kompresor i wydech

Posty: 16   •   Strona 1 z 2   •   1, 2
Avatar użytkownika
RychuRych
Forumowicz
 
Posty: 382
Dołączył(a): 2011-04-27, 15:01

kompresor i wydech

przez RychuRych » 2014-06-15, 23:36

Witam za jakies czas bede pakowal m62 do b16a2 chce dmuchac 0,6bara oprocz tego strasznie jaram sie wydechem skunk2 mega power http://eustore.skunk2.com/exhaust-tunin ... -3739.html
Ale niestety do crxa produkuja tylko w rozmiarze 60mm i moje pytanie czy to nie przydusi za bardzo silnika i czy nie spowoduje to spadku mocy.

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2014-06-15, 23:58

wystarczy a nawet zaduzo :- ) na tym etonie nie wiem czy tyle nadmuchasz wiec max co bedizesz mial to jakies 250 koni a tyle ja mam na takim wydechu
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
M!R@S
Forumowicz
 
Posty: 7693
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

przez M!R@S » 2014-06-16, 07:37

na sofcie latałem na 2.25" i było bardzo ok, a po wymianie na 2.8" nie czułem różnicy
Obrazek

Avatar użytkownika
Wenega
Forumowicz
 
Posty: 954
Dołączył(a): 2012-05-22, 10:15
Lokalizacja: Oleśnica

przez Wenega » 2014-06-16, 11:43

w lepszych pieniądzach będziesz miał SRSa :D
ED9 by Wenega
http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=17&t=62748

Avatar użytkownika
RychuRych
Forumowicz
 
Posty: 382
Dołączył(a): 2011-04-27, 15:01

przez RychuRych » 2014-06-16, 18:26

no ja teraz jezdze na seryjnym b16a2 z 2,5 cala i jezdzi dobrze, ale ten wydech to taki ulep i go nie lubie :D

[ Dodano: 2014-06-16, 18:44 ]
atom1 napisał(a):wystarczy a nawet zaduzo :- ) na tym etonie nie wiem czy tyle nadmuchasz wiec max co bedizesz mial to jakies 250 koni a tyle ja mam na takim wydechu


czemu niedmuchne te 0,6 na m62?

Avatar użytkownika
orzech007
Forumowicz
 
Posty: 640
Dołączył(a): 2011-05-06, 23:17
Lokalizacja: Warmia Mazury
Samochód: CRX EE8

przez orzech007 » 2014-06-16, 19:34

Nadmucha nadmucha ja miałem 0.65 bara tyle ze kolo b20

Avatar użytkownika
Ptasior
Forumowicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WGM
Samochód: Subaru

przez Ptasior » 2014-06-16, 20:10

Ja mam 220KM z kompresora i średnice wydechu 2,38 (invidia). Poniżej tabelka z książki "Corky Bell - Maximum Boost" mówiąca o tym jak dobierać średnice na podstawie estymowanej mocy.

Obrazek
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Avatar użytkownika
RychuRych
Forumowicz
 
Posty: 382
Dołączył(a): 2011-04-27, 15:01

przez RychuRych » 2014-06-16, 20:33

Ptasior napisał(a):Ja mam 220KM z kompresora i średnice wydechu 2,38 (invidia). Poniżej tabelka z książki "Corky Bell - Maximum Boost" mówiąca o tym jak dobierać średnice na podstawie estymowanej mocy.

Obrazek


a jaki silnik? ile dmuchasz? jaki kompresor? :D

Avatar użytkownika
Ptasior
Forumowicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WGM
Samochód: Subaru

przez Ptasior » 2014-06-16, 21:37

d16z6, jakieś 0.75-0.80 Bar z m62
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Avatar użytkownika
RychuRych
Forumowicz
 
Posty: 382
Dołączył(a): 2011-04-27, 15:01

przez RychuRych » 2014-06-16, 22:08

bez problemow ten eaton dla rade tyle ladowac czy jakies kolo pasowe z b20 czy przerabiales kolko eatona?

Avatar użytkownika
tsj
Forumowicz
 
Posty: 626
Dołączył(a): 2009-07-14, 15:56

przez tsj » 2014-06-16, 22:12

Ten Skunk to hajs w błoto ;)

Avatar użytkownika
M!R@S
Forumowicz
 
Posty: 7693
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

przez M!R@S » 2014-06-16, 22:15

Lepiej samemu ogarnąć układ i po sprawie bo płaci się za firmę/
Obrazek

Avatar użytkownika
RychuRych
Forumowicz
 
Posty: 382
Dołączył(a): 2011-04-27, 15:01

przez RychuRych » 2014-06-16, 22:15

tsj napisał(a):Ten Skunk to hajs w błoto ;)


dlaczego? podoba mi sie strasznie do tego giety nie spawany

[ Dodano: 2014-06-16, 22:16 ]
no ja mam teraz wydech kwasowy 2,5 cala taki ulepik z [czlonek meski] wie jakich tlumikow

robraf
Forumowicz
 
Posty: 1042
Dołączył(a): 2012-07-21, 00:29
Lokalizacja: Bolesławiec

przez robraf » 2014-06-16, 22:17

czyli patrzac po tym obrazku wydech 2,38 ( 60mm) wystarczy na ponad 300KM ( planuje za konkretniejszą kupe czasu dmuchnac 1,3- 1,5 Bara w d16z6

Avatar użytkownika
Ptasior
Forumowicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WGM
Samochód: Subaru

przez Ptasior » 2014-06-16, 22:23

RychuRych napisał(a):bez problemow ten eaton dla rade tyle ladowac czy jakies kolo pasowe z b20 czy przerabiales kolko eatona?

jeśli chodzi o pasowe to jest wzięte najwieksze oem honda z d-serii (jakiś 5gen, nie pamiętam już)
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

  Następna strona
Posty: 16   •   Strona 1 z 2   •   1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Teraz jest 2024-04-28, 10:16