zaciski tyl

Posty: 21   •   Strona 2 z 2   •   1, 2
Avatar użytkownika
adi469
Forumowicz
 
Posty: 253
Dołączył(a): 2010-05-19, 01:18
Lokalizacja: Szczecin

przez adi469 » 2011-04-12, 20:47

chcialem sie zgodzic z mibarsem i dodac,ze tez mam swap 282/260 i jak hamuje bardzo ostro,wrecz "awaryjnie" np.ze 180 do 60,to czuje jak tyl mi delikatnie zarzuca i musze troche korygowac kierownica by nie rzucilo bardziej.poza tym widze,ze jest tyle samo nalotu jak nie wiecej na tylnych felach i to pomimo,ze mam 282 z przodu..wiec moze warto by sie zastanowic czy 260/242 bylo by optymalne do uzytku codziennego..

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 7842
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2011-04-12, 22:07

Może to w crxie wina lekkiego tyłu... U mnie w solce nie było nigdy takich problemów przy 282/260 i pompa 1'

Avatar użytkownika
adi469
Forumowicz
 
Posty: 253
Dołączył(a): 2010-05-19, 01:18
Lokalizacja: Szczecin

przez adi469 » 2011-04-12, 22:32

sebas mysle,ze ja akurat troche przesadzilem z klockami,bo wzialem hawki hp+ a to juz do nascar'u stosuja i fakt,waga tylu edka tez swoje robi ale jak dam po heblu,to tak jak bym kotwice za plecy rzucil.no i nawet przy 120 musze uwazac by nie wcisnac za mocno hebla,bo od razu przod blokuje.. :rotfl:

Avatar użytkownika
Tomcat Turbo
Forumowicz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 2010-02-12, 22:55
Lokalizacja: WWA

przez Tomcat Turbo » 2011-04-12, 22:55

Mibars napisał(a):To, idąc tym tropem, po cholerę zmieniać, skoro nic się nie zmieni?


oki uogólniłem zmieni się szybkość reakcji hamowania większa średnica większy klocek co nie zmienia faktu że tyłu bardziej nie dociśniesz siła będzie identyczna zwiększy się jedynie efektywność poprzez większy obszar działania klocka na tarcze...


Mibars napisał(a):Pamiętajmy też o tragicznym rozkładzie masy CRXa, jeśli mnie pamięć nie myli 63-37%, dodatkowo wielu z nas robi wydmuszki, co jeszcze bardziej pogarsza ten stosunek. Dokładając fakt, że przy hamowaniu część masy "przelewa się" na przód, to z tyłu pozostaje naprawdę śmiesznie mało trakcji.


to akurat prawda rozkład masy niestety nie pomaga przy nawet lepszych hamulcach dlatego polecam przekładkę aku do bagażnika :) Jednak idąc tym tropem każdy powinien zostać przy seryjnych heblach wiec warto szukać kompromisu może zmiana proporcji korektora...
WARNING! Small children may get sucked into Turbo ! ! !

Avatar użytkownika
dejw
Forumowicz
 
Posty: 233
Dołączył(a): 2011-02-15, 14:52
Lokalizacja: Żyrardów

Re: zaciski tyl

przez dejw » 2016-02-16, 16:46

Panowie a powiedzcie mi czy zaciski tył od ep2 są takie same jak od ep3?? Bo mam do kupienia zaciski tył z jarzmami od ep2 w dobrej cenie z tarczami 262. Chce to założyć do ed9 tylko czy to będzie pasować?
http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=17&t=55148&p=511629&hilit=dejw#p511629
http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=17&t=56857&p=527324&hilit=dejw#p527324

Avatar użytkownika
kid
Forumowicz
 
Posty: 199
Dołączył(a): 2015-02-20, 09:25
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: ED9

Re: zaciski tyl

przez kid » 2016-06-29, 22:49

Próbował ktoś spasować zaciski z VIII gen? I jak jest z tymi zaciskami z EP? Wg. katalogu z tyłu są takie same niezależnie od silnika. Będzie to normalnie hamować przy 282 z tarczą 260 z przodu i pompie 1" czy lepiej zostawić serie?

  Poprzednia strona
Posty: 21   •   Strona 2 z 2   •   1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Teraz jest 2024-04-28, 03:24