check zapala sie przy skreconych na maksa kołach- pomóżcie

Posty: 12   •   Strona 1 z 1
Avatar użytkownika
nQe
Forumowicz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 2008-04-02, 10:23
Lokalizacja: Oleśnica

check zapala sie przy skreconych na maksa kołach- pomóżcie

przez nQe » 2011-04-06, 17:07

zauwazylem ze check zapala sie w momencie skrecania kierownica do oporu... wiecie co to jest moze? prośba doradzcie cos...
był DelSol i Jajko > Pralka V 2.0 > jest Pralka V H22A5 i Civic VII Sport VTEC

Avatar użytkownika
pirul
Moderator
 
Posty: 5603
Dołączył(a): 2006-12-11, 10:01
Lokalizacja: Kraków

przez pirul » 2011-04-06, 17:09

Sprawdź najpierw, który błąd się wyświetla

forum/portal.php?show=43
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD
ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD
CB600F HORNET '10 SOLD
cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD
w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project

Avatar użytkownika
nQe
Forumowicz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 2008-04-02, 10:23
Lokalizacja: Oleśnica

przez nQe » 2011-04-06, 17:13

i w tym problem cHeck zapala sie systematycznie co 3 sekundy na na ok 2 i tak caly czas...
nie potrafie dojsc do tego co to zapala sie tak przez ok 13 min czekalem i dalej to samo
był DelSol i Jajko > Pralka V 2.0 > jest Pralka V H22A5 i Civic VII Sport VTEC

Avatar użytkownika
dymek1988
Forumowicz
 
Posty: 3850
Dołączył(a): 2007-01-08, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

przez dymek1988 » 2011-04-06, 17:21

10-IAT - Czujnik temperatury powietrza lub jego obwód

świeci się na 2 sekundy później znika na 3sekundy tak? no to ten błąd musi być
..::Dymek1988 ::..
ED9 B16A2

Virus12 jest ciągle z nami i się śmieje :x

Avatar użytkownika
nQe
Forumowicz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 2008-04-02, 10:23
Lokalizacja: Oleśnica

przez nQe » 2011-04-06, 17:22

a dodam ze po zmianie dolotu tak sie zaczeło dziac...
był DelSol i Jajko > Pralka V 2.0 > jest Pralka V H22A5 i Civic VII Sport VTEC

Avatar użytkownika
dymek1988
Forumowicz
 
Posty: 3850
Dołączył(a): 2007-01-08, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

przez dymek1988 » 2011-04-06, 17:30

nQe napisał(a):a dodam ze po zmianie dolotu tak sie zaczeło dziac...
no sprawdź czego brakuje albo może się jakaś kostka odczepiła
..::Dymek1988 ::..
ED9 B16A2

Virus12 jest ciągle z nami i się śmieje :x

Avatar użytkownika
nQe
Forumowicz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 2008-04-02, 10:23
Lokalizacja: Oleśnica

przez nQe » 2011-04-06, 17:31

nic sie nie odczepilo i niczego nie brakuje... podłaczylem odme i to wszysko czujnik mam na przepustnicy
był DelSol i Jajko > Pralka V 2.0 > jest Pralka V H22A5 i Civic VII Sport VTEC

Avatar użytkownika
pirul
Moderator
 
Posty: 5603
Dołączył(a): 2006-12-11, 10:01
Lokalizacja: Kraków

przez pirul » 2011-04-06, 17:33

To jakieś zwarcie masz w instalacji albo zanik napięcia/masy, wiązka jest oryginalna czy było coś grzebane? Z tego co piszesz i co wiemy na tym etapie jedyne sensowne wyjaśnienie jest takie, że jak skręcisz koła na maksa i pompa robi obciążenie IAT traci zasilanie albo ma zbyt małe napięcie i wywala checka. Alternator i akumulator zdrowe?
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD
ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD
CB600F HORNET '10 SOLD
cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD
w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project

Avatar użytkownika
nQe
Forumowicz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 2008-04-02, 10:23
Lokalizacja: Oleśnica

przez nQe » 2011-04-06, 17:54

wiazka nie byla ruszana, słupek był zmieniany na ten sam d16z6... moze to być wina np. kostek od świateł bądz gniazda elektryki od drzwi... takich pierdół w których czasami mi nie łączy? kostki dzisiaj bede zmienial i do drzwi lukam do kostki... ale co to ma do skrecania kołami bo nie kumam :(

[ Dodano: 2011-04-06, 17:56 ]
aku ok nowy alternator raczej tez ok sprawdze jakie napiecie idzie

[ Dodano: 2011-04-06, 17:58 ]
to co mnie jeszcze drazni to jak wrzuce go na obroty na jałowym i spada z obrotów to czasami obroty spadaja do minimum i sie podnosza delikanie

[ Dodano: 2011-04-06, 18:21 ]
dobra spawdze alternator i wiazki co dalej...

[ Dodano: 2011-04-06, 18:22 ]
obiecuje ze jak dojdziemy o co chodzi dostaniecie "pomógł"
był DelSol i Jajko > Pralka V 2.0 > jest Pralka V H22A5 i Civic VII Sport VTEC

Avatar użytkownika
pusty24
Forumowicz
 
Posty: 3487
Dołączył(a): 2006-01-13, 01:35
Lokalizacja: DUB/KRK/N.BRZESKO

przez pusty24 » 2011-04-06, 21:33

a moze iat zasyfiony i nie bangla jak trzeba
plasko oczkowe 32 w kontakcie z szyba calibry powoduje zamieszanie!

USŁUGI BLACHARSKO LAKIERNICZE
889969661 503499363

Avatar użytkownika
nQe
Forumowicz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 2008-04-02, 10:23
Lokalizacja: Oleśnica

przez nQe » 2011-04-21, 10:33

juz mowie... czujnik IAT ( tak jak pisalem dymek1988 and leci pomógl) problem polegal na tym ze w momencie kiedy pompa dostala obciazenia cisnienie prezyły wąż a ten z kolei cisnął zle przelozony czujnki IAT stad błąd raz byl raz nie przewody od czujnika złamało. Dodatkowo czujnik polozenia przepustnicy nie reagowal na regulacje (wymieniony)
był DelSol i Jajko > Pralka V 2.0 > jest Pralka V H22A5 i Civic VII Sport VTEC

badam
Forumowicz
 
Posty: 2337
Dołączył(a): 2005-01-25, 14:59
Lokalizacja: Wrocław

przez badam » 2011-04-21, 11:30

masakra...takie jaja w seryjnym prawie aucie :|

[ Dodano: 2011-04-21, 11:30 ]
ale fajnie ,że sobie sam poradziłes :)

Posty: 12   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Teraz jest 2024-04-28, 02:38