Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez connected » 2018-10-24, 13:49
przez life17 » 2018-10-26, 10:23
przez dividedcross » 2018-10-26, 11:25
przez jutro97 » 2018-10-27, 10:16
przez jales9 » 2018-10-28, 11:24
przez phantomdeath » 2018-10-30, 13:49
przez honzi » 2018-10-30, 22:54
przez sasia » 2018-10-31, 16:00
przez livingedge » 2018-11-01, 12:58
przez Martasza » 2018-11-01, 21:31
przez blessedyou » 2018-11-05, 13:42
przez Panak » 2018-11-05, 20:07
przez wrobellos » 2018-11-05, 22:09
przez gyroscope » 2018-11-07, 14:31
przez Watug » 2018-11-08, 15:56
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości