Tak się rozglądam za jakimś drugim autem i przyznam ,ze wizja wyewoluowała od taniego wozidła, przez tanie wozidlo z 4x4 i na razie stanęło na mocnym wozidle z 4x4
Tak wiec rozglądam sie za czymś co ma napęd na 4 koła, jest przynajmniej szybsze od CRX, nie kosztuje -dziesiąt tysięcy i nie będzie jakiś niesamowicie awaryjny, czy problematyczny jeśli idzie o części...
...Przyznam, że na samym początku myślalem, by kupić sobie starego Shuttle 4wd, bo jakieś 2-3 lata temu te fury kosztowały dosłownie 1000 zł, nawet u mnie na wydziale ktoś sprzedawał Shuttla 4x4 za całe 700zł, to na start ma silnik 1.6, a to zawsze jakaś baza by coś z tym dalej zrobić, a i części niektóre wspólne z rexem, poza tym samochód po prostu znajomy. No, ale teraz ceny podskoczyły i bez min. 5 kafli do 20+-letniego Shuttle 4x4, bez klimy, wspomagania, ABS, czegokolwiek nie podchodź. Za podobną kase można mieć starego Golfa III VR6 syncro, a to z doświadczenia wiem, że przy starcie odskakuje o jakieś 2 długości od seryjnego VTECa i potem idzie równo
No i tak się głowie co by tutaj można było wymyślić, oczywiście dość szybko nasuwa się tutaj Subaru Impreza GT, ale szukam jakiejś alternatywy, tym bardziej, że Subaryna tania w utrzymaniu to nie jest. Przez głowę przechodziły mi pojazdy takie jak Celica, Sunny, czy Mazda 323 w wersji 4x4 turbo, ale to są obecnie białe kruki, gdzie potem szukać części jak coś się wysra...
Calkiem nieźle w tą układankę wpisuje się Golf III, czy nawet IV VR6, przy czym niemiecka motoryzacja to dla mnie czarna magia
crv z poczatku produkcji97/8rok do 10k max kupisz w jakism srednim stanie - liche b20b z poczatkow i rdza na nadkolach, za okolo 15k mozna juz polifta z b20z wyrwac, ojciec kupil pare dni temu za 16k 2003 crv 2g z k20 - fajnie to jezdzi nawet
nie napisales ile kasy, ale jak do powiedzmy 10-15 to mozna szukac crv lub forester- kupilem F stubo, fajnie ciagnie ale nie jest szybszy od crx, pali w trasie 15 gazu takze nie jest oszczedny
jak do 20 to albo impreza albo audi s4 2.7 bi - wiecej konkurentow nie ma i nic innego z "polnapedem" bym nie kupil
Powiadasz że chesz 4x4 szybszego niż crx i taniego w utrzymaniu? ... Z czterołapnych Subaru miałem Impreze GT, teraz mam Justy '98 a na kolejny zakup planuje Legacy IV w sedanie.
Moje propozycje dla Ciebie: - Subaru Impreza GT - Lancer Evo III - Nissan Sunny GTi-R - Audi A3 quattro
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
- Lancer Evo III - Nissan Sunny GTi-R chyba tanie nie bedzie i jak cos sie wysra to bedzie duze ALA, BOLI tak jak Atom pisze, CRV lub Forester, z tym, ze to jakies mega szybkie nie bedzie. Wiem, ze starsze Audi bylyby w miare atrakcyjnej cenie
@Ptasior... O Justy myślałem jak byłem na etapie "cokolwiek osobowego z 4x4" Pamiętam ,ze miałeś Imprezę GT, ona chyba potem, albo przedtem była u Smoqa?
Sunny GTi-R na papierze wygląda super, tylko, że tego jest strasznie mało i problem z częściami...
Mibars napisał(a):Sunny GTi-R na papierze wygląda super, tylko, że tego jest strasznie mało i problem z częściami...
No passat to to nie jest ale moim zdaniem z dostępnością aż tak źle nie jest. Do EE8 przedniego zderzaka też łatwo nie dostaniesz. Plus temat tych aut jest dobrze ogarniety przez coobcia, mozesz sie z nim skontaktować jakbyś miał bardziej szczegółowe pytania odnośnie zakupu.
A tak w ogóle to musisz doprecyzować wymagania, do czego ma auto służyć i jaką część budżetu możesz przeznaczyć.
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
tanio i dobrze - Jeep Cherokee XJ 4,0 drogo i dobrze - Jeep Wrangler 4,0. Obydwa to PRAWDZIWE 4x4, reduktor, napęd na oś albo na dwie ( jak postarasz się znajdziesz Full Time 4x4). 4.0 dobrze tolerują gaz. Audi TT quattro to nie jest dla mnie auto 4x4.
pomogę w sprawach wykroczeniowych, karnych oraz odszkodowaniach
http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=17&t=70254 <---- mój ED
Jeżeli do 10k to polecam audi . Idzie coś znaleźć w miarę sprawnego. Jeździłem 90 Quatro Fajny dzwięk i napęd działa. Do tej sumy ciężko znaleźć fajną imprezę NA a co dopiero GTka nie zmęczonego. Sam mam 2,0NA w Bugu (wcześniej miałem klasyka też2,0N/A) i auto na dupowóz jest fajne, zimą też można boki pozapinać, lecz trzeba być uważnym bo potrafi brakować mocy do wyciągnięcia z poślizgu. Ceny serwisu nie przerażają. Wszystkie auta typu 323GTR lancia delta evo ...żeby kupić coś co nie będzie na drutach i da się tym jeździć ceny są dużo większe. Koszty serwisu ogromne. Co do terenówek nie doradzam bo widzę że koledze zależy na osobówce
Ja kupilem ostatnio audi a4 b5 w avancie i super sorawa wygodne nie drogie wnocynku jak bys dorwal wersie 1.8 turbo quatro to mial bys czym pojezdzic tam jest 150 km a zmieniajac turbine na ta od audi tt , zmienil dolot i interculler + strojenie i wychodzi ci 220 km wiem bo robilismy u szwagra taki soft dodam ze za 10 tys kupi się naprawdę ładna sztukę jak sie poszuka