Witam. Jak poprawić pracę lewarka zmiany biegów? Ostatnio założyłem ten zestaw naprawczy tzn. tuleje drążka reakcyjnego czy jak on sie tam nazywa, czuć różnice, ale jeszcze według mnie biegi za ciężko wchodza. Da sie coś z tym zrobić??
-Wymień olej: Honda MTF 2 litry.
-Wymień też tulejkę i panewkę w której obraca się lewarek
-Wymiana synchroniatorów (czytaj remont skrzyni)
-Wymiana synchronizatorów i przesuwek (czytaj remont skrzyni warty więcej, niż inna skrzynia)
-"Szortszifter" - Będzie jeszcze ciężej, ale trochę precyzyjniej i mniejszy skok dźwigni
Właśnie mam założonego short shiftera.. A tą tulejkę i panewkę w której obraca się lewarek to gdzie moge kupić? Olej wymienie, bo znając zycie od nowości nikt go nie wymienił
a jak sa urwane to albo wkladki poliuretanowe lub po polsku czyli klej do szyb - daje rade no jeszt jeszcze opcja nowe swoja droga jak caly uklad silnika i lewarka jest na PU to biegi wchodza bardzo fajnie sztywno i precyzyjnie, co niekoniecznie przeklada sie na komfort uzytkowania - trzepie autem strasznie
że tak się dorzucę z pytaniem, bo właśnie też zauważyłem, że biegi mi ciężko wchodzą, a przy wrzuceniu jedynki i toczeniu się na pół sprzęgle strasznie telepie autem, jakbym co dopiero uczył się jazdy
czy to może być wina poduszki któreś?
Gorczyk, Prawdopodobnie wina leży po stronie poodkręcanych drążków reakcyjnych lub pourywanych tulejek w nich, albo masz poduszki wywalone przednią i tylną.