Witam Potrzebuje pomocy/porady odnośnie mojego crx-a. Co pewien czas pojawia się problem ze strzelającym tłumikiem i brakiem mocy. Po dłuższym postoju znowu normalnie odpala i tak do następnego razu. Ostatnio też był problem , odpaliła na zaciąg. Na drugi dzień odpaliła normalnie a po ok.5 km zaczęła tracić moc a po dodaniu gazu strzelać z tłumika. Dojechałam ma cpn, zatankowałam i ledwo odjechałam spod dystrybutora. Próbując ją odpalić znowu strzelała z tłumika i już nie odpaliła. Nie wie czy to ma jakieś powiązanie ale w zeszły roku przez pewien czas śmierdziało paliwem w samochodzie ,mniej więcej w okolicy siedzenia kierowcy. Na zimnym silniku odpala normalnie ale jak się już zagrzeje ,to obroty świrują a po dodaniu gazu strzela z tłumika i gaśnie. Iskra na świecach jest , przekaźnik przelutowany, świece niedawno wymienione na nowe. Miał ktoś podobny problem albo wie,co może być przyczyną?
Hej, miałem ostatnio podobne objawy. Po dłuższym postoju odpalała bez problemu, ale po krótkim już nie była chętna do współpracy, strzelała z wydechu, itp. Zajrzyj pod kopułkę aparatu, u mnie problemem była wilgoć zbierająca się na stykach. Po wysuszeniu odpalała od kopa...
Przyczyna to raczej leży po stronie aparatu zapłonowego , czyli jak atom 1 pisał sprawdzenie kata wyprzedzenia i stan kopułki i palca jak Adamus$ zapodał. Generalnie strzelanie w układ wydechowy jest powodem opóżnionego zapłonu .
Wtryskiwacze nie leją, kopułka przeczyszczona i dalej lipa Po odpaleniu już nie strzela z tłumika ale nie łapie odpowiedniej temperatury (wskazówka jest poniżej środka tarczy). Gdzie znajduje się czujnik od termostatu? i jak prawidłowo ustawić zapłon?Proszę o łopatologiczne wytłumaczenie
czujnik od zegarow jest pod aparatem zaplonowym na 1 pin, jak sie nie myle
raczje termostat do wymianu czujnik raczej nie pada- ale sprawdz weze od chlodnicy po nagrzaniu i chlodnice
ustawienie zaplonu jest na forum tylko szukac, trzeba zewrzec zworke pod schowkiem (jak poliftowy jak przed to w komorze silnika) a potem lampa strobo swiecic na kolo pasowe, a aparatem krecic az sie pokryja znaki..szukaC!
Szukałam i nic konkretnego nie znalazłam Na kole zamachowym są trzy kreski,która z tych kresek jest punktem zero zapłonu? i gdzie jest ta niebieska kostka ,którą trzeba zewrzeć?
Przepraszam pewnie nic tym nie pomoge ,ale niech moze lepiej jakis facet mechanik sie tym zajmie.. Popros kogos z forum z wroclawia zawsze to lepiej niz jakis pan kazio ma sie męczyc nad tym..
lampa na 0 ma byc i srodkowa kreska muszka szczerbinka, w schematach na gorze forum tez znajdziesz ustawianie zaplonu, bylo to juz kilka razy poruszane nie chce mi sie po kolei pisac:-)))
Niby było a jak trzeba coś znaleźć , to wcale nie jest tak prosto ale dziękuję za odpowiedź a jak zapytam gdzie dokładnie jest ta niebieska kostka,którą trzeba zewrzeć, to już będzie przegięcie? Vincent, dzięki za chęć pomocy ale na razie spróbujemy sami ale w razie czego,to propozycja będzie nadal aktualna?
GosiekCRX masz 15 min jazdy do naszego klubowego MMG Fakt że 190 m jest wiecznie zajęte przez Hondy , ale sprawdzenie zapłonu lampą trwa 5min i można zrobić to z biegu . Luknij na Monster Magic Garage na Fb