Bład 20 i 36;/ Wysokie obroty

Posty: 9   •   Strona 1 z 1
Skrzati
Forumowicz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 2009-06-24, 19:33

Bład 20 i 36;/ Wysokie obroty

przez Skrzati » 2010-08-21, 18:09

Mam problem zrobilem remont silnika i po wsadzeniu wywala takie bledy niby 36 to jest od jakiejs kontroli czy cos takiego a blad 20 jest caly czas reset nie pomaga..A tak wogole to po odpaleniu jest jakies 1,5 obr a na zagrzanym 1150 zaplon jest lekko opozniony ale zebym mogl ustawic go z lampa potrzebuje normalne obroty a tak to dupa..Pomocy !!! silniczek krokowy wyczyszczony przewody od podcisnienia tez trzymaja;/

Avatar użytkownika
nadola
Forumowicz
 
Posty: 208
Dołączył(a): 2008-08-26, 09:22
Lokalizacja: GD

przez nadola » 2010-08-21, 20:17

napisz jeszcze co masz za samochód, jaki silnik, czy seryjne czy modzone, jeżeli modzone to jaki komp....

Edit: 20 jest od ELD czyli od czujnika obciążenia elektrycznego, jak masz cifa powyżej 92roku to powinieneś mieć go w skrzynce bezpieczników.
36 jest to TCS czyli kontrola trakcji spotykana tylko w JDMie. Jak robiłeś swap silnika pochodzącego z kraju kwitnącej wiśni wraz z kompem to możesz mieć problem z opanowaniem tego bez chipowania ecu.

Skrzati
Forumowicz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 2009-06-24, 19:33

przez Skrzati » 2010-08-22, 01:27

No wiec tak jest to cif eg6 b16a2 seryjne komp p28 ale mapa jest do b16a wiec moze dlatego jest ten blad 36 bo to silnik na japonie tylko wiec mozliwe ze to jest przez to..interesuje Mnie czy ten blad 36 w czyms przeszkadza enigne sie nie swieci ale po samodiagnostyce wychodzi takie cos..problem mam z tym bledem 20 w skrzynce bezpiecznikow ale mozesz jakos sie bardziej okreslic gdzie to jest albo jakis rysunek pomocniczy jak rozwiazac ten problem..bo denerwuje Mnie to;/

Avatar użytkownika
nadola
Forumowicz
 
Posty: 208
Dołączył(a): 2008-08-26, 09:22
Lokalizacja: GD

przez nadola » 2010-08-22, 09:48

No i wszystko jasne. Z tego co się orientuję (ale trzeba to potwierdzić) w budach EG czujnik ELD był z silnikiem d15z1, więc na pewno go nie masz w skrzynce bezpiecznikowej.
Błąd 36 będzie się tylko zapisywał w pamięci, nie będzie wyświetlał check'a

Pozostaje Ci jedno skoro masz już kompa przerobionego. Oddajesz go tam gdzie załadowali mapę od b16a i prosisz o wyłączenie kodów 20 oraz 36, albo sam je wyłączasz jak wiesz jak :)

Skrzati
Forumowicz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 2009-06-24, 19:33

przez Skrzati » 2010-08-22, 17:19

Emg wygrywal Mi mapke wiec chyba bede musial jeszcze raz podjechac do niego;) Szkoda bo Mnie to denerwuje ze te bledy sa..Tylko czy ten blad 20 nie pobiera pradu lub cos takiego??

Avatar użytkownika
nadola
Forumowicz
 
Posty: 208
Dołączył(a): 2008-08-26, 09:22
Lokalizacja: GD

przez nadola » 2010-08-22, 17:40

miejsce eld jest na wycinku manuala :
Obrazek
Sprawdź czy masz, jak nie to wyłącz go programowo

Skrzati
Forumowicz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 2009-06-24, 19:33

przez Skrzati » 2010-08-22, 18:50

Zaraz pojde do garazu to zobacze czy jest czy nie;)

[ Dodano: 2010-08-25, 01:27 ]
A czy Honda Diagnostic system dam rady to wylaczyc?? Czyli zwyklym systemem hondy do diagnozowania auta i usuwania bledow dtc..niestety nie mam eld..a nie wiesz moze czym jest spowodowane to ze na cieplym silniku auto ma jakies 1100-1200 obrotow czy moze byc od tego ze przepustnica jest wyjechana i nie trzyma dobrze?? Bo mialem tak kiedys w hondzie odysey ze wlasnie od przepustnicy dzialo sie takie cos bo miala tak ostre krawedzie ze przepuszczala powietrze na jalowym biedu.. czy myslis moze ze jak robili kompa to tak ustawil obroty na wolnych..bo juz kuzwa nie wiem;p

emg
Forumowicz
 
Posty: 95
Dołączył(a): 2009-12-08, 23:34

przez emg » 2010-09-14, 19:00

A wcześniej jakie miałeś obroty? Może linka za bardzo naciągnięta, albo przepustnica się nie domyka.

Jaki masz tam typ kompa, bo nie pamiętam, to było z półtora roku temu? Wspominałem Ci, że mapa bez auta wgrana do kompa raz będzie działać bez problemu innym razem mogą się dziać dziwne różne rzeczy. Jak masz p30 i standardowe wtryski, bo tam też chyba miałeś jakieś większe swego czasu to możesz pozbyć się zworki i masz standardową, oryginalną mapę b16a2. Jak coś masz pomodzone to niestety, ale trzeba to postroić trochę, żeby działało dobrze.
Obroty ustawione w mapie na 750 więc to raczej nie jest wina elektroniki, same w pamięci nie mogły się przestawić. Bez porządnego sprawdzenia osprzętu się nie obejdzie.
http://www.dohcvtec.pl

modyfikacje n/a turbo kompresory remonty strojenie

Skrzati
Forumowicz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 2009-06-24, 19:33

przez Skrzati » 2010-09-15, 23:44

Nie pamietam wlasnie jakie byly wczesniej..Po odpieciu silniczka krokowego jest troszke lepiej chociaz ze ktokowy byl czyszczony ale jutro przeloze od innego bo stoi kolegi aute na garazu wiec bede wiedzial czy to cos z krokowym..
Kompa to p28 i wtryski seria..Ja i tak podjade do Zernik wystroic furke tylko musze przeglad zalawic bo nigdzie nie moge przejsc nawet u znajomych..za czarne szybki..;p
no a przy odpaleniu czy zimny czy cieply obroty odrazu rosna do 2 tys i odrazu spadaja wiec tak nie powinno byc..linka nie jest naciagnieta mocno juz to sprawdzalem zostalo jeszcze to z przepustnica jutro tez cos przypatrze bo to moze ona nie domyka sie..

Posty: 9   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Teraz jest 2024-04-28, 00:44