Jak dla mnie to:
turbo - tylko street
kompresor - tylko tor
Dziękuję za uwagę
Serwis i naprawa pojazdów mechanicznych. --------------------------------------------------- Kolektory wydechowe do Hond B, D , K Serii http://www.honda-crx.info/forum/viewtopic.php?t=67024 Wtryskiwacze http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=41&t=69990
Postanowiłem na obecną chwilę, przygotować B18C4 pod doładowanie niezależnie jakie będzie, czyli tzw. generalny remont. Dolot i wydech już jest przerobiony w MB6, wiec podejdzie do del Sola. Szczególnie, że wydech jest już z kwasówki. Jak to skończę i dotrę silnik to będę myślał dalej.
Nawiasem mówiąc do kompresora można zamontować blow off czy nie, bo słyszałem podzielone zdania ???
musisz zainstalować jakiś zawór upuszczający powietrze
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
do kompresora home made czyli zewnętrznego blow off i to przerobiony żeby upuszczał nawet na lekkim doładowaniu jest konieczny. Do kompresora typu JRSC gdzie przepustnica jest przed blow offem nie zakłada się go.
Silnik już po remoncie. potrzebuje małej pierdołki jeszcze, której nie było w silniku B1C4, a mianowicie jest to chłodnica oleju. Ma ktoś z was taką chłodniczkę http://www.civicforumz.com/articles/oil ... ooler3.jpg Ciężko to dostać, a nawet oryginału nie ma. Trafiła mi się do H serii, ale nie pasuje.