Po kilkumiesięcznej zimowej przerwie postanowiłem się ruszyć rexem z garażu. Po przejechaniu jakichś 10km (po drodze tankowałem to co leje zawsze) wyskoczył check engine - błąd nr 44 którego... nie ma na liście błędów. O co chodzi?
Dodam że obecnie kiepsko pali (dopiero jak się w pełni rozgrzeje jest w miarę okey). Poczytałem trochę forum i zauważyłem, że to dość popularny błąd wśród EE8. Jedni robią reset kompa i jest okey. Inni cudują, wymieniają sondy i błąd ciągle zostaje. Ogólnie dość zagadkowo. Ktoś jest w stanie podpowiedzieć coś pomocnego?
Moje najbliższe plany to:
- reset komputera
- czyszczenie układu paliwowego (np. Motul Fuel System Clean)
- przejście z shell v-power 95 na normalną 95-kę
- wymiana filtra paliwa
Jak ktoś ma jakaś wiedzę w tym temacie to niech się podzieli
Ostatnio edytowano 2009-07-31, 00:14 przez Ptasior, łącznie edytowano 1 raz
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
to na pewno 44, może masz dwa błędy i policzyłeś jako jeden
części do japońców firm: 555, TRW, CTR, SIR, SKF, FEBI, REINZ, CORTECO; raparaturki błotników UWAGA: masz problem z progami, jest teraz na to sposób, pojawiły się na rynku progi dedykowane do CRXa, cena 165,00zł za szt.
wiedzy brak..bo kodu bledu brak... kiedys mialem teraz nie mam..43 to sonda a 44 ..cholera wie, myslalem ze od gazu ale wywalilem i dalej se byl.. jest szansa ze to cos z paliwem.. próbuj
Aczkolwiek, jeśli byłyby to dwa błędy (4 i 40) to co oznaczałby błąd 40 którego też nie ma w spisie?
atom1 napisał(a):kiedys mialem teraz nie mam
Udało Ci się go jakoś pozbyć? Czy po prostu znikł z wymianą Twojego silnika?
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
Tez mam 44 no i 43 , lałem dobry środek do czyszczenia układu paliwowego (STP COMPLETE FUEL SYSTEM) , nic to nie dało, zrobiłem tez cały układ wydechowy bez kata ,który podejrzewałem
ze może być zapchany ,ale nadal te błędy pozostały.
pogooglujcie może w usa na hondatechu już wiedzą co to jest
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
Mierzyłem miernikiem chociaż taki z dupy ten zwykły i niby dobre sondy , ale cos mam nie tak, bo do jednej z sond ida dwa kabelki i ten jeden jest zawinięty ,nie podłączony ,obydwie sondy sa jednożyłowe czy dwu?
Aha dzięki wiec najlepiej zmierzyć specjalnym miernikiem , jest cos takiego jak tester sondy i będzie wiadomo czy rzeczywiście te błędy to sondy, jak napisal badam .
jakiś czas temu też pytałem o błąd 44 bo mi wyskakuję w końcu ktoś dał jakieś odpowiedzi
...B16A1 zamknięte w EE8... FOG LIGHTS+GATHERS 1.8 DIN+WIND DEFLECTORS+MAP LIGHT+ARMREST+MUD FLAPS+REMUS+PERSONAL BOX+MIRROR'S COVERS+HEADLIGHT WASHER+BUMPER POLE