tajemniczy błąd 44

Posty: 41   •   Strona 2 z 3   •   1, 2, 3
Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2009-04-04, 22:10

poka poka gdzie to tak pisze :-) ...
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
Ptasior
Forumowicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WGM
Samochód: Subaru

przez Ptasior » 2009-04-05, 00:02

tyle mówi manual co do błędu 44:
images_2ndgen/manual_II_pliki/vtec/07_05_01_03_fuel_pgmfi_troubleshooting_fuel.pdf

ogólnie to trzeba by się zająć układem paliwowym:
images_2ndgen/manual_II_pliki/vtec/07_05_03_01_fuel_pgmfi_fuelsupply_system.pdf

a tu NGK pisze jak się powinno sprawdzać sondy:
http://www.ngkntk.pl/Testy_dzialania.1344.0.html
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2009-04-05, 10:41

nie no wyraznei napisane ze sonda- zmierzyc napiecia i juz wiesz... tyle w temacie zostal mysle ze doglebnie zbadany
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Lax2
Forumowicz
 
Posty: 314
Dołączył(a): 2008-09-20, 15:35
Lokalizacja: Bytom

przez Lax2 » 2009-04-07, 01:05

bla bla bla wy tylko sondy sondy ja wymieniłem obie dwa czy nawet trzy razy wywaliłem kata sprawdziłem rozrzad , kable ,kopółki, ECU, map sensor czujnik pzrepustnicy i co jescze sam juz sie pogubiłem i pewnie o wielu zabiegach zapomniałem mialem 44 i 43 potem czyli dostarczanie paliwa okazało sie ze leja i wieszaja sie dwa wtryski i zeby było ciekawiej raz jeden raz drugi po wymianie check znikł wiec warto zainteresowac sie dostarczaniem paliwa o czym mówi bład zreszta

[ Dodano: 2009-04-07, 01:07 ]
i nie piszczie ze niema takiego błedu jak 44 bo sam bolesnie go doznałem
Lepiej martwym niż drugim ;)
http://www.silesiaboxing.pl

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2009-04-07, 19:38

nie tylko , ale nie mialem przypadku z wtryskiem, teraz juz wiadomo ze moga to byc dwie rzeczy :)
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
sszaki
Forumowicz
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 2005-07-16, 00:02
Lokalizacja: Brzeg

przez sszaki » 2009-06-20, 19:56

mi ostatnio wyskoczył 44, od dłuższego czasu mam 2ke bo nie mam czasu wymienić sondy do tego ostatnio auto widocznie się zmuliło w przedziale 3000-4000rpm
B53P

Avatar użytkownika
Ptasior
Forumowicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WGM
Samochód: Subaru

przez Ptasior » 2009-07-31, 00:07

Dobra, jako że już minęło trochę czasu i kilometrów również mogę nieśmiało powiedzieć że problem rozwiązany.

Sprawdziłem miernikiem obie sondy i jedna z nich nie dawała żadnych oznak życia (napięcie równe 0,0 Volta niezależnie od sytuacji). Co ciekawe, uszkodzona zdawała się być sonda A (czyli wg manuala błąd 43) - ta głębiej schowana, z zielona wtyczką, koloru kabelka już nie pamiętam... Po wymianie jest już wszystko okey.
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2009-07-31, 14:33

no i gitara :-) dobrze mowilem
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Lax2
Forumowicz
 
Posty: 314
Dołączył(a): 2008-09-20, 15:35
Lokalizacja: Bytom

przez Lax2 » 2009-07-31, 16:09

atom1, zwracam honor ale tylko w tym przypadku ;)
Lepiej martwym niż drugim ;)
http://www.silesiaboxing.pl

Avatar użytkownika
bar_oo
Forumowicz
 
Posty: 3727
Dołączył(a): 2006-11-13, 00:29
Lokalizacja: ZABRZE
Samochód: CRX EE8 B16A1

przez bar_oo » 2009-10-30, 00:42

u mnie znów wystąpiły błędy 43 i 44 jutro lub w tyg walczymy z wymianą sondy, posprawdzamy i napiszemy co z błędami u mnie

tak jak PTASIOR podał
images_2ndgen/manual_II_pliki/vtec/07_05_01_03_fuel_pgmfi_troubleshooting_fuel.pdf

na stronie 6-20 na dole jest rysunek wtyczek :) powiedzcie mi gdzie to się znajduje ??? bo rysunek jest boski :)
...B16A1 zamknięte w EE8... FOG LIGHTS+GATHERS 1.8 DIN+WIND DEFLECTORS+MAP LIGHT+ARMREST+MUD FLAPS+REMUS+PERSONAL BOX+MIRROR'S COVERS+HEADLIGHT WASHER+BUMPER POLE

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2009-10-30, 11:09

no boski nieboski :D wszystko widac, chodzi ci o te 2 wtyczki na 1 stronie- to jest dokladnie rog bloku tam gdzie jest wybity numer silnika, po prawej taki zarys oslony na kolektor a po lewej waz chlodniczy i kawalek linki sprzegla- zobaczysz te wtyczki (zielona i biala) po 1 przewodzie
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
bar_oo
Forumowicz
 
Posty: 3727
Dołączył(a): 2006-11-13, 00:29
Lokalizacja: ZABRZE
Samochód: CRX EE8 B16A1

przez bar_oo » 2009-10-30, 11:20

forum/portal.php?show=58

chodzi o te wtyczki pod czujnikiem VTEC ???zielona tam jest ??? na foto po lewej stronie ??? ty to jednak wszystko wiesz :)
...B16A1 zamknięte w EE8... FOG LIGHTS+GATHERS 1.8 DIN+WIND DEFLECTORS+MAP LIGHT+ARMREST+MUD FLAPS+REMUS+PERSONAL BOX+MIRROR'S COVERS+HEADLIGHT WASHER+BUMPER POLE

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2009-10-30, 13:20

Obrazek

obie biala i zielona - bo 2 sondy kazda wtyczka to inna sonda juz nie pamietam ktora od ktorej :-)
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
Ptasior
Forumowicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WGM
Samochód: Subaru

przez Ptasior » 2009-10-30, 15:36

Zielona jest do sondy co jest głębiej schowana, u mnie właśnie ją trzeba było wymienić. Jak ktoś ma klimę to bez ściągania kolektora wydechowego się nie obejdzie.
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Avatar użytkownika
bar_oo
Forumowicz
 
Posty: 3727
Dołączył(a): 2006-11-13, 00:29
Lokalizacja: ZABRZE
Samochód: CRX EE8 B16A1

przez bar_oo » 2009-10-30, 15:53

włąśnie o te wtyczki pytałem dziękuje wszystkim :)
...B16A1 zamknięte w EE8... FOG LIGHTS+GATHERS 1.8 DIN+WIND DEFLECTORS+MAP LIGHT+ARMREST+MUD FLAPS+REMUS+PERSONAL BOX+MIRROR'S COVERS+HEADLIGHT WASHER+BUMPER POLE

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 41   •   Strona 2 z 3   •   1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Teraz jest 2024-04-28, 00:54