Check engine raz gaśnie raz nie.

Posty: 15   •   Strona 1 z 1
Seba882
Forumowicz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2008-01-29, 01:13

Check engine raz gaśnie raz nie.

przez Seba882 » 2009-09-24, 14:14

Witam
Mam taki problem u siebie w CRX-ie, że czasami jak zgaszę auto i chce odpalić to check engine nie chce zgasnąć, dopiero po jakiś 10 minutach załapuje i ta pompka tyknie i mogę normalnie odpalić mam silnik D16A9 a nie raz robi się tak, że jak już odpalę i puszcze gaz to obroty bardzo nisko spadają i auto gaśnie, czy ma to jakieś powiązanie z potencjometrem??
(komputer niby nie ma żadnych błędów) I mam jeszcze jedno pytanie czy powinno być tak że auto mogę dopiero odpalić gdy check engine zgaśnie? Bo mechanik powiedział mi że powinienem odpalić auto nawet jeżeli on nie zgaśnie??

Pozdrawiam i już nie wiem co robić ;)

Avatar użytkownika
nadola
Forumowicz
 
Posty: 208
Dołączył(a): 2008-08-26, 09:22
Lokalizacja: GD

przez nadola » 2009-09-24, 14:27

Pierwsze co zrób to popraw "zimne luty" na przekaźniku głównym jak tego nie robiłeś.Było pisane na forum jak to zrobić, musisz poszukać. Jeżeli nie pomoże to trzeba będzie dalej szukać.
Co do odpalania hanki bez czekania na zgaśnięcie check'a to nie ma z tym problemu. Ja tak odpalam czasami jak mi się śpieszy.

Seba882
Forumowicz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2008-01-29, 01:13

przez Seba882 » 2009-09-24, 16:30

ok sprawdzę te luty. Ale właśnie ja mam taki problem, że jeżeli ta kontrolka nie zgaśnie to ja nie odpalę.

Avatar użytkownika
nadola
Forumowicz
 
Posty: 208
Dołączył(a): 2008-08-26, 09:22
Lokalizacja: GD

przez nadola » 2009-09-24, 16:44

Mi z gaśnięciem kontrolki i odpalaniem chodziło o to że jak wsiadam do samochodu, wkładam kluczyk do stacyjki i od razu odpalam nie czekając aż check zgaśnie. Jak bym poczekał to by zgasł i wtedy też bym odpalił.
Sprawdź czy jak przekręcasz kluczyk na pozycję 2(bez kręcenia rozrusznikiem) czy słyszysz przez chwilę pracującą pompę paliwa oraz zaraz po tym kliknięcie przekaźnika. Jak nie to nie odpalisz samochodu.

Seba882
Forumowicz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2008-01-29, 01:13

przez Seba882 » 2009-09-24, 16:53

ja słyszę jak kontrolka robi bzzzzz i cyk! to wtedy mogę odpalić, ale nie mogę odpalić tak jak ty, zanim ta kontrolka zgaśnie, czy przelutowanie pomoże??

Avatar użytkownika
mr073k
Forumowicz
 
Posty: 894
Dołączył(a): 2009-01-25, 19:48
Lokalizacja: Barczewko k.Olsztyna

przez mr073k » 2009-09-24, 20:27

pomoze :)

Avatar użytkownika
foxbox
Forumowicz
 
Posty: 1102
Dołączył(a): 2008-11-16, 23:27
Lokalizacja: Warszawa

przez foxbox » 2009-09-26, 19:20

a czy przypadkiem, nie jest to jakies przegrzanie ? Bo ja mam tak samo, i po otwarciu maski i wlaczeniu wiatraka przechodzi po jakiejs minutce, bez tego tez musialem poczekac kilka minut. I robi mi sie tak, tylko w cieple dni

Avatar użytkownika
wrobellos
Moderator
 
Posty: 3342
Dołączył(a): 2008-03-04, 00:45
Lokalizacja: Łódź
Samochód: crx

przez wrobellos » 2009-09-27, 00:20

foxbox napisał(a):I robi mi sie tak, tylko w cieple dni
u mnie tez robilo sie przy cieplej pogodzie, zbieg okolicznosci? przelutowanie pomoglo :ok:

