Jestem szczęśliwym posiadaczem samochodu rodzinnego, oraz pordzewiałego daily od jakiegoś czasu (blisko 3 lat) chodzi mi po głowie projekt który będzie samochodem letnio weekendowym i takim przy którym jeżeli nie będę musiał dłubać, to będę go polerował, a jak będę musiał dłubać to będę to robił z przyjemnością. Rozważałem bardzo dużo różnych samochodów, od amerykańskich muscle carów, przez stare bety, mazdy, toyoty i hondy. Ostatecznie jednak podjąłem decyzję że nie interesuje mnie duży i drogi kanapowiec tylko mały dzikus . CRX chodził mi po głowie w zasadzie od czasów jak pierwszy raz go zobaczyłem i sam się zdziwiłem, że w całych moich poszukiwaniach był taki moment że kompletnie o nim zapomniałem. Obecnie jestem na etapie poszukiwania albo zadbanego ee8 albo takiego które będzie dobrą bazą do odbudowy, a przy okazji przeglądam systematycznie wszystkie działy na forum aby jak najwięcej się nauczyć (przynajmniej teoretycznie). Mam nadzieję że niedługo będę się mógł czymś pochwalić.
Witam wszystkich od ponad 10 lat jestem fanem crx , miałem reksa pięknego czerwonego . Od 7 lat mam del sol odnowioną konserwowana i b dopieszczoną lecz nie lubie wiejskiego tuningu . Teraz powoli z niechęcią bede musiał sie roztać z miłościa i sprzedać (rodzina)
jak to auto w tym wieku - w zasadzie ideałów nie ma i spodziewać się zbyt wiele nie można... ale, co mogę powiedzieć produkcja 1991/92 (pierwsza rejestracja listopad 1992), kolor czarny, w minionym roku przejechałem się nią dosłownie raz, oczywiście poza zakupem. Teraz czeka ją przegląd blacharski, tj. identyfikacja ewentualnej rdzy, której akurat zbyt wiele nie widać (wolę jednak wszystko sprawdzić) i nowy lakier. Jest to auto, którego nie zamierzam używać do codziennej jazdy, więc nie mam też ciśnienia, żeby robić wszystko szybko. Myślę, że auto pozostanie ze mną na długie lata, stąd też metodycznie, zamierzam przywrócić mu pełny blask. Obecnie doczytuje to czego nie wiem, z czasem pewnie pojawi się odpowiedni temat, gdzie wszystko opiszę. Forum bardzo lubię odwiedzać, pamiętam jeszcze jego dawną wersję, na którym też byłem aktywnym użytkownikiem, pamiętam wielu użytkowników z tamtych czasów i wielu z nich jest tu do dzisiaj. Pozdrawiam wszystkich.
To może i ja się przedstawię z uwagi na to, że sledzę już forum jakiś czas. Od zawsze miłośnik hond (od civica V, VI po VIII). Od kilku dni właściciel CRX (90r) pomodzonego pod KJS (bo znudziło mnie wożenie dupska w naszpikowanym w elektronikę ufo ). W ciepłe dni można mnie spotkać na jednośladzie (tak, tak też ze stajni hondy ). Szukam osób z okolic Tychów, Oświęcimia, Krakowa, jakiś spotów i towarzystwa do pośmigania (nie koniecznie rajdowego ). Pozdrawiam ze Śląska.
Witam. Nazywam się Damian, mam 25 lat i obecnie mieszkam w Niemczech (rejon Dolna Saksonia). Niektórzy mogą kojarzyć mnie z innych for internetowych związanych z Honda. Dość długo miałem bordowego Civica EK3 D15Z6+ którego modziłem, jeździłem na zloty itd. Tutaj link do projektu: https://www.facebook.com/MatadorEK3/ Nagła zmiana w życiu sprawiła, że musiałem sprzedać Hondę i zakupić jakieś autko rodzinne, którym jeżdżę na co dzień - A4 B7 Avant 1,8T. Lecz myśl o Hondach nigdy nie ustawała i dlatego jakiś czas temu po długich poszukiwaniach w Niemczech stałem się posiadaczem CRX ED9 polift. Mimo, że karoseria wymaga poprawek skusiłem się na niego ze względu na kompletną udokumentowaną historię pojazdu prowadzonej od nowości. Honda była serwisowana tylko w autoryzowanym serwisie, każda część wymieniana na OEM (udokumentowana fakturą). Myślę, że po odbudowie taka dokumentacja będzie sporym plusem auta, które samo w sobie ma też kilka ciekawych smaczków. Niedługo powstanie tutaj temat, gdzie będziecie mogli oglądać przebieg prac pozdro
Siemano wszystkim, mam na imię Andrzej i w tym roku na kark wskoczył mi trzeci krzyżyk. O własnym CRX-ie marzyłem od liceum, więc już kilkanaście lat, ale nigdy nie miałem wystarczająco dużo pieniędzy i jaj, żeby to marzenie spełnić. Dziś doszedłem w życiu do takiego etapu, że przymierzam się do kupna del Solki w charakterze drugiego auta. Niedługo prawdopodobnie będę Was więc zadręczał postami w działach "Kupię" i "Ktoś widział ? Ktoś słyszał ??". Udanego tygodnia, forumowicze.
Witam serdecznie mam na imię Marcin , właśnie spełniłem swoje marzenie stałem się posiadaczem czarnego Crxa ed9 z silnikiem D16A9 Gorąco pozdrawiam zacne grono miłośników Hondy.
Cześć, pozdrawiam Wszystkich Użytkowników Forum. Na wstępie jako że jest to mój pierwszy post na forum chcę się przedstawić,mam na imię Łukasz, Forum odwiedzam już od lat jestem z Częstochowy, jestem pasjonatą, od zawsze chciałem spełnić marzenie by jeździć CRXem, stało się poźno bo chwilę przed trzydziestką. Latem w ubiegłym roku kupiłem czarną ED9 z 89r d16z5 jezdzi sie super, od tego czasu zajaralem się nią jeszcze bardziej... Zimą przed urodzinami dostałem propozycję zakupu ed9 91r polift, buda prosta, nie pognita (jak na swoje lata) generalnie w zdecydowanie lepszym stanie niz moja. Dogadałem się ze sprzedającym ktorego pozdrawiam Andrzeja przy okazji i jego EE8 Zgodnie z umową posiadam auto w częściach bez zawiasu! Jako że jeszcze rok temu potrafiłem wymienic koło i uzupełnić płyny, choć dziś wiem wiecej staje przede mną nie lada wyzwanie bo musze to złożyć w całość, nie ukrywam że mam nadzieję na wsparcie na forum. Auto ma mieć szyber dach(brak), kompletne wnętrze(wszystkie plastiki+tylna atrapa), seryjne zawieszenie(KYBshocks+Eibach Springs[to juz mam]), motor d16a9 N/A Żeby się za bardzo nie rozpisywać poniżej zdjęcia Hani i Hani Pozdrawiam
Jakoś zawsze nie było czasu rejestrować się na forum postanowiłem w końcu zawitać i się przywitać Mam na imię Tomek na przedmieściu mam mały domek xD Zajawka na stajnie Hondy i crx-a od lat obecnie udało się poskładać do kupy furke.
Po cebule do sklepu i z teściową żeby była zadowolona i nie marudziła że: - za głośno - trzęsie - za ciepło - nie da się wysiąść - o boże - wariat - zabijemy się, a na pewno Ją - bla bla bla Połykacz autostrad
Coś tam naklikam o ceerce jak znajdę chwile. Szkoda że zdjęć z prac mało...