Problem z 3-ką

Posty: 25   •   Strona 2 z 2   •   1, 2
Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 7842
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2014-07-22, 15:54

hala951, Na te objawy które piszesz MTF nie zaradzi. Ta skrzynia to już trup. Może być jedynie trochę lepiej. Ja tylko piszę że grubo przepłaciłeś i radzę na przyszłość ;)

robraf
Forumowicz
 
Posty: 1042
Dołączył(a): 2012-07-21, 00:29
Lokalizacja: Bolesławiec

przez robraf » 2014-07-22, 19:26

sebas, nie pisz ze nie zaradzi bo u mnie zaradzilo ;) a mialem identycznie... nic nie zgrzyta i moge wrzucac swobie 3ke kiedy chce ... za rowno przy 40km/h jak i przy odcince

hala951
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2014-01-25, 23:22
Lokalizacja: Tychy

przez hala951 » 2014-07-22, 21:31

pomogło, nie dało się wrzucić na trójke z tzw. "luzu" po krótkiej chwili, a teraz to można od razu wbić z dwójki i cisza, oprócz pięknej symfonii Japońskiego silnika :)
Lać pod korek i śmigać tak długo jak się da!!

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 7842
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2014-07-22, 22:48

Aż takich cudów to MTF nie działa. Podejrzewam że wcześniej mieliście za mało oleju albo wlane jakieś totalne gó**no ;)

robraf
Forumowicz
 
Posty: 1042
Dołączył(a): 2012-07-21, 00:29
Lokalizacja: Bolesławiec

przez robraf » 2014-07-22, 23:25

no bylo jakies gowno ... dzieki ktoremu strzelalo rzezilo jakby skrzynia krzyczala... "zabierzcie mnie stad "

hala951
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2014-01-25, 23:22
Lokalizacja: Tychy

przez hala951 » 2014-07-22, 23:34

Podejrzewam takie coś: śruba kontrolna była nieruszona - łepek wyglądał jak nowy (kształcę się na mechanika w FSM Tychy i mój tata miał warsztat samochodowy przez 15 lat), wsadziłem palec po odkręceniu - na równym mój Rex stał i było ok, wlewałem strzykawką aż się przelewało i zakręciłem - efekt jak pisałem. Myśle, że olej był przepracowany (na pewno!), a to dziwne jak wspominał mój tata, że w manualach nigdy praktycznie się oleju nie zmienia. Cóż poprzedni i jedyny właściciel (wujek) za czasów produkcji CRX'ów Del Sol co weekend jeździł do Hamburga ze Stuttgartu w 3,5h ( :zaskoczony: ), a to przecież jest ok. 700km.
Lać pod korek i śmigać tak długo jak się da!!

Avatar użytkownika
PifPafSratatata
Forumowicz
 
Posty: 645
Dołączył(a): 2009-09-10, 22:20
Lokalizacja: Szamotuły
Samochód: CRX ED9

przez PifPafSratatata » 2014-07-28, 21:17

ja olej leje do skrzyni inaczej. Z góry. tzn nigdy nie dało mi sie wlać tyle ile przewiduje manual tą boczną srubą. Wykręcam czujnik wstecznego, wężyk, lejek na haczyku podwieszony pod maske i co łyk piwa dolewka do lejka:) oleju ma wiecej czyli wiadomka ze lepiej, a jakoś sie nie poci.
Ostatnio edytowano 2014-07-28, 23:46 przez PifPafSratatata, łącznie edytowano 2 razy
NO HONDA - NO LIFE

SĄ OSIĄGI - JEST IMPREZA:)

http://reksikk.fotosik.pl/zdjecia/8
http://www.youtube.com/watch?v=6jcBv0jrgHs&feature=related

Avatar użytkownika
Vincent
Forumowicz
 
Posty: 3263
Dołączył(a): 2011-05-05, 00:45
Lokalizacja: CRX Club WROCŁAW
Samochód: CRX Del Sol

przez Vincent » 2014-07-28, 21:51

PifPafSratatata, przy użyciu browca , to można co weekend wymieniać :D
Wystarczy, że wejdzie tyle ile jest przewidziane do każdej skrzyni .Na zapas nie ma co wozić oleju ;)

Avatar użytkownika
xkamasx
Forumowicz
 
Posty: 102
Dołączył(a): 2014-02-19, 22:19

Re: Problem z 3-ką

przez xkamasx » 2015-03-26, 09:34

Witam ja się tylko podepnę a ile tego oleju jest potrzebne do skrzyni ?

hala951
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2014-01-25, 23:22
Lokalizacja: Tychy

Re: Problem z 3-ką

przez hala951 » 2015-03-26, 11:17

ok. 1.8 l
Lać pod korek i śmigać tak długo jak się da!!

  Poprzednia strona
Posty: 25   •   Strona 2 z 2   •   1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości