1. Planuję wymianę felg 14 cali mojej crx vtec 82' na 16 cali. Jakie ET spełnia swoje zadanie i jaka ( w mimimetrach) jest średnica czopu na nabie. Czy ktoś z Kolegów może mnie oświecić? 2. Kto w Polsce najmniej zdziera skóre za rasowe felgi ww formatu?
Dzięki Koledze MANIEK 93 za próbę pomocy. Niestety nie dowiedziałem sie jakie ET jest optymalne. To czym moja honda dysponuje od urodzenia (styczeń 82') to zdaje sie ET 40, nie zależy mi na fasonie, więc mógłbym zachować ET 40, ale na rynku żadna felga z górnej półki nie ma ET 40 bądź 42, ale np ET 25, a nie mam ochoty walczyć z kierownicą. Moja crx nalezy do końcowej serii. W 1982 roku nadal pokazywała się na salonach samochodowych. Mnie urzekła w Genewie i dopadłem ją w Antwerpii, bo do Warszawy takie EE8 nie dotarły (pełna skóra, klima niente). Ozdobą jej garażu jest kryształowy puchar, bo we wczesnej młodości wygrała rajd dziennikarzy w Wiśle bezlitośnie rozprawiając się w generalce z utytułowaną konkurencją. M.in. dzieki temu, że jej wysoko kręcony 2 bieg pasował na Kubalanke jak ulał
Pomyłka w cyfrze, oczywiście VTEC 1992, to był koniec serii, kupiona nowa -wygląda jak nowa i zamierza nadal wyglądać jak nowa Kwestia felg: jeśli napisałem "górna półka" to rzecz jasna nie mam wężą w kieszeni i cena nie stanie na przeszkodzie. Napisało mi się "1982" bo mam alfę z tego okresu (GTV) Acha, jeszcze jedno pytanie: od kilku lat poci się z lewej, pod VTEC gdzie załapać nowa uszczelkę?
Znalazłem oz-msw-85-matt-gun-metal.html 6.5/16/ Et 42 (450 zł) i te chyba wezmę, co Koledzy sądza? bo dopadły mnie także oz-alleggerita-hlt-matt-black.html 7.0/16/ Et 37 (...1344 zł za sztukę) piękne, oj jak kuszą -ale nie chce biegać za jelenia popłakac i zapomnieć?
Panowie z felgeos nie mają niestety oz-alleggerita-hlt-matt-black.html -proponują sparko albo japan racing. Na co byście szli, nie kierując się ceną. Co Waszym zdaniem przypomina oz-alleggerita-hlt-matt-black.html? Kolejny problem: rozmiar 16 cali zdradzi, że tarcze hamulcowe są małe, a nie mam zamiaru zmieniac całego interesu, łacznie z zaciskami. Zastanawiam się wobec tego nad 15 calami, gdzie wysokość opony 50 bądź 55 lepiej sie sprawdzi w mojej okolicy pełnej zasadzek i niespodzianek niż 45 albo 40. Wiem to z doświadczenia z innym autem, (40 przód, 35 tył), gdzie zajety jestem nieustannym obserwowaniem nawierzchni. Do mańka93: A Wam się Kumie nic nie poci?