Budowa hybrydowej skrzynii biegów na linke

Posty: 327   •   Strona 4 z 22   •   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22
Avatar użytkownika
ceer
Forumowicz
 
Posty: 437
Dołączył(a): 2005-04-01, 21:31
Lokalizacja: bierun

przez ceer » 2008-07-28, 10:31

Motyl prosze,rozwin swoja wypowiedz o customowym fd 4,9

Avatar użytkownika
Motyl
Forumowicz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 2007-07-01, 15:57
Lokalizacja: JHM - Warszawa

przez Motyl » 2008-07-29, 19:52

Są za wielką wodą dostępne przełożenia do d serii 4.9
wkładasz takie i masz skrzynkę krótkszą niż w ITR gdzie główne ma 4,7.
na poszczególnych biegach masz duuużo krótsze prędkości, przez co jednak skraca się czas na 1/4.

przy dużej mocy takie przełożenie praktycznie uniemożliwi start z 1.
Z 2 start powinien być juz ok.
Biorąc pod uwagę mase crx plus jeszcze to ile można z niego wyrzucić zakładam że trzeba bedzie ruszać z 2.

Kaspol
Forumowicz
 
Posty: 2037
Dołączył(a): 2004-11-08, 16:47
Lokalizacja: Kryry
Samochód: crx ee8

przez Kaspol » 2008-07-29, 20:38

to po co takie przelozenie skoro skraca czas na 1/4?a jak to sie ma do seryjnego crxa?polepszy czasy na cwiartke czy pogorszy?

Avatar użytkownika
Motyl
Forumowicz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 2007-07-01, 15:57
Lokalizacja: JHM - Warszawa

przez Motyl » 2008-07-29, 21:48

no panie!

no skoro skraca czas to znaczy, że w stosunku do seryjnego powinien on być lepszy. czyli 1/4 przejedziesz szybciej

Kaspol
Forumowicz
 
Posty: 2037
Dołączył(a): 2004-11-08, 16:47
Lokalizacja: Kryry
Samochód: crx ee8

przez Kaspol » 2008-07-30, 07:02

kurde sorki bo zle skojarzylem.myslalem ze wydluza czas.procenty robia swoje.

Avatar użytkownika
TJ
Forumowicz
 
Posty: 801
Dołączył(a): 2006-03-12, 09:58
Lokalizacja: Kraków

przez TJ » 2008-07-30, 08:24

Gdy się robi setup tylko na ćwiartkę, jest prościej. Wtedy nie przeszkadza że ostatni bieg jest krótki.

Natomiast załóżmy że chcę sobie pośmigać na jakimś torze w Niemczech, i dojechać tam w miarę tanio na własnych kołach, a więc potrzebuję długą piątkę oraz pozostałe biegi dobrze zestopniowane z uwzględnieniem charakterystyki silnika. No i przeskok 4 - 5 też trzeba żeby był rozsądny, żeby nie odbierał przyjemności przy rozpędzaniu auta do dużych prędkości.

Największą wadą skrzyni CRX jest to, że po zmianie z 1 na 2 lądujemy na obrotach rzędu 4500 - 5000 zależnie jak ma się ustawioną odcinkę. Seria słabo idzie od 4500, za to tuning ukierunkowany na poprawienie środkowego zakresu obrotów (kolektor 4-2-1 i te sprawy) ma szansę pomóc, jak również turbo które przy 4500 na dwójce może dać wystarczający moment. Natomiast ekstremalne N/A, nastawione na jak największy moment i moc od 6000 obrotów wzwyż, kosztem niskich i średnich obrotów, wymaga bliższego zestopniowania 1 - 2.

B seria SiR ma odpowiedni wałek, w D serii takiego nie ma. Zastanawiam się czy da się zrobić wałek na zamówienie.
Stock music for videos - http://tj.krakow.pl/muzyka/

Avatar użytkownika
h8r
Forumowicz
 
Posty: 1597
Dołączył(a): 2007-11-04, 22:18
Lokalizacja: mam to wiedzieć?

przez h8r » 2008-07-30, 08:32

Coś jak V-tec do D-serii? A jak to miałoby się włączać i wyłączać?, bo jak będzie cały czas włączony to jakby 'zwykły' ostry wałek...
200sx

Kaspol
Forumowicz
 
Posty: 2037
Dołączył(a): 2004-11-08, 16:47
Lokalizacja: Kryry
Samochód: crx ee8

przez Kaspol » 2008-07-30, 12:07

h8r napisał(a):Coś jak V-tec do D-serii? A jak to miałoby się włączać i wyłączać?, bo jak będzie cały czas włączony to jakby 'zwykły' ostry wałek...


chodzi o walek do skrzyni biegow :rotfl: nastepny na procentach :rotfl2:

Avatar użytkownika
JuM3R
Forumowicz
 
Posty: 674
Dołączył(a): 2006-09-10, 14:05
Lokalizacja: Warszawa

przez JuM3R » 2008-08-06, 21:26

Panowie a każda skrzynia z D serii pasi do D16Z5??????
wyczytalem ze skrzynie D serii sa plug & play, nie bzdura?????

dzieki :poklony: :poklony:
pzdr

Avatar użytkownika
ceer
Forumowicz
 
Posty: 437
Dołączył(a): 2005-04-01, 21:31
Lokalizacja: bierun

przez ceer » 2008-08-07, 08:41

nie kazda rozne grubosci polosi,rozne mocowania poduszek

Avatar użytkownika
JuM3R
Forumowicz
 
Posty: 674
Dołączył(a): 2006-09-10, 14:05
Lokalizacja: Warszawa

przez JuM3R » 2008-08-07, 13:08

a które pasują p&p ?? tylko L3??

przy których trzeba inne łapy, półosie??

jak można wsadzić np. D15Z6??? da rade???
czy trzeba coś rzeźbić

dzięki
pzdr :poklony:

Boci@n
Forumowicz
 
Posty: 134
Dołączył(a): 2007-08-31, 01:27

przez Boci@n » 2008-08-07, 17:27

tylko l3, i tylko od d16z5/a9

Miaziu
Forumowicz
 
Posty: 287
Dołączył(a): 2007-08-05, 11:32
Lokalizacja: Stalowa Wola

przez Miaziu » 2008-10-08, 01:22

podumowujac: niezaleźnie jaki silnik (1.4 , 1.5 , 1.6) ważne żeby było Concerto SOHC i mamy w skrzyni FD 4.47?

Avatar użytkownika
bialy
Forumowicz
 
Posty: 352
Dołączył(a): 2007-06-07, 18:01
Lokalizacja: Olecko

przez bialy » 2008-10-08, 07:46

Miaziu napisał(a):podumowujac: niezaleźnie jaki silnik (1.4 , 1.5 , 1.6) ważne żeby było Concerto SOHC i mamy w skrzyni FD 4.47?

tak, właśnie jest, ale i tak nie masz pewności, czy ktoś nie robił wcześniej jakiś manewrów ze skrzynią i czy daktycznie jest FD które chcesz.
Szukasz dobrego biura rachunkowego ? Zapraszam http://annabielawska.pl Najlepsze Biuro Rachunkowe w mieście Olecko i regionie.

Avatar użytkownika
ceer
Forumowicz
 
Posty: 437
Dołączył(a): 2005-04-01, 21:31
Lokalizacja: bierun

przez ceer » 2008-10-08, 11:10

ja bym szukał tylko z 1,5 niby ciężko dorwać,ale mnie i qzynowi udało się znaleźć za pierwszym razem
CRX CREW

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 327   •   Strona 4 z 22   •   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości