Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez darchudzik » 2019-01-01, 17:43
przez hexa » 2019-04-28, 17:35
przez ixsen » 2019-04-30, 20:03
przez mini10 » 2019-05-02, 18:31
przez fada » 2019-05-04, 14:33
przez wielkaxl » 2019-05-06, 12:46
przez strus » 2019-05-08, 14:57
przez StepHipa » 2019-05-09, 08:00
przez liono » 2019-05-09, 16:21
przez wielkaxl52 » 2019-05-12, 20:40
przez hexa63 » 2019-05-13, 18:40
przez tusi » 2019-05-14, 20:39
przez portret » 2019-05-15, 10:19
przez network » 2019-05-16, 10:05
przez hipola » 2019-05-19, 21:53
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości