z civic IV polift, w CRX II pewnie podobnie będzie
1. Odkręcenie lampy
Reflektor przykręcony jest na 4 śrubach „10”. Nie trzeba zdejmować zderzaka. Do 3 śrub mamy fajny dostęp. Do czwartej żeby się dostać trzeba odkręcić kierunkowskaz w zderzaku i kluczem nasadkowym na przedłużce z przegubem można odkręcić.
2. Odklejenie klosza
Żeby wyjąć śrube regulacyjną trzeba rozkleić lampe. Można do pieca albo opalarką podgrzewać i nożem rozcinać klej.
Następnie wyciągamy wkład poprzez wykręcanie śrub regulacyjnych
Tak wyglądają zabezpieczone śruby w lampie:
Wyjęta śruba :
3. Powiększanie otworu na silniczek
Tak to wygląda w oryginalnej lampie która ma oryginalnie zamontowany silniczek
A tak w oryginalnej lampie bez silniczka:
Tak musimy rozwiercić I nożykiem wyrównać do poziomu gdzie sie śrubki wkręca:
4. Przykręcamy silniczek
Wkładamy wkład I przykrecamy go tak żeby chwycił na gwincie z każdych z 3 śrub
Sklejamy Lampe podgrzewając opalarką klej
Na koniec można jeszcze uszczelnić silikonem łączenie klosza z obudową.
Przykręcamy Lampe, podłączmy , ustawiamy przełącznik regulacji wysokości świateł na 0, stajemy jak się trochę sciemni 5 metrów przed ścianą, mierzymy górną wysokość świecenia przy lampie i na ścianie rysujemy kreskę o około 5 cm niżej i kręcimy w lampie sruby regulacyjne podnosząc lub zniżająć do tej kreski. Ale najlepiej jechać później jeszcze na stację diagnostyczną na regulacje
Aha i silniczki są L i R. różnią się długością śruby
Ta dłuższa jest od strony kierowcy
pozdrawiam