Klima w CRX, czy warto?

wiad
Forumowicz

Samochód: D16A8

przez wiad » 2012-01-26, 12:55

da się tę klimę założyć bez jakiegoś strasznego rzeźbienia do ED9 d16a8? wszystkie potrzebne elementy są czy czegoś brakuje?
mógłby się w ogóle ktoś wypowiedzieć czy warto w to inwestować, tzn. czy klimatyzacja w CRX działa sensownie i jest w miarę mało awaryjna?

sory za głupie pytania, ale jestem totalnie zielony w temacie :)

Mateo CRX
Forumowicz

przez Mateo CRX » 2012-01-27, 00:38

Jest to co na zdjęciach, mechanik mówił że wymontował wszystko od klimy,
jak o czymś zapomniał to samochód jest tak że może jeszcze coś bez problemu wymontować
pasuje z tego co mi wiadomo do D16Z5 D16A8 D16A9.
https://www.facebook.com/MarTekAutoSerwis Zapraszam !!!
----------------------------------------------------------

Boro
Forumowicz

Samochód: Accord CL7

przez Boro » 2012-01-27, 12:38

wiad napisał(a):da się tę klimę założyć bez jakiegoś strasznego rzeźbienia do ED9 d16a8? wszystkie potrzebne elementy są czy czegoś brakuje?
mógłby się w ogóle ktoś wypowiedzieć czy warto w to inwestować, tzn. czy klimatyzacja w CRX działa sensownie i jest w miarę mało awaryjna?

sory za głupie pytania, ale jestem totalnie zielony w temacie :)

Sorki za OT po zdjeciach widac ze wszystko jest kompletne jedynym co bedsziesz musial zrobic to wymienic najlepiej oringi z elementow laczacych zeby gaz nie uciekal ;). Powinna pasowac bez zadnego problemu. Nic nie powinno sie psuc a wszystki czesci sa dostepne do tego i nie za drogie jak co.Czy warto w upalne lato zawsze klima sie przyda i napewno bedziesz zadowolony :D
Jest Accord CL7
Był EJ9 D16z6 Turbo
Był Del Sol :D
Było ED9 z5/B16A1 :)

FuRioN
Forumowicz

przez FuRioN » 2012-01-27, 14:56

Apropo tego czy warto - wg mnie klima w naszym klimacie jest totalnie zbedna. W najgoretsze dni spokojnie wystarczy opuszczony szyber czy tam szybki. Ale co kto lubi

pirul
Moderator

przez pirul » 2012-01-27, 17:12