Skrzynia s40 hybryda do CRX del Sol d16z6

Posty: 6   •   Strona 1 z 1
Avatar użytkownika
sebastian92
Forumowicz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 2013-01-18, 13:05
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Skrzynia s40 hybryda do CRX del Sol d16z6

przez sebastian92 » 2014-02-26, 16:45

Siemano, jest taka sprawa. Przymierzam sie do kupna tego i mam pare pytań:

"skrzynia biegów - hybryda s40, 3i4crx, 5najdłuższe z możliwych, fd4,25"


1. Czy to będzie p&p do mojego auta?

2. 3 i 4 bedzie krótsze niż mam teraz więc będzie szybiej się rozpędzał, a na 5 jadąc np 100km/h będę miał niższe obroty niż obecnie więc teoretycznie będzie ekonomiczniej, tak?

3. o co chodzi z tym hydro, albo na linke itp itd. Jeśli wsadze tą skrzynie do siebie to nic się nie zmieni oprócz biegów? Żadnych linek i innych mixów nie będzie trzeba robić?[/b]

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 7842
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2014-02-26, 18:42

s40 to hydro i taką masz w solce. będzie pasować

Avatar użytkownika
PifPafSratatata
Forumowicz
 
Posty: 645
Dołączył(a): 2009-09-10, 22:20
Lokalizacja: Szamotuły
Samochód: CRX ED9

przez PifPafSratatata » 2014-02-26, 20:24

z tym hydro i linka chodzi o to ze sprzegło wciskane jest za pomocą siłownika hydraulicznego, albo za pomocą starszego, prostego systemu linki. s20 i s40 mają identyczny system hydrauliczny wypełniony płynem hamulcowym. Pasuje bez zadnych modyfikacji.
NO HONDA - NO LIFE

SĄ OSIĄGI - JEST IMPREZA:)

http://reksikk.fotosik.pl/zdjecia/8
http://www.youtube.com/watch?v=6jcBv0jrgHs&feature=related

Avatar użytkownika
sebastian92
Forumowicz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 2013-01-18, 13:05
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

przez sebastian92 » 2014-02-27, 02:00

Dobra, dzięki bardzo za odpowiedzi.

Jeszcze na pytanie nr 2 fajnie jakby ktoś odpowiedział.

Avatar użytkownika
pirul
Moderator
 
Posty: 5603
Dołączył(a): 2006-12-11, 10:01
Lokalizacja: Kraków

przez pirul » 2014-02-27, 07:54

sebastian92 napisał(a):2. 3 i 4 bedzie krótsze niż mam teraz więc będzie szybiej się rozpędzał, a na 5 jadąc np 100km/h będę miał niższe obroty niż obecnie więc teoretycznie będzie ekonomiczniej, tak?


Tak. Na 3-4 będzie się szybciej rozpędzał ale osiągniesz mniejszą prędkość max na każdym z tych biegów w stosunku do seryjnych przełożeń. Długa 5ka jest na trasę żeby oszczędzić paliwo.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD
ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD
CB600F HORNET '10 SOLD
cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD
w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project

Avatar użytkownika
sebastian92
Forumowicz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 2013-01-18, 13:05
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

przez sebastian92 » 2014-02-28, 03:50

Dzięki za odpowiedzi, już chyba wiem wszystko co powinienem ;)

[ Dodano: 2014-03-24, 01:18 ]
Skrzynia juz od 2 tygodni w aucie, do tego wlecial lekki zamach. Jesli ktos chce podlubac przy d16 to polecam jak cholera. Roznica na 3 biegu kolosalna w porownaniu do tego co bylo wczesniej.

Posty: 6   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości