Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez rudzinski » 2007-04-05, 18:10
przez Boro » 2007-04-05, 18:40
przez Fire » 2007-04-05, 18:42
przez nitrox89 » 2007-04-05, 18:49
przez olsen_1982 » 2007-04-05, 19:03
przez mastacrx » 2007-04-05, 19:07
przez Pat-106 » 2007-04-05, 19:17
przez faykee » 2007-04-05, 19:24
przez Dr_ » 2007-04-05, 19:28
przez Vito » 2007-04-05, 20:36
przez Snyka » 2007-04-05, 20:47
przez rafisz » 2007-04-05, 20:53
przez adibaw » 2007-04-05, 22:23
przez kazz » 2007-04-05, 23:04
przez GRUBY... » 2007-04-05, 23:09
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości