B18C4 Turbo czy kompresor

Posty: 23   •   Strona 2 z 2   •   1, 2
Avatar użytkownika
garaż
Forumowicz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 2013-02-18, 17:17
Lokalizacja: Bydgoszcz

przez garaż » 2014-03-22, 02:16

Jak dla mnie to:
turbo - tylko street
kompresor - tylko tor

Dziękuję za uwagę ;)
Serwis i naprawa pojazdów mechanicznych.
---------------------------------------------------
Kolektory wydechowe do Hond
B, D , K Serii
http://www.honda-crx.info/forum/viewtopic.php?t=67024
Wtryskiwacze
http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=41&t=69990

Avatar użytkownika
Sylar
Forumowicz
 
Posty: 198
Dołączył(a): 2010-10-17, 16:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

przez Sylar » 2014-03-25, 09:07

Postanowiłem na obecną chwilę, przygotować B18C4 pod doładowanie niezależnie jakie będzie, czyli tzw. generalny remont. Dolot i wydech już jest przerobiony w MB6, wiec podejdzie do del Sola. Szczególnie, że wydech jest już z kwasówki. Jak to skończę i dotrę silnik to będę myślał dalej.
Nawiasem mówiąc do kompresora można zamontować blow off czy nie, bo słyszałem podzielone zdania ???

Avatar użytkownika
Ptasior
Forumowicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WGM
Samochód: Subaru

przez Ptasior » 2014-03-25, 20:29

musisz zainstalować jakiś zawór upuszczający powietrze
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

robraf
Forumowicz
 
Posty: 1042
Dołączył(a): 2012-07-21, 00:29
Lokalizacja: Bolesławiec

przez robraf » 2014-03-25, 20:44

mozna a nawet trzeba ;]

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 7842
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2014-03-25, 21:38

do kompresora home made czyli zewnętrznego blow off i to przerobiony żeby upuszczał nawet na lekkim doładowaniu jest konieczny. Do kompresora typu JRSC gdzie przepustnica jest przed blow offem nie zakłada się go.

kubacrxed9
Forumowicz
 
Posty: 184
Dołączył(a): 2011-01-19, 19:12

przez kubacrxed9 » 2014-03-25, 21:49

u nas robilismy to na 2x blow off w d16 na kompresorze

https://www.facebook.com/51441433864383 ... =3&theater

Avatar użytkownika
Sylar
Forumowicz
 
Posty: 198
Dołączył(a): 2010-10-17, 16:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

przez Sylar » 2014-06-05, 19:26

Silnik już po remoncie. potrzebuje małej pierdołki jeszcze, której nie było w silniku B1C4, a mianowicie jest to chłodnica oleju. Ma ktoś z was taką chłodniczkę http://www.civicforumz.com/articles/oil ... ooler3.jpg
Ciężko to dostać, a nawet oryginału nie ma. Trafiła mi się do H serii, ale nie pasuje.

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2014-06-05, 21:54

musialbym poszukac bo chyba mam od a1 napisz mi pw ile bys chcial za to zaplacic
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

  Poprzednia strona
Posty: 23   •   Strona 2 z 2   •   1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Teraz jest 2024-04-27, 20:22