Montujemy podkładkę pod filtr oleju i wskaznik temp oleju
Najcześciej zadawane pytania.
SPRAWDZ NAJPIERW TUTAJ CZY NIE MA ODPOWIEDZI NA TWOJ TEMAT !

Posty: 4   •   Strona 1 z 1
Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

Montujemy podkładkę pod filtr oleju i wskaznik temp oleju

przez atom1 » 2009-10-03, 23:51

Jak wiadomo podkladka sluzy do wyprowadzenia oleju poza silnik 8) przewaznie jest to podkladka ag pod gwinty i wskazniki ag, mozna do niej podpiac temp i cisnienie oleju, czy np wyprowadzic smarowanie do sprezarki..aby ja zamontowac najpierw trzeba kupic ;-) cena waha sie od 90 do 100 zl, do tego wskaznik temp oleju czy cisneinia kolejna 100 :-)

gdy juz mamy kupione to co trzeba :
Obrazek
Obrazek
Obrazek

pamietac o rozmiarze gwintu do hondy! ostatnia fotka

najpierw warto sie zajac podlaczeniem wskaznika i wyprowadzeniem przewodow do podkladki:
Obrazek
generalnie to czerwone i pomaranczowy razem skrecic i do plusa, a czarne do minusa, od czujnika bialy z zielonym, a czarny gdziekolwiek do masy (pisze o temp oleju)
Obrazek
wskaznik siedzi to przechodzimy do montazu podkladki:

turlamy sie do kanalu :-) i naszym oczom ukazuje sie filtr oleju:
Obrazek
trzeba go odkrecic
Obrazek
potem przymierzyc podkladke w swoje ulubione miejsce:
Obrazek
, srubki zaslepiajace i czujnik najlepiej wkrecic na tasme teflonowa:
Obrazek
Obrazek

gotowe:
Obrazek

uszczelke podkladki smarujemy olejem zeby sie slizgala, potem kluczem najlepiej oczkowym 27 dokrecamy podkladke (mozna polac gwint gdzie poprzednio przykrecalo sie filtr klejem do gwintow zeby sie nie odkrecal;-). Dokrecamy podkladke, zakrecamy filtr..
i ma dzialac:
Obrazek

I tylko wierzyc ze to przy nastepnej wymianie oleju wszystko razem sie nie odkreci..albo jeszcze wczesniej nie zacznie cieknac... i honda jak Warszawa, dopoki bedize miala olej bedzie znaczyc swoje slady..

udanego modzenia ;D
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
bar_oo
Forumowicz
 
Posty: 3727
Dołączył(a): 2006-11-13, 00:29
Lokalizacja: ZABRZE
Samochód: CRX EE8 B16A1

Re: Montujemy podkładkę pod filtr oleju i wskaznik temp olej

przez bar_oo » 2009-10-04, 00:50

atom1 napisał(a):I tylko wierzyc ze to przy nastepnej wymianie oleju wszystko razem sie nie odkreci..albo jeszcze wczesniej nie zacznie cieknac... i honda jak Warszawa, dopoki bedize miala olej bedzie znaczyc swoje slady..



odkręcałem filtr i podkładka ani nie drgnęła :) wiec bez obaw powinno się odkręcać filtry :)
...B16A1 zamknięte w EE8... FOG LIGHTS+GATHERS 1.8 DIN+WIND DEFLECTORS+MAP LIGHT+ARMREST+MUD FLAPS+REMUS+PERSONAL BOX+MIRROR'S COVERS+HEADLIGHT WASHER+BUMPER POLE

Avatar użytkownika
pirul
Moderator
 
Posty: 5603
Dołączył(a): 2006-12-11, 10:01
Lokalizacja: Kraków

przez pirul » 2009-10-04, 19:40

Ja nie kleiłem gwintu i wykręcał się razem z filtrem ale to żaden problem, skręcałem z powrotem i nic nie ciekło.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD
ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD
CB600F HORNET '10 SOLD
cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD
w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project

Ryba88
Forumowicz
 
Posty: 657
Dołączył(a): 2009-07-26, 14:45
Lokalizacja: Radomsko

przez Ryba88 » 2010-02-22, 22:48

Tutaj dorzucam opis stworzony przez kolegę Nadola, który dotyczy podłaczania wskażnika pod instalację w aucie.
Opis kabli:
Czerwony to plus i zarazem podtrzymanie pamięci max wskazań, ustawień granicy załączenia alarmu i pamięć sygnału dźwiękowego.
Czarny to masa
Biały też plus tylko,że po stacyjce. Zegarki uruchamiają się z podstawowym kolorem podświetlenia gdy włączasz zapłon.
Pomarańczowy to zmiana podświetlenia zazwyczaj na czerwony albo po prostu podswietlenie przygasa - jest mniej intensywne.

Podłączanie przewodów:
Czerwony podłączasz za bezpiecznikiem nr12 przewód biały/niebieski- brane jest z niego oryginalnie napięcie dla radia.
Czarny podłączsz pod masę nr G401 images_2ndgen/manual_II_pliki/16-8.pdf
Biały możesz podłączyć pod bezp. nr 18 przewód czerwony/żółty - jest to napięcie po włączeniu zapłonu.
Pod te trzy przewody możesz spokojnie podłączyć się przy wtyczce od radia bo są one tam łatwo dostępne.
Pomarańczowy - tu masz do wyboru albo gimnastykować się odkręcając panel bezpieczników i podłączać się pod np bezp. nr.11 czerwony/biały.
Lub co jest zdecydowanie łatwiejsze wziąć te napięcie z wiązki zegarów. Kolor kabla czerwony/czarny pin B4 images_2ndgen/manual_II_pliki/16-69.pdf
(jak by co patrzcie na kolor, bo piny można różnie policzyć)

Co do łączeń to lepiej zainwestuj w lutownice, cynę, ściągacz izolacji i koszulki termokurczliwe. Dobrze jest zlutować połączenie i je zaizolować koszulką - daje to dosyć dobre zabezpieczenie przed wilgocią.

Posty: 4   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Teraz jest 2024-04-27, 21:31