Przerobiony kolektor wydechowy z B18C4 zamiast chińczyka
Najcześciej zadawane pytania.
SPRAWDZ NAJPIERW TUTAJ CZY NIE MA ODPOWIEDZI NA TWOJ TEMAT !

Posty: 1   •   Strona 1 z 1
Avatar użytkownika
luxu$
Forumowicz
 
Posty: 579
Dołączył(a): 2008-09-17, 23:30
Lokalizacja: Gdańsk

Przerobiony kolektor wydechowy z B18C4 zamiast chińczyka

przez luxu$ » 2013-01-19, 15:40

Kilka faktów o OEM'owych kolektorach bo moich pomiarach z suwmiarką , na pewno się przyda komuś na przyszłość.

Pod lupę wzięte OEM'y z B16A2 i B18C4

1. B16A2: zwężka robi nam na wylocie 38mm średnicy
B18C4: danych o zwężce nie posiadam, ale patrząc na pozostałe dane to prawdopodobnie tu także będzie 38mm (?)

2. B16A2: średnica bez zwężki to 47mm
B18C4: tam samo

3. Ciekawą sprawą jest fakt, że w B18C4 wylot w realu ma aż 52mm!!! 47mm bez zwężki robi nam flansza na końcu. Zmieniając flanszę na większą zyskujemy dodatkowe 5mm.

4. Wbrew powszechnym mitom wysokość kolektorów w A2 i C4 jest identyczna !!!!

Wnioski:
- z seryjnej 38mm , wyrzucając zwężkę w obydwóch kolektorach otrzymujemy 47mm
- w C4 wyrzucając zwężkę i zmieniając flanszę na większą otrzymujemy aż 52 mm!!!
- nie opłaca się kupować chinola 4-2-1 bo on ma także 52mm na wylocie, a wykonanie jest dużo słabsze niż OEMu.
- zamiast chińczyka polecam wpakować kolektor OEM z B18C4 i zmienić tylko flansze końcową na 52mm
Mój del Sol na części! --=> http://www.honda-crx.info/forum/viewtopic.php?t=60462 <=--

Posty: 1   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Teraz jest 2024-04-28, 05:34