikon i składamy
[ Dodano: 2011-07-13, 14:52 ] Trochę wcześnie się pochwaliłem, bo po założeniu obudowy, wstecznego znowu nie szło wbić Ja pierd***, chyba z tym zwariuję!
[ Dodano: 2011-07-13, 16:58 ] No i panowie, sprawa taka. Póki nie dociągnę śrubami obudowy, wsteczny wchodzi. Jak dociągnę, niema bata. jak obudowa jest założona bez śrub, to widać, że przy wrzucaniu wstecznego unosi się milimetr do góry. Jestem już załamany i mam tego dość. Jest ktoś w stanie coś wymyślić?