kukus napisał(a):mialem wszystko przeciez na dloni i zupelnie nie kumam co ma dac zbicie sprezyny
kukus napisał(a):Wg mnie to co zrobils tylko opoznia wlaczenie systemu zapobiegajacemu blokowaniu sie tylnych tarcz
kukus napisał(a):Ale wiekszosc osob nie zrozumiala mnie i bace. Planem modyfikacji korektora nie bylo blokowanie tylnych kół tylko podniesienie efektywnosci pracy tylnych zaciskow podczas zwyklej czy szybszej jazdy
kukus napisał(a):wiec przeplyw jest taki jak byl
przema72 napisał(a):kukus napisał/a:
Wg mnie to co zrobils tylko opoznia wlaczenie systemu zapobiegajacemu blokowaniu sie tylnych tarcz
nie , to co zrobiłem pozwala na mocniejsze hamowanie tyłem , ponieważ dopływ do tylnych tłoczków zamykany jest przy mocniejszym naciśnięciu pedału niż w serii
przema72 napisał(a):równie dobrze można było połączyć tył z przodem trójnikiem
Baca napisał(a):U nas tył działa od razu, nawet przy delikatnym hamowaniu, u ciebie - przy mocnym.
przema72 napisał(a):przecież ci pisze ze zobacz , dwie te dziurki malutkie dodane do siebie maja taka średnice co wypust na przewód hamulcowy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości