martii napisał(a):jak nie zamierzasz obnizac nie wkladalbym 17 bo bedzie wygladal dziwnie, na 15' to ze auto stoi dosc wysoko bedzie zauwazalne w mniejszym stopniu
na 15, wiekszy komfort, mniejsza mozliwosc uszkodzenia felgi, dluzej wytrzyma zawiecha, i nowe opony w cenie urzywek 17" no i podstawa jezeli chodzi o sciganko o wiele lepsze przyspieszenie, bo 17' duzo zabiera, bardzo duzo
doman napisał(a):W tej chwili mam 215/40R17 z przodu i 215/45R17 z tyłu. ET felgi to 37. Seryjna zawiecha. Na gładkiej nawierzchni prowadzi sie jak po sznurku, ale byle koleina czy dołek i rzuca kierownicą w obydwie strony-nie da sie praktycznie jeździć trzymając kierownicę w jednej ręce (zależy to też od prędkości jaką się pokonuje takie koleiny). Co do obcierania opony o nadkola to czasem mam z tyłu przy większym dołku - przy 2 osobach na pokładzie, przy 3 to już naprawdę trzeba baardzo ostrożne jechać. Dlatego też jak trochę wpadnie mi mamony to się nie będę zastanawiał i zmienię na 15". Pozdro 600
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości