1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
bla bla bla wy tylko sondy sondy ja wymieniłem obie dwa czy nawet trzy razy wywaliłem kata sprawdziłem rozrzad , kable ,kopółki, ECU, map sensor czujnik pzrepustnicy i co jescze sam juz sie pogubiłem i pewnie o wielu zabiegach zapomniałem mialem 44 i 43 potem czyli dostarczanie paliwa okazało sie ze leja i wieszaja sie dwa wtryski i zeby było ciekawiej raz jeden raz drugi po wymianie check znikł wiec warto zainteresowac sie dostarczaniem paliwa o czym mówi bład zreszta
[ Dodano: 2009-04-07, 01:07 ] i nie piszczie ze niema takiego błedu jak 44 bo sam bolesnie go doznałem
mi ostatnio wyskoczył 44, od dłuższego czasu mam 2ke bo nie mam czasu wymienić sondy do tego ostatnio auto widocznie się zmuliło w przedziale 3000-4000rpm
Dobra, jako że już minęło trochę czasu i kilometrów również mogę nieśmiało powiedzieć że problem rozwiązany.
Sprawdziłem miernikiem obie sondy i jedna z nich nie dawała żadnych oznak życia (napięcie równe 0,0 Volta niezależnie od sytuacji). Co ciekawe, uszkodzona zdawała się być sonda A (czyli wg manuala błąd 43) - ta głębiej schowana, z zielona wtyczką, koloru kabelka już nie pamiętam... Po wymianie jest już wszystko okey.
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
na stronie 6-20 na dole jest rysunek wtyczek powiedzcie mi gdzie to się znajduje ??? bo rysunek jest boski
...B16A1 zamknięte w EE8... FOG LIGHTS+GATHERS 1.8 DIN+WIND DEFLECTORS+MAP LIGHT+ARMREST+MUD FLAPS+REMUS+PERSONAL BOX+MIRROR'S COVERS+HEADLIGHT WASHER+BUMPER POLE
no boski nieboski wszystko widac, chodzi ci o te 2 wtyczki na 1 stronie- to jest dokladnie rog bloku tam gdzie jest wybity numer silnika, po prawej taki zarys oslony na kolektor a po lewej waz chlodniczy i kawalek linki sprzegla- zobaczysz te wtyczki (zielona i biala) po 1 przewodzie
chodzi o te wtyczki pod czujnikiem VTEC ???zielona tam jest ??? na foto po lewej stronie ??? ty to jednak wszystko wiesz
...B16A1 zamknięte w EE8... FOG LIGHTS+GATHERS 1.8 DIN+WIND DEFLECTORS+MAP LIGHT+ARMREST+MUD FLAPS+REMUS+PERSONAL BOX+MIRROR'S COVERS+HEADLIGHT WASHER+BUMPER POLE
Zielona jest do sondy co jest głębiej schowana, u mnie właśnie ją trzeba było wymienić. Jak ktoś ma klimę to bez ściągania kolektora wydechowego się nie obejdzie.
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
...B16A1 zamknięte w EE8... FOG LIGHTS+GATHERS 1.8 DIN+WIND DEFLECTORS+MAP LIGHT+ARMREST+MUD FLAPS+REMUS+PERSONAL BOX+MIRROR'S COVERS+HEADLIGHT WASHER+BUMPER POLE