Błąd 43 w B16A1

Posty: 6   •   Strona 1 z 1
Avatar użytkownika
KALI
Forumowicz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 2009-10-28, 21:05
Lokalizacja: Gdańsk

Błąd 43 w B16A1

przez KALI » 2010-09-13, 13:45

auto zaczelo chodzic na 3 gary, zapalil sie check engine..
komp pokazuje 4 dlugie mrugniecia i 3 krutkie..
czyli blad 43 "dostarczanie paliwa" - Fuel supply system
co to oznacza? wtrysk padl..?
niech moc VTEC-a bedzie z wami i niech kazda laska robi wam do odciecia!

Avatar użytkownika
Ptasior
Forumowicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WGM
Samochód: Subaru

przez Ptasior » 2010-09-13, 14:03

Błąd 43 to jest sonda aczkolwiek jakby padła sonda to nie powinien chodzić na 3 gary. Sprawdź te wtryski, może któryś się przytkał. Sondy też możesz potem voltomierzem sprawdzić.
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Avatar użytkownika
KALI
Forumowicz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 2009-10-28, 21:05
Lokalizacja: Gdańsk

przez KALI » 2010-09-13, 17:21

naprawione..przyczyna byla elektroda w swiecy
mozna zamknac i usunac temat
niech moc VTEC-a bedzie z wami i niech kazda laska robi wam do odciecia!

Avatar użytkownika
nadola
Forumowicz
 
Posty: 208
Dołączył(a): 2008-08-26, 09:22
Lokalizacja: GD

przez nadola » 2010-09-13, 17:21

KALI tu masz napisane co sprawdzić oraz jak to zrobić http://media.honda.co.uk/car/owner/medi ... 2/6-20.pdf

Edit:
Jeszcze jedno. Odnosząc się do notatki o słabych właściwościach jezdnych na pierwszej stronie w powyższym linku, pewnie jeszcze przyda się to http://media.honda.co.uk/car/owner/medi ... 2/6-60.pdf

Avatar użytkownika
Ptasior
Forumowicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WGM
Samochód: Subaru

przez Ptasior » 2010-09-13, 20:29

mozna zamknac i usunac temat

Po co usuwać temat który może się komuś jeszcze przydać?
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

emg
Forumowicz
 
Posty: 95
Dołączył(a): 2009-12-08, 23:34

przez emg » 2010-09-14, 19:03

czasem jak wtryski przelewają bo się zatną lub w mapie za bardzo się doda paliwa to jest podobny i bład.
http://www.dohcvtec.pl

modyfikacje n/a turbo kompresory remonty strojenie

Posty: 6   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Teraz jest 2024-04-28, 01:26