przegląd del solki - na co zwrócić uwagę?

ellendil
Forumowicz

przegląd del solki - na co zwrócić uwagę?

przez ellendil » 2007-12-01, 22:31

witam!
to mój pierwszy post na tym forum. w środę jestem umówiony do stacji badania pojazdów z moją hondą (del sol '92). niestety poprzedni właściciel nigdy jej nie serwisował, a ja jestem biednym studentem i nie stać mnie na to. teraz, jak już jest okazja, chciałbym porządnie (na miarę chudego portfela) się za nią zabrać.
i tutaj moje pytanie: na co zwrócić uwagę oddając ją do przeglądu? co mogło przez te lata używania się zużyć i należałoby się tym zająć? niestety jestem motoryzacyjnym laikiem.
z góry bardzo dziękuję za pomoc :)

p.s. załączam fotkę do wglądu.

atom1
Moderator

przez atom1 » 2007-12-02, 01:15

no co vidac ze to vti po felach i twoim podpisie- sprawdzic zalaczanie vtec, czy oliwa nie cieknie przy zlaczeniu glowica blok, potem amory (chociaz chyba jest troche obnizona to wynik bedzie zawyzony) no i potem na przegladzie do kanalu i na szarpaki sprawdzasz koncowki sworznie czy nie maja luzu, potem gumy od wahaczy przod tyl, wydech czy nie pordzewialy, no i na koniec jakosc podlogi i progow czy nie jest powgniatana zalamana, czy na tych rantach progow nei ma odcisnietych szczek od ramy i takie inne tam:)

jak bedize przejezdzal przez plyte od zbierznosci to zeby bylo jak najblizej 0, ustawic swiatla, sprawdzic skutecznosc hamulcy zeby nie bylo w kole roznicy wiekszej jak 30% .. kto robi przeglad raczej bedzie wiedzial na co ma zwracac uwage
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

ender2501
Forumowicz

przez ender2501 » 2007-12-02, 12:03

Skoro już jest twoja to pewnie troche za późno, ale ja koniecznie sprawdziłbym geometrie podwozia, żeby wiedzieć czym jeżdżę.
najpiekniejsza muzyka: b16a2 w 5500-8200 rpm, i to x2 ]:->

qba_21
Forumowicz

Samochód: CRXEE8