Hej mam problem. Auto mam niby z 96r silnik d16z6 i ostatnio kupiłam stacyjke z tego samego modelu i nie pasuje. Stacyjka ta co mam ma oznaczenie Sr3 800 a wszystkie jakie udaje mi się znaleźć to Sr3 820, a nie pasują one tym,że 820 jest za wąska na kolumnę kierowniczą, ratunku, co robic?
Jesli sie nie da zamienic wnetrznosci stacyjki i zostawic starej obudowy to albo musisz szukac konkretnej stacyjki albo zmienic kolumne kierownicza na popularniejszy model. Takie zmiany to normalna rzecz w biezacej produkcji, czasem wchodza co kilka dni wiec dane czesci moga obejmowac tylko kilkaset egzemplarzy z calej serii...
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
Powinno się dać wymienić samą wkładkę, nie rozbierałem tego nigdy w hondzie, pytanie co z immobiliserem jak wymienisz całą stacyjkę. Czy nie masz?
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
pszczolka90 napisał(a):Hej mam problem. Auto mam niby z 96r silnik d16z6 i ostatnio kupiłam stacyjke z tego samego modelu i nie pasuje.
Bo kupiłaś stacyjke z modelu przed d16z6 czyli 92-94 a Ty powinnaś mieć D16Y8 już. Musisz szukać stacyjki z immobilizerem od 95-98 czyli od d16y8. Pewnie ktoś u Ciebie wymieniał silnik.
Możesz spróbować stacyjki z Civica 6gen. Porównaj ze swoją.
Poduszkę mam,w ogóle kolega po vin sprawdzał bo części oglądał wyszło,że auto jest 94. Jutro spróbuję przełożyć samą wkładkę z nowej do starej stacyjki,jeżeli to się nie uda to będę kombinować dalej. Immobilisera nie mam