Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez mastacrx » 2007-01-13, 20:10
przez michalbyd » 2007-01-13, 20:12
przez crxmen » 2007-01-14, 23:39
przez Krychu » 2007-01-15, 00:54
przez krysik » 2007-01-18, 00:21
przez oasisliam » 2007-01-19, 09:02
przez krysik » 2007-01-19, 13:30
przez oasisliam » 2007-01-19, 14:19
przez Tom i Jerry » 2007-01-22, 22:52
przez ..:VoyteQ:.. » 2007-01-22, 23:20
przez bialy51rulez » 2007-01-23, 00:12
przez crxmen » 2007-01-23, 22:46
przez Majlo » 2007-01-23, 23:29
przez Bastek » 2007-01-23, 23:54
Majlo napisał(a):ten filmik ogladalem juz z 1342136324razy poprostu s2000 wymiata!!!! http://video.google.pl/vi...2429207&q=s2000
przez crxmen » 2007-01-27, 23:01
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości