Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez sebas » 2014-02-26, 00:14
przez orzech007 » 2014-02-28, 22:59
przez PifPafSratatata » 2014-03-01, 22:13
przez Daniel's » 2014-03-03, 22:05
przez Maniek93 » 2014-03-19, 14:21
przez Berbo » 2014-03-19, 21:45
Maniek93 napisał(a):https://www.youtube.com/watch?v=YMU5Z5QOnrM#t=0Dodatkowo ta narracja..
przez Klost » 2014-03-22, 18:26
przez GoLo » 2014-04-07, 15:30
przez BRT23 » 2014-04-07, 20:34
przez ZajacTeam » 2014-04-28, 15:01
przez MarO » 2014-05-07, 21:12
przez Ptasior » 2014-05-18, 22:17
przez crxmen » 2014-05-27, 23:18
przez sebas » 2014-05-30, 00:24
przez Hitman » 2014-06-03, 13:39
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości