tajemniczy błąd 44

Posty: 41   •   Strona 3 z 3   •   1, 2, 3
Avatar użytkownika
Krzyh00
Forumowicz
 
Posty: 3115
Dołączył(a): 2007-02-18, 15:17
Lokalizacja: Koszalin

przez Krzyh00 » 2011-05-06, 22:03

mam oba bledy, silnik szarpie i przerywa zanim wskoczy check, jak wskoczy chodzi plynnie. mieliscie takie objawy jak sondy padly?

Avatar użytkownika
Ptasior
Forumowicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WGM
Samochód: Subaru

przez Ptasior » 2011-05-06, 22:31

Krzyh00, u mnie jedynym faktycznym skutkiem było wyskakiwanie check'a. Z tym że długo nie jeździłem (i nie cisnąłem do oporu) tylko od razu wziąłem się za naprawę więc nawet nie wiem czy mi spalanie podskoczyło itp.

W Twoim przypadku może być tak ze dupnięte sondy psują afr i silnik się dławi. Po samo diagnostyce ECU wywala błąd i zaczyna pracować na awaryjnej mapie paliwa.

Mir@s też gdzieś wcześniej na forum też wspominał że mając jeden z tych błędów problemem okazały się podwieszające się wtryski.
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Avatar użytkownika
Krzyh00
Forumowicz
 
Posty: 3115
Dołączył(a): 2007-02-18, 15:17
Lokalizacja: Koszalin

przez Krzyh00 » 2011-05-06, 23:12

tylko gdyby wtryski sie wieszaly to tryb awaryjny by tego nie naprawial mysle? a tu po checku auto zaczyna pracowac idealnie, zanim go wyrzuci jest kaszana, szarpie, cos jak 3 gary, dlawi sie, przerywa itd jedyne na pełnym pędzlu idzie ok

dawidzio1987
Forumowicz
 
Posty: 415
Dołączył(a): 2009-04-16, 15:38
Lokalizacja: Radom/Wolverhampton

przez dawidzio1987 » 2011-05-06, 23:16

obadaj sobie wszystkie wezyki od podcisnienia

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2011-05-07, 00:10

u mnie to na gazie walilo i bylo plynnie pyk sie zapali i nic wiecej
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
M!R@S
Forumowicz
 
Posty: 7693
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

przez M!R@S » 2011-05-07, 00:51

Przecież niedawno zrobiłem nawet temat o tym błędzie. Pewnie wtryski ci niestykają na wtyczkach bo u mnie była to taka własnie przyczyna, ze od czasu do czasu przeskoczyło i błąd był, a check wyskakiwał od czasu do czasu
Obrazek

badam
Forumowicz
 
Posty: 2337
Dołączył(a): 2005-01-25, 14:59
Lokalizacja: Wrocław

przez badam » 2011-05-07, 10:57

a nie pomieszales kolejnosci sond w tym kolektorze SS ?

Avatar użytkownika
spurek
Moderator
 
Posty: 1192
Dołączył(a): 2008-09-20, 10:43
Lokalizacja: Poznań / Suchy Las

przez spurek » 2011-05-07, 11:50

Ja ostatnio ziomblowi zrobiłęm taki myk, że odpiąłem jedną sondę.....auto nagle zaczęło płynnie chodzić. Tez mielismy taki przypadek że wyskoczył check 43, albo 44 (już nie pamiętam) i w momencie jak wyskoczył to auto zaczęło lepiej jechać-płynniej- nie przerywało itp. Zabieg ten zrobiony był nie na seryjnym kolektorze- sondy były (obie) zamocowane tuż przy flanszy (przy katalizatorze). Odpiąłem sondę z okrągłą wtyczką...już nie pamiętam czy to była A czy B... w każdym razie jak odpiąłem drugą to auto nadal chodziło nie równo. Wiadomo że to jest prowizorka..... ..ale do czasu strojenia cos trzeba było wymyślić bo po zmianie wydechu na luźniejszy nie dało się autem normalnie poruszać.
I'm so JDM, my blood type is TypeR.

ED9-->ED9-->ED9 + EE8-->CH1 + EH6 + ED9-> CH1 + CG2 + RD2 + NA1

Avatar użytkownika
Krzyh00
Forumowicz
 
Posty: 3115
Dołączył(a): 2007-02-18, 15:17
Lokalizacja: Koszalin

przez Krzyh00 » 2011-05-08, 23:54

badam napisał(a):a nie pomieszales kolejnosci sond w tym kolektorze SS ?


jestes mistrzem. zamienilem sondy z ciekawosci dzis, myslalem ze to nie ma znaczenia, auto chodzi normalnie, zero bledow, wypadlem z kapci, jak to mozliwe? :szok:

Lax2
Forumowicz
 
Posty: 314
Dołączył(a): 2008-09-20, 15:35
Lokalizacja: Bytom

przez Lax2 » 2011-05-11, 18:06

Pewnie dlstego ze jedna z sond odpowiada za 1 i 3 cylinder a druga za 2 i 4 wiec były złe odczyty i moze dlatego zle chodziło
Lepiej martwym niż drugim ;)
http://www.silesiaboxing.pl

Avatar użytkownika
Niuton
Forumowicz
 
Posty: 331
Dołączył(a): 2008-05-30, 00:38
Lokalizacja: Warszawa

przez Niuton » 2011-05-23, 14:51

no to i ja dokładam swoje, B16A1 błąd 43 i 44 wyskakiwał co jakiś czas, spalanie na poziomie 15-20l/100km, zmieniliśmy sondy nic nie pomogło, wymienione wtryski, posprawdzane wtyczki i nadal to samo, a okazało się właśnie podciśnienie, dziurawy wężyk który szedł do map-sensora. po wymianie jak ręką odjął spalanie w normie, i błędów już niema.

A więc widać że błąd 43 i 44 może wyskakiwać z róźnych powodów :) tutaj ewidentnie podciśnienia...
https://www.facebook.com/pages/Wystroim ... 0997447364 strojenie Hond, Crome, Hondata, Ecumaster, ulica i Hamownia obciążeniowa

  Poprzednia strona
Posty: 41   •   Strona 3 z 3   •   1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Teraz jest 2024-04-27, 21:47