Witam, chciałbym sprzedać swojego rexa, no oprócz koloru i tylnej lotki z ED9 jest to oryginalne EE8, wcześniej była turkusowa na czarnych tablicach więc podejrzewam że była od pierwszego max drugiego właściciela Temat o aucie jest założony, link niżej w opisie mojego profilu
Powody sprzedaży są dwa, mianowicie:
- Potrzebuję praktyczniejsze auto na co dzień, a mam tylko rexa
- W aucie jest kilka rzeczy do zrobienia, a skoro przez punkt pierwszy jeżdżę nim na co dzień, to nie mam za bardzo jak tego zrobić... auto nie może mi stać Są to samochody jak wiemy przy których no.. trzeba grzebać co jakiś czas, a ja potrzebuję auto gdzie wsiadam tankuje i jeżdżę, a nie że jak ktoś mi wejdzie do niego brudnymi butami lub nawali trochę piasku to mam stan podzawałowy... Nie w tym rzecz, a nie stać mnie na drugi samochód póki co..
Nie sprzedaję bo jest to kibel, ale nie sprzedaje też igły, więc nie ma co się rozpisywać, po prostu jest do sprzedania, w aucie trzeba zrobić parę rzeczy i tyle Podaję specyfikację:
silnik: b16a1 (seria), 198 tysięcy przejechane (wciąż rośnie) zalane Valvoline VR1 Racing 5W50, szczerze nie kopci praktycznie wcale, od wymiany do wymiany na 10 tysięcy litr dolewam, więc nie ma źle, ostatnia wymiana była przy 192 000, wypadałoby pomalować pokrywę zaworów bo lakiernik to spierd*lił, oraz umyć trochę pod maską.
skrzynia: seria
środek, elektryka, audio: seria skórzana tapicerka EE8 + oem fotele w nienagannym stanie, ale miejsce na pupę będzie trzeba obszyć w obydwóch fotelach, w boczkach z tyłu wycięte z dykty mocowania na głośniki, fajnie to gra bardzo, głośniki tylne dodaję bo są zrobione na stałe (alpine), radio wyciągam i głośniki z przodu. Elektryka szyby i lusterka jak to w EE8 + szyberdach który trzeba jeszcze poprawić bo się raz otwiera a raz nie, z tyłu pasy trzeba poprzykręcać i jakieś tam drobne elementy. Wymieniłem kanapę bo była potargana, z tyłu półki nie było wcale, podsufitkę też wymieniłem bo była dziurawa.
wydech: W tym roku zrobiłem cały nowy z kwasówki 2,25 na dwóch wydechach MTECH, środkowy i końcowy, może dodam że wyszedł mnie 1900zł.
karoseria: przód oem EE8 + dokładka, tył USDM (lampy przedliftowe których nie ma zdjęciach), zderzak oraz klapa ze światłem stop + owiewka SPIRIT9.com, ściągałem ją z Anglii, nie do kupienia w PL. Dodatkowo nowa szyba przednia, nowy szyber z laminatu, nowa uszczelka przedniej szyby + halogeny DLAA które trzeba podłączyć. Zrobione nadkola, progi, nowy lakier we wrześniu 2014.
zawieszenie: nowe cukierki tylne, końcówki drążków, osłony, tulejki, tylne gumy stabilizatorów, zrobiona zbieżność przód + tył, amory kayaba, części mają przejechane gdzieś 4 000 km. Przednie gumy stabilizatorów na kostce brukowej zaczynają się odzywać.
napęd: nowe przeguby (lewy + prawy) plus nowe osłony.
koła: te na zdjęciach nie do sprzedania, do auta daję z crx-a del sol vti, opony do dojechania.
hamulce: zregenerowane zaciski (gumki, tłoczki itp.), cały układ odpowietrzony, wymieniłbym z przodu osobiście tarcze i klocki (mimo że nie mają dużo zużycia) bo przy większych prędkościach mają bicie, ale nic nie ściąga.
Dzwonić, pytać, nie nie interesuje mnie zamiana. 789-215-080
Cena : 13 000 tysięcy PLN
Myślę że jak na ee8 z nową blachą i lakierem oraz niektórymi "smaczkami" z ameryki to nie dużo. Mimo wszystko z ceną można się dogadać, coś zbić, wyciągnąć z auta np. lotkę, lampy itp., auto chce sprzedać, a nie sprzedawać pół roku więc myślę że jest to okazja. Przegląd jest do Listopada a OC do Października.
Przypominam, że na zdjęciach nie ma lamp USDM oraz halogenów DLAA. Lampy poliftowe z blendą EDM również posiadam gdyby ktoś sobie życzył, niestety nie mam już lotki EE8 oraz wycieraczki tylnej klapy.
Pozdrawiam forumowiczów!