Problem z trakcją

Posty: 26   •   Strona 2 z 2   •   1, 2
Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2014-06-03, 22:40

ale kat psuje zbieznosc :-)
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

robraf
Forumowicz
 
Posty: 1042
Dołączył(a): 2012-07-21, 00:29
Lokalizacja: Bolesławiec

przez robraf » 2014-06-03, 23:02

to po co jest gwintowane zawieszenie ? zeby latac na zbierznosc co jakis czas ? na lato -100 a na jesien -40 ? i za kazdym razem na zbierznosc ?

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 7842
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2014-06-03, 23:05

Tylko głupki kręcą gwintem co chwile... Po każdej zmianie wysokości zmienia się zbieżność tak już Ci napisali. Oprócz tego że auto się źle prowadzi to dużo szybciej zużywa opony.

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2014-06-03, 23:27

jak zejdziesz centa to niewiele sie zmieni, a le jak 5 to poleci n aleb na szyje ;-)) mam takiego klienta co przyjezdza zawsze przed zima i po zimie i jeszcze przed niektorymi zlotami :D bo lubi krecic..
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
Dymek
Forumowicz
 
Posty: 1333
Dołączył(a): 2009-06-16, 20:58
Lokalizacja: Wrocław/Ostrowiec Św

przez Dymek » 2014-06-04, 11:38

A ustawia gwint na wadze ? bo jak nie to powodzenia....
Obrazek

sajmon500
Forumowicz
 
Posty: 20
Dołączył(a): 2013-10-01, 19:38

Geometria

przez sajmon500 » 2014-06-04, 16:07

DeX napisał(a):Anyway - każda praca przy zawieszeniu musi skończyć się geometrią, chyba, że chcesz pozbyć się szybko opon. Lub auta...

Właśnie u mnie geometrie też przydało by się zrobić ale wcześniej muszę zakupić cambery bo poprzedni właściciel zamontował zawieszenie sportowe, zapomniał o nich (albo chciał tańszym kosztem) i od środka praktycznie bieżnika nie ma :(
sajmon

Avatar użytkownika
Dymek
Forumowicz
 
Posty: 1333
Dołączył(a): 2009-06-16, 20:58
Lokalizacja: Wrocław/Ostrowiec Św

przez Dymek » 2014-06-04, 16:39

Nie musisz mieć regulowanych wahaczorów jak masz zawias obniżony, tylko trzeba to zrobić z głową i dobrze ustawić zbieżność ... Chyba, że masz -100mm no to ok.
Obrazek

sajmon500
Forumowicz
 
Posty: 20
Dołączył(a): 2013-10-01, 19:38

Geometria

przez sajmon500 » 2014-06-04, 19:05

Dymek napisał(a):Nie musisz mieć regulowanych wahaczorów jak masz zawias obniżony, tylko trzeba to zrobić z głową i dobrze ustawić zbieżność ... Chyba, że masz -100mm no to ok.

Raczej sama dobrze ustawiona zbieżność, nie doprowadzi do zmniejszenia zużycia opon, jak koło jest pochylone. W takim razie co można zrobić żeby ustawić geometrię z zamontowanym sportowym zawieszeniem -35-40mm lecz bez camberów?
sajmon

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 7842
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2014-06-04, 20:40

Nic. Po prostu jedź ustawić geometrię. Zła geometria ma jeszcze większy wpływ na zużycie opon niż pochylenie kół.

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2014-06-04, 22:24

dokladnie zbieznosc to wycinanie opon, kat to sciaganie(oczywiscie bez przesady)
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

sajmon500
Forumowicz
 
Posty: 20
Dołączył(a): 2013-10-01, 19:38

przez sajmon500 » 2014-06-05, 09:01

W takim razie myślę że w sobotę uda się pojechać na zbieżność i geometrię. Okaże się co jest nie tak i w jakim stopniu to pomoże ;)

[ Dodano: 2014-06-07, 12:19 ]
Zrobiłem zbieżność, była różnica ok. 3mm więc nie wiele. Ale co lepsze podczas ustawiania zbieżności okazało się że śruba łącząca amortyzator z wahaczem była tylko przyłapana :szok: Jakimś cudem mechanik który wymieniał tuleje o niej zapomniał, bo raczej sama się nie odkręciła. Dobrze że ta nakrętka była i śruba nie wypadła, bo jak by ta śruba wyleciała to by było nie przyjemne doświadczenie :(
sajmon

  Poprzednia strona
Posty: 26   •   Strona 2 z 2   •   1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Teraz jest 2024-04-28, 14:06