Witam
Znajomy chce zakupić samochód większych gabarytów i dylemat jest między Oplem Zafirą, a Toyota Corolla Verso. Wiadomo Ja jestem za Toyota:D
I pytanie do was, co byście doradzili. Bo na pewno macie styczność z tymi autami na codzień.
Jakie plusy i minusy mają te auta. Silnik musi być diesel. cena myślę 20-30 k.
Myślę, że mi coś podpowiecie Może też być jakiś inny model
O te modele chodzi, to linki akurat poglądowe(pierwsze lepsze)
Ja także jestem za toyotą,idąc tropem polkara polecam Terrano2,bo użytkuję osobiście,ale to raczej nie przypadnie znajomemu do gustu,bo mimo że to ropniak to 10l potrzebuje ,ale w długiej wersji zabiera 7osób na pokład,ciągnie przyczepkę o dmc2800kg,i w zimie nie ma problemu z zaspami czy wodą do ok.70cm ,głębokości ,a za tą kase kupi swietny egzemplarz
atom1, chyba sobie jaja robisz ? Paskudne staroświeckie wnętrze i kaszaniasty całokształt... robiłem 2miechy temu takiego i jest to ostatni taki autobus jaki bym wybrał. Ja osobiście polecam sharana, ale starszą wersję i z 1.9tdi. Ja mam 2.8L i wsiorbnie 13 w mieście, ropniaki sporo mniej, ale coś za coś. Miejsca bardzo dużo, widoczność rewelacja. Jeśli już wybrać to Toyota
Allegro akurat nie działa więc nie wiem który dokładnie silnik jest w tej toyocie ale pod żadnym pozorem nie kupować D4D 2.0!!! Te silniki mają zjebane fabrycznie aluminiowe bloki z zespolonymi tulejami, wada fabryczna polega na dostawaniu się oleju pod uszczelkę głowicy, olej się tam pali i tworzą się wżery po czym szlag trafia uszczelkę i blok jest do wymiany, głośno o tym było swego czasu, trzymajcie się z dala od D4D zwłaszcza za te pieniądze.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
No, z reguły wystarczyło im ok. 150 tys. km, jeśli byłeś pierwszym właścicielem takiej fury i serwisowałeś auto w ASO to toyota wymieniała blok na własny koszt i dostawało się przedłużoną gwarancję na silnik do 180 tys. km, przejrzyj ogłoszenia, sporo ma tą informację. Cała reszta ma problem bo naprawa to parę tysiaków poza ASO.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
a ja nadal polecam Sharana, według mnie jeden z nielicznych autobusów którymi jeździ się rewelacyjnie. Miałem a6 kupić i już wiem, że bym żałował Niezbyt że 7miejsc to jeszcze w bagażniku sporo miejsca i parkuje się też bardzo normalnie
ale czy wy nie umiecie czytac ze zrozumieniem ? gosc pyta opel czy toja a nie honda czy zjebany szaran dla szarlatana z gromada dzieci i pseudosportowym silnikiem z golfa 3 :]
przeciez jakby pytal jakie auto wybrac mozna by sie bylo wywnetrzac, ale jak pyta o dwa to trzeba pisac na temat
Matti5d napisał(a):W tej klasie oczywiście że Hondę. Stream
Jeżeli posiadasz jakąś większą wiedzę o tym aucie to napisz coś kolego .
informacji w sieci mało aut na portalach też cena jest w miar.
Czy silnik 2.0 to ta sama jednostka co w accord ?
piotrwicha, jeżdżę Streamem RN1 już 3 rok więc co nieco wiem.
Silnik 2.0 to K-seria znana z Accorda. Jest jeszcze D17Z2 VTEC z Civica Coupe 7 gen.
Oba są OK pod względem mocy, spalania i bezawaryjności.
Fajne jest to, że w odróżnieniu do Zafiry i Grand Scenica, w 3 rzędzie da się usiąść pojechać i wysiąść bez kontuzji.
Jest tam też w 3 rzędzie niezależna klimatyzacja.
2 rząd ma miękko wyściełane tyły oparć foteli, a nie twardy plastik jak w Oplu.
Dodatkowo pomiędzy rzędami siedzeń można przechodzić w czasie jazdy,
bo podłoga jest całkiem płaska a dźwignia zmiany biegów jest wysoko na desce.
Z tyłu jest wielowahacz, wspomaganie kierownicy jest hydrauliczne, a nie elektryczne -
więc jak na taki autobus prowadzi się super, po prostu jak stara, dobra Honda.
Z racji popularności tego modelu w Japonii, można trafić sporo fajnych gadżetów na ebay.jp