Witam.
Crx ed9 z 90 roku, którego robiłem dla siebie i pod siebie przez prawie 4 lata. Auto jest mega doinwestowane. Zaczne może jednak od budy, wyremontowana 3 lata temu i polakierowana perłowym lakierem z palety bmw brąz marrakeszańki, zero grama rdzy na całym aucie, podłoga nieruszana zdrowa jak zdzwon i zabezpieczona. Nowa szyba czołowa, nowe progi, nowe nadkola, maska i szyber laminat.
Silnik
- blok d16z6
- panewki ACL Race
- kute korbowody eagle + śruby ARP
- Kute tłoki SRP 75.5
- block guard golden eagle
- śruby głowicy ARP
- uszczelka pod ssacy teflon
- grube kable zapłonowe
- gruba alu chłodnica
- nowe swiece denso ik24
Dolot
- turbo td04hl 16t - robione u dziaka
- intercooler fmic
- orurowanie kwas 2.5''
- łączki samco
- blow off properfect
- map senson 3 bar
Wydech
- kolektor baran kwas + bandaż termo
- downpipe i reszta wydechu 2.5'' kwas na v-bandach, końcowy porzeczny
elektryka
- ecu p28
- przejściówka obd1
- wskaźniki z peekem i warningiem boost, egt, temp oleju
Napęd
- podwójny docisk i tarcza 6-io spiekowa
Paliwo
- wtryski evo 9 560ccm
- pompa walbro 255l/h
zawieszenie
- amory bilstein + springi Ap -35mm
- full poliuretan wszędzie, żółty
- wszystkie sworznie, końcówki, drążki, łączniki itp nowe.
- koła Alu nowe japan racing jr3 15''
- nowe opony toyo r1r
Hamulce
-pompa 1 cal
- przewody stalowy oplot hel
- tarcze QH 280mm
- zacisk ep3 type r
- klocki ferrodo
- tył nowe tarcze brembo+klocki ate + regeneracja zacisków
O wielu rzeczach zapomniałem, nie napisałem, bo zbyt dużo przy tym aucie się działo, żeby to spamiętać i opisać. Wszystko jest po znikomym przebiegu 3000km. Moc 290km i 315nm przy 1.1b. Jednak nie mam ochoty już budowac tego auta ze wzgledu na inne wazniejsze wydatki. Proszę o powazne podejscie do sprawy i nie zadawać niepotrzebnych pytań. Jest kilka pierdół do zrobienia o czym zainteresowanym opowiem. Cena za całość tak jak stoi 24.900 do minimalnej neg. moze i sporo, ale to tylko część tego co włożyłem...
tel 798.972.025
http://otomoto.pl/oferta/honda-crx-hond ... y8SIf.html