Problem z trakcją

Posty: 26   •   Strona 1 z 2   •   1, 2
sajmon500
Forumowicz
 
Posty: 20
Dołączył(a): 2013-10-01, 19:38

Problem z trakcją

przez sajmon500 » 2014-06-03, 10:30

Witam, chciałem się dowiedzieć czy też macie taki problem ze swoimi autkami. A dokładniej przy prędkościach rzędu 160km/h i troszkę nierównej drodze auto ciężko jest utrzymać na jednym pasie :szok: Domyślam się że mała masa robi swoje. Dodam jeszcze że u mnie na tylnej masce nie ma lotki, ale wątpię żeby jej brak robił aż taką różnicę. Proszę o pomoc.
sajmon

Avatar użytkownika
krzysztof_47
Forumowicz
 
Posty: 172
Dołączył(a): 2006-12-12, 20:13
Lokalizacja: Zielona Góra

przez krzysztof_47 » 2014-06-03, 10:32

Zbieżność kół masz dobrze ustawioną?

Avatar użytkownika
wrobellos
Moderator
 
Posty: 3342
Dołączył(a): 2008-03-04, 00:45
Lokalizacja: Łódź
Samochód: crx

przez wrobellos » 2014-06-03, 10:57

najpierw sprawdzic stan zawieszenia i po jego kontroli naprawic ewentualne usterki i jechac na dobra zbieznosc

Avatar użytkownika
newuser
Forumowicz
 
Posty: 982
Dołączył(a): 2009-10-25, 13:39
Lokalizacja: Lubelskie

przez newuser » 2014-06-03, 12:27

Amory i sprezyny. U mnie amory mialy niby 60% sprawnosci a okazalo sie ze jeden calkiem wylany, drugi agonia a sprezyny popekane. Nie wierz w badania na stacji diagnostycznej bo nie pokaza prawdy... Rozkrec i obadaj, a najlepiej podmien jak masz od kogo...

Avatar użytkownika
orzech007
Forumowicz
 
Posty: 640
Dołączył(a): 2011-05-06, 23:17
Lokalizacja: Warmia Mazury
Samochód: CRX EE8

przez orzech007 » 2014-06-03, 12:36

newuser napisał(a):Amory i sprezyny. U mnie amory mialy niby 60% sprawnosci a okazalo sie ze jeden calkiem wylany, drugi agonia a sprezyny popekane. Nie wierz w badania na stacji diagnostycznej bo nie pokaza prawdy... Rozkrec i obadaj, a najlepiej podmien jak masz od kogo...

Co do amorków to racja ja robilem testy na 2 stacjach diagnostycznych w mojej okolicy i tak w jednej miałem po niecale 40% a na drugiej 80/90%

sajmon500
Forumowicz
 
Posty: 20
Dołączył(a): 2013-10-01, 19:38

Zbierzność na pewno mam do ustawienia

przez sajmon500 » 2014-06-03, 13:15

Co do amortyzatorów to zawieszenie mam sportowe i z tego co się dowiedziałem to są w bardzo dobrym stanie :rotfl: Wszystkie tuleje zawieszenia zostały wymienione na nowe niedawno, także zawieszenie raczej nie ma nic z tym wspólnego ;) Pozostaje zbieżność. Jak zrobię to dam znać czy coś pomogło. Dzięki za pomoc :poklony:
sajmon

Avatar użytkownika
M!R@S
Forumowicz
 
Posty: 7693
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

przez M!R@S » 2014-06-03, 13:55

Aha czyli nie ustawiałeś zbieżności po wszystkim ? :D
Obrazek

Avatar użytkownika
DeX
Forumowicz
 
Posty: 513
Dołączył(a): 2013-12-28, 09:10
Lokalizacja: Wrocław

przez DeX » 2014-06-03, 16:24

Rozjechana zbieżność. Auto chce jechać wszędzie, tylko nie do przodu, a najchętniej mocno wspomaga skręcanie :)

sajmon500
Forumowicz
 
Posty: 20
Dołączył(a): 2013-10-01, 19:38

przez sajmon500 » 2014-06-03, 17:22

M!R@S napisał(a):Aha czyli nie ustawiałeś zbieżności po wszystkim ? :D

Właśnie nawet nie przyszło mi na myśl, ale i tak póki co mało jeżdżę, no i kasy brak :( Więc na razie się wstrzymam.
DeX napisał(a):Rozjechana zbieżność. Auto chce jechać wszędzie, tylko nie do przodu, a najchętniej mocno wspomaga skręcanie :)

Powiem ci że nie bardzo, ściągać ściąga, ale delikatnie ;)
sajmon

Avatar użytkownika
DeX
Forumowicz
 
Posty: 513
Dołączył(a): 2013-12-28, 09:10
Lokalizacja: Wrocław

przez DeX » 2014-06-03, 17:24

Anyway - każda praca przy zawieszeniu musi skończyć się geometrią, chyba, że chcesz pozbyć się szybko opon. Lub auta...

Avatar użytkownika
Vincent
Forumowicz
 
Posty: 3263
Dołączył(a): 2011-05-05, 00:45
Lokalizacja: CRX Club WROCŁAW
Samochód: CRX Del Sol

przez Vincent » 2014-06-03, 18:03

DeX, Nie zupełnie każda ingerencja w zawias musi kończyć się geometrią . Wymieniam łączniki staba i po co geometria .

Avatar użytkownika
DeX
Forumowicz
 
Posty: 513
Dołączył(a): 2013-12-28, 09:10
Lokalizacja: Wrocław

przez DeX » 2014-06-03, 18:29

Każda większa, jak wspomniane wyżej tulejki i podobne, w tym sensie...

robraf
Forumowicz
 
Posty: 1042
Dołączył(a): 2012-07-21, 00:29
Lokalizacja: Bolesławiec

przez robraf » 2014-06-03, 18:49

a wlasnie ... przy obnizeniu auta -40 - 60 tez musze robic zbieznosc ?

Avatar użytkownika
Vincent
Forumowicz
 
Posty: 3263
Dołączył(a): 2011-05-05, 00:45
Lokalizacja: CRX Club WROCŁAW
Samochód: CRX Del Sol

przez Vincent » 2014-06-03, 20:27

robraf, Tak , przy obniżeniu trzeba zrobić koręktę .Całą geometrię , nie tylko zbieżność przodu .

robraf
Forumowicz
 
Posty: 1042
Dołączył(a): 2012-07-21, 00:29
Lokalizacja: Bolesławiec

przez robraf » 2014-06-03, 22:37

tak ale jakie sa regulacje w del solu poza zbierznoscia? solka nie ma mozliwosci regulacji negatywu i kąta wyprzedzenia sworznia czy jakos tak :D w serii oczywiscie.. bo nie mowie o dokupieniu camberu

  Następna strona
Posty: 26   •   Strona 1 z 2   •   1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Teraz jest 2024-04-28, 08:18