Z przykrością muszę wystawić mój samochód z którym jestem juz ponad 7 lat. Nie, nie powiekszyła mi się rodzina :p. Nie jestem po prostu w stanie utrzymać tylu samochodów, a CRX stoi w garażu.
https://www.facebook.com/groups/4321062 ... 7452103576
https://youtu.be/ae9nhNRgQm0 - wygląd samochodu
CRX Ed9 1992, moc ok 190hp, przebieg 250kkm
- Oryginalne progi, półtora roku wspawane reperaturki tylnych nadkoli oraz rant drzwi kierowcy
- Ponad rok temu cały pomalowany.
- Samochód zabezpieczony jest przed korozją, profile zamknięte oraz podwozie,
- Maska Laminat (Wrobellos), zapinki aerocach
- Szyberdach laminat (niestety mógłby lepiej pasować, ale nie znalazłem ładnego oem)
- Lotka IVT (dokładam ori ed9)
- Dokładka zderzaka JS racing (wrobellos)
- Odseparowana pucha zimnego powietrza z dolotem ze zderzaka
- Akumulator w bagażniku
- Wygłuszone drzwi
- Rozpórka przednia górna Staffa
- Rozporka Tylna Górna Staffa
- Rozpórka dolna tylna Yankol
- Silnik - B18c4 po kapitalnym remoncie w zeszłym roku
A dokładniej:
- honowane tuleje w bloku (minimalnie poprawione tuleje aby przyjęły się lepiej pierścienie) i planowany o 0,20
- głowica: , uszczelniacze oem honda, frezowanie gniazd zaworowych, planowana o 0,08
- pierścienie TP
- Panewki główne Taiho
- Panewki korbowe King Racing
- Washer Trust OEM nowe
- Szpilki Głowicy OEM
- Uszczelka pod głowice OEM
- Tulejki ustalające blok->głowica OEM
- uszczelka zaworu Vtec OEM
- uszczelka wewnętrzna Vtec OEM
- LMA B18C4
- uszczelka miski OEM
- uszczelka ssaka OEM
- uszczelniacz wału strona skrzyni OEM
- uszczelniacz wału strona pompy oleju OEM
- O-ring pompy oleju OEM
- O-ring Orifice assy magistrali wałków EX & IN 2x OEM
- O-ring chłodnicy oleju OEM
- O-ring Orifice assy Oil control OEM
- O-ring przewodu wodnego metalowego z tyłu bloku 2x OEM
- Pompa wody AISIN
- pasek rozrządu Mitsuboshi
- napinacz rozrządu KOYO
- uszczelka silniczka krokowego OEM
- Oem filtr Oleju
- skrzynia biegów Y2
- kolektor wydechowy z b18C4
- cały osprzęt silnika to OBD1
- Silnik jeździ na 5w50 Mobila bez ubytków.
Sprzęgło Exedy Stage 1 w bardzo dobrym stanie. Wydech 2,5 cala po całości od kolektora, końcowy poprzeczny M-Tech, środkowy juz nie pamiętam.
Hamulce
- Zwrotnice EE8
- Pompa servo - 1 cal Accord Type-r
- Hamulce przód - 282mm Zaciski Dwutłoczkowe Legend Klocki Ferodo (wszystko po minimalnym przebiegu, zaciski po regeneracji)
- Hamulce tył - 260mm zaciski Civic Type-r 7g klocki Oem Tarcza nie pamiętam (zaciski po regeneracji ręczny idealny zawsze blokuje koła)
Koła
- Rota Circuit 8 Sport Bronze (jedna nowa sprowadzana z US przez Jarusneta)
- Opony Bridgestone Potenza Re002 Adrenalin 195/50R15
Zawieszenie
- Amortyzaroty Koni Sport żółte
- Sprężyny -40mm
- Wahacze górne przednie regulowane Dawee Sworznie 555
- Sworznie dolne 555 po 15kkm
- Dolne Wahacze Poliuretan
- Końcówki CTR
- Rok temu geometria pochylenie kół tył porzód.
- Tylne zawieszenie
- duże cukierki Poliuretan.
Dwa nowe przeguby (jeden zewnętrzny a drugi wewnętrzny oraz wszystkie 4 osoby)
Wnętrze
OEM, dwie kierownice jedna z odsadzeniem 35 chinol druga Raid 32cm
Audio
Radio pioneer MHV-160ui
Głośniki przód Helix Blue średniotonowe oraz tweetery
(dodatkowo dorzucam maskę oem, mechanizm szyberdachu, głowica b18c4 do ogarnięcia, wahacz wzdłużny, zaciski, jarzma i tarcze ivt. Jeszcze kilka rzeczy się znajdzie)
Cena 17000 do negocjacji
Samochód posiada kilka niedociągnieć, niestety nie użytkuję go więc nie robiłem tego, jeśli ktoś będzie zainteresowany z wielką chęcią doprowadzę je do odpowiedniego stanu!
Pozdrawiam
tel 512208032