del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
i w tym problem cHeck zapala sie systematycznie co 3 sekundy na na ok 2 i tak caly czas...
nie potrafie dojsc do tego co to zapala sie tak przez ok 13 min czekalem i dalej to samo
był DelSol i Jajko > Pralka V 2.0 > jest Pralka V H22A5 i Civic VII Sport VTEC
To jakieś zwarcie masz w instalacji albo zanik napięcia/masy, wiązka jest oryginalna czy było coś grzebane? Z tego co piszesz i co wiemy na tym etapie jedyne sensowne wyjaśnienie jest takie, że jak skręcisz koła na maksa i pompa robi obciążenie IAT traci zasilanie albo ma zbyt małe napięcie i wywala checka. Alternator i akumulator zdrowe?
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
wiazka nie byla ruszana, słupek był zmieniany na ten sam d16z6... moze to być wina np. kostek od świateł bądz gniazda elektryki od drzwi... takich pierdół w których czasami mi nie łączy? kostki dzisiaj bede zmienial i do drzwi lukam do kostki... ale co to ma do skrecania kołami bo nie kumam
[ Dodano: 2011-04-06, 17:56 ] aku ok nowy alternator raczej tez ok sprawdze jakie napiecie idzie
[ Dodano: 2011-04-06, 17:58 ] to co mnie jeszcze drazni to jak wrzuce go na obroty na jałowym i spada z obrotów to czasami obroty spadaja do minimum i sie podnosza delikanie
[ Dodano: 2011-04-06, 18:21 ] dobra spawdze alternator i wiazki co dalej...
[ Dodano: 2011-04-06, 18:22 ] obiecuje ze jak dojdziemy o co chodzi dostaniecie "pomógł"
był DelSol i Jajko > Pralka V 2.0 > jest Pralka V H22A5 i Civic VII Sport VTEC
juz mowie... czujnik IAT ( tak jak pisalem dymek1988 and leci pomógl) problem polegal na tym ze w momencie kiedy pompa dostala obciazenia cisnienie prezyły wąż a ten z kolei cisnął zle przelozony czujnki IAT stad błąd raz byl raz nie przewody od czujnika złamało. Dodatkowo czujnik polozenia przepustnicy nie reagowal na regulacje (wymieniony)
był DelSol i Jajko > Pralka V 2.0 > jest Pralka V H22A5 i Civic VII Sport VTEC