Seba882
Forumowicz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2008-01-29, 01:13

przez Seba882 » 2009-09-27, 23:27

przylutowałem i na razie jest git, jakby znowu się robiło tak jak wtedy to dam znać :)

Avatar użytkownika
rogalike
Forumowicz
 
Posty: 1087
Dołączył(a): 2010-09-02, 11:26
Lokalizacja: Warszawa

przez rogalike » 2011-01-07, 00:43

mam podobny problem, prosze o pomoc. raz zapala odrazu a raz musze czekac bo check engine nie znika. raz zaskakuje robi bzzzz i cyk i odpala, raz robi bzzz i cyk gasnie check kreci kreci i znowu wywala check. a raz swieci sie caly czas check nie slychac pompy i nie odpala. forum/files/crx_209.jpg z tego co wyczytalem to chodzi o przekaznik taki jak na tym zdjeciu tak? co dokladnie macie na mysli jezeli mowicie o przelutowaniu go? ktos moze to dokladnie wyjasnic. PLS help, ostatnio sie spozniam przez to do pracy... bo odpala mi po 10-15 min:/

Avatar użytkownika
INO
Forumowicz
 
Posty: 571
Dołączył(a): 2008-08-15, 20:43
Lokalizacja: Mazowsze

przez INO » 2011-01-07, 01:33

rogalike napisał(a):co dokladnie macie na mysli jezeli mowicie o przelutowaniu go?

poprawienie wszystkich lutów
Ikuo Kajitani. The 'Father' of VTEC !

Avatar użytkownika
Łuki
Forumowicz
 
Posty: 797
Dołączył(a): 2009-06-28, 22:09
Lokalizacja: Wasilków

przez Łuki » 2011-01-07, 01:48

chwila roboty i działa u mnie pomogło przelutowanie ;)
Mechanika ,Wulkanizacja

M.A shop --> http://maperformance.pl/

Avatar użytkownika
qba_21
Forumowicz
 
Posty: 1786
Dołączył(a): 2007-02-17, 21:09
Lokalizacja: Ołobok/Świebodzin
Samochód: CRXEE8

przez qba_21 » 2011-01-08, 22:18

przekaźnik masz, po lewej stronie kierownicy pod schowkiem coin. taka czarna kostka Mitsuba
Najpiękniejszy widok dla oka.......... piękna kobieta w CRXie...... a jaka kobieta w CRXie nie jest piękna:D

Avatar użytkownika
nadola
Forumowicz
 
Posty: 208
Dołączył(a): 2008-08-26, 09:22
Lokalizacja: GD

przez nadola » 2011-01-09, 12:07

rogalike po rozebraniu przekaźnika będziesz miał taki widok http://img103.imageshack.us/img103/2307/mro8kg.jpg . Musisz wszystkie te punkty lutownicze poprawić przy pomocy rozgrzanej lutownicy i odrobiny nowej cyny. Na stronie z której pochodzi powyższe zdjęcie jest dokładnie opisane gdzie przekaźnik jest umiejscowiony i jak do niego się dobrać http://www.d-series.org/forums/diy-foru ... -slow.html

Avatar użytkownika
rogalike
Forumowicz
 
Posty: 1087
Dołączył(a): 2010-09-02, 11:26
Lokalizacja: Warszawa

przez rogalike » 2011-01-09, 12:51

dzieki wszystkim za odpowiedzi, przelutowalem i pomoglo. okazalo sie ze poprzedni wlasciciel przy tym dlubal i cala ta kostka nie byla nawet przykrecona tylko trzymala sie na przewodach :/ w srodku cala plytka byla ostro zasniedziala wiec przeczyscilem, przelutowalem i zamontowalem calosc na miejsce. Pali na dotyk:) dziekuje za pomoc!

Posty: 15   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Teraz jest 2024-04-27, 18:44