Filmik

Posty: 32   •   Strona 2 z 3   •   1, 2, 3
Avatar użytkownika
Krychu
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 2005-07-01, 19:16

przez Krychu » 2007-06-04, 21:17

napisz miasto z jakiego jesteś, moze ktos z twojej okolicy chetnie cie przewiezie :D
ja bylem pod wrazeniem nawet przy moim D15B2 ;)
Jedzie tir, a w środku świr.

m6nj
 
Posty: 478
Dołączył(a): 2007-01-16, 23:01
Lokalizacja: łeczna

przez m6nj » 2007-06-04, 21:18

1na mój gust seria..2 dłubniety napewno..pzdr

Avatar użytkownika
Krzyh00
 
Posty: 3119
Dołączył(a): 2007-02-18, 15:17
Lokalizacja: Koszalin

przez Krzyh00 » 2007-06-04, 21:27

m6nj napisał(a):1na mój gust seria..


seria ED9 w 7sek do setki? nie bardzo ;)

Avatar użytkownika
TJ
 
Posty: 801
Dołączył(a): 2006-03-12, 09:58
Lokalizacja: Kraków

przez TJ » 2007-06-04, 21:28

Ten z pierwszego filmika robi 150 w granicach 15 sek, czyli miałby na ćwiartkę czas poniżej 15. Więc chyba to nie seria, albo nasze ceerki są już tak skatowane. A VTEC na drugim kręci się do 10000RPM więc to napewno nie stock.
Stock music for videos - http://tj.krakow.pl/muzyka/

m6nj
 
Posty: 478
Dołączył(a): 2007-01-16, 23:01
Lokalizacja: łeczna

przez m6nj » 2007-06-04, 21:41

moze i to nie seria ale szybkosc poruszania sie dwóch zegarów porównuje ze swoim ee8 no i jest bardzo podobnie a jak wiemy seryjny Vtec nie ucieka ed9 az tak za duzo..

Avatar użytkownika
Ali-En
 
Posty: 813
Dołączył(a): 2005-08-03, 21:44
Lokalizacja: Opole

przez Ali-En » 2007-06-05, 08:16

Wszyscy tak pisza o tych dieslach i dieslach. A tak naprawde ponizej 2 tys obrotow wszystkie nowe diesle tez nie za bardzo jada. Przyklad 2.0 TDI VW ponizej 2 tys to auto stoi, nie dzieje sie kompletnie nic, maluch jest w stanie go wyprzedzic. Poza tym duzy lag na turbinie. Fakt ze jak turbina zacznie ladowac tak od okolo 2 tys to wciska. Sprzedaje nowe samochody i mam okazje jezdzic najrozniejszymi dieslami o pojemnosci od 1.9 do 3.2 i naprawde charakterystyka benzyniaka to jest to, rownomierne rozwijanie mocy i momentu.
Wracajac do crxa to autko przez swoja mase porusza sie cialkiem przyzwoicie w dolnych partiach obrotow. Np w zimie uzywam tylko dwoch biegow, 2 do ruszania i 3 do jazdy. Filmiki mala Ci dadza, licza sie subiektywne odczucia, dla jednego bedzie to kupa a dla drugiego super.

SZama89
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 2005-09-11, 11:10
Lokalizacja: DW

przez SZama89 » 2007-06-05, 08:36

Ali-En, dobrze prawi w dieslu uciag zaczyna sie od 2-2,5 tys obr, ale konczy sie gdzies ok 4 pozniej to juz jest padaka.
ps tak z ciekawosci w jakim salonie pracujesz??

Avatar użytkownika
kruszyn
 
Posty: 92
Dołączył(a): 2007-02-24, 09:06
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

przez kruszyn » 2007-06-05, 09:18

Ja Ci koleszko powiem tak .. jezdzilem wieloma autami nowymi starymi mocnymi slabszymi ale crx mnie zaskoczyl i nawet przestraszyl :) radochy z jazdy tym autem jest naprawde sporo i na brak mocy ( przynajmniej na poczatku ) narzekal nie bedziesz :)
co do wkrecania sie na 5 od 2000 tys... po co jak mozna go dociagnac na 4 do 7 i dopiero przeskoczyc huehue :P :P :P znajdz cos zdrowego i nie grzebanego i kupuj !!!! nie bedziesz zalowal
CRX ED9 D16Z5 '91 EX
Solniczka (żonki)

Avatar użytkownika
grom
 
Posty: 413
Dołączył(a): 2005-11-19, 18:54
Lokalizacja: Poznań

przez grom » 2007-06-05, 11:17

silnik i skrzynia w edku sa na tyle elastyczne ze możesz pominąć 3 i 4 ale szkoda panewek:) poza tym nie będziesz raczej jeździł do 2-3 tys bo te obroty masz zaraz po dotknięciu gazu:)
czas od0 do 100 na tym filmiku z edkiem to 8 sekund to jest zdrowa seria:) a ten drugi to jest przecież amerykaniec z b seria swapniętą
One Dream Team - HTP
HONDA TEAM POZNAŃ
www.htp.info.pl

Avatar użytkownika
Krzyh00
 
Posty: 3119
Dołączył(a): 2007-02-18, 15:17
Lokalizacja: Koszalin

przez Krzyh00 » 2007-06-05, 15:12

grom napisał(a):czas od0 do 100 na tym filmiku z edkiem to 8 sekund to jest zdrowa seria:)


moim stoperem jakbym nie mierzyl wychodzi 7 wiec seria to na pewno nie jest.

Avatar użytkownika
Dr_
 
Posty: 1173
Dołączył(a): 2006-07-30, 14:23
Lokalizacja: PL

przez Dr_ » 2007-06-05, 15:49

przy odcince na 2 biegu ma 100km/h a przeciez w ed9 skrzynia jest troche dluzsza

Avatar użytkownika
Krzyh00
 
Posty: 3119
Dołączył(a): 2007-02-18, 15:17
Lokalizacja: Koszalin

przez Krzyh00 » 2007-06-05, 16:04

akurat skrzynie mysle ze ma seryjna, odciecie w edku jest na 7800 a on tam nawet 7500 nie mial jak 3 zapiął :)

Avatar użytkownika
Dr_
 
Posty: 1173
Dołączył(a): 2006-07-30, 14:23
Lokalizacja: PL

przez Dr_ » 2007-06-05, 16:12

fakt..źle popatrzyłem :ok:

major000
 
Posty: 42
Dołączył(a): 2007-05-21, 16:55

przez major000 » 2007-06-05, 17:40

spoko nie ma tematu, jechalem dzis wkoncu crx-em i jest git. dzieki za odpowiedzi. pozatym szukam Crki i jakby ktoś miał namiary na zdrową niunie do sprzedania to bede wdzieczny, ed9 lub vtec.pozdro

Avatar użytkownika
mastacrx
 
Posty: 1396
Dołączył(a): 2004-11-28, 17:01
Lokalizacja: okolice Wrocławia

przez mastacrx » 2007-06-05, 18:47

echalem dzis wkoncu crx-em i jest git. dzieki za odpowiedzi. pozatym szukam Crki i jakby ktoś miał namiary na zdrową niunie do sprzedania to bede wdzieczny, ed9 lub vtec.pozdro


i następny zarażony ;)
HONDA odeszła...czas na niemiecką technologię- AUDI.

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 32   •   Strona 2 z 3   •   1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Teraz jest 2019-12-07, 08:00