[S] Honda CRX Del Sol 1994 6000zl
Chcesz sprzedać swojego REXia ? albo inna H ?<br>
Tematy sa kasowane po 60 dniach nieaktywnosci !

Posty: 1   •   Strona 1 z 1
lapeno
 
Posty: 42
Dołączył(a): 2013-07-31, 14:22

[S] Honda CRX Del Sol 1994 6000zl

przez lapeno » 2017-05-29, 17:06

Cześc wszystkim z forum. Niestety jestem zmuszony sprzedać swoje cacko a to forum było moją inspiracją wiec wstawiam autko tutaj. Z forumowiczami pogadam inaczej :P. Dobra to tak

Do sprzedania mam Hondę CRX Del Sol.
Auto posiadam od 5 lat. W tym czasie autko zostało ponownie pomalowane i zakonserwowane. Stan blacharski oceniam na 4+, ponieważ w zeszłym roku autko zostało zarysowane na prawych drzwiach, tak ze uszkodzony jest lakier nie blacha. Z najważniejszych rzeczy jakie w nim zrobiłem to kapitalny remont silnika 3 lata temu. Wtedