Znacie jakis warsztat/wulkanizacje z okolic wawt ktory poradzi sobie z ulamana nakretka? Zrobilem blad przy odkrecaniu bo jeszcze nie wsunalem do konca klucza a juz zamachnalem sie by poluzowac. Material juz musial byc podmeczony dziesiatkami wymian kol i sie poddal.
Kombinowalem swoimi sposobami ale sie nie udalo a czesc z otworem na klucz ulamana jest juz do konca. Zostal tylko ten fragment z gwintem na szpilke (zdjecie nieaktualne). Podobno niektore wulkanizacje maja specjalny klucz ktory mozna wcisnac do srodka i rozchylajac zablokowac pozostaly fragment nakretki?
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
no to nie pomalujes, sa takie nasadki http://allegro.pl/nasadki-wykretaki-do- ... 27801.html ale jak tam brakuje juz sporo materialu to temat na nic sie zda, pozostaje tylko mozliwosc wbicia czegos wiekszego w otwor o ile go tam troche jeszcze zostalo a nie urwalo sie przy koncu, to mozesz wbic wiekszego bita i odkrecic ten ostatni raz
Dzieki za cynk z tymi nasadkami, bede kombinowal. Niestety nie ma miejsca zeby zlapac zabka. Kombinowalem z nabijaniem krotkiej rorki o srednicy wew jak nasadka zeby po wlozeniu klucza nie rozsadzalo ale srodek juz byl zbyt objechany. Mam jeszcze w glowie zeby dlutem zrobic wyzlobienie i wewnatrz rurki dac wzdluzny klin ktory zablokuje sie na tym wyzlobieniu. Jak nie pojdzie to rozejrze sie po sklepach za tymi nasadkami do srob.
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
Spróbuj tak jak mówisz: natnij nakretke w poprzek tak żeby był porzadny rowek i probuj wbić klin i odkrecaj na zasadzie płaskiego srubokretu. A jak nie da rady to wiertlo :-/
albo jak masz jakiegos znajomego ogarnietego spawacza alu, to moze sprobowac cos przyspawac. Moze sie udac, nie musi bo cholera wie co to za stop..., albo zrobic probe na tym odlamanym kawalku.
Udalo sie odkrecic. Te nasadki wykretaki co pokazal atom to dobry patent ale niestety za krotkie, wadzilo o felge. Udalo sie natomiast normalna dluga nasadka ktora nie byla za gruba (zmiescila sie w felge) ani za waska (wewnetrznie zaklinowalo sie na nakretce). Mocne nabicie, szarpniecie kluczem i ruszyla.
Tak to wygladalo przed odkreceniem:
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
A co do stopu to sa opisane i jest to AL-7075. To tak na przyszlosc jakby ktos sie zastanawial z czego sa ori d1spec
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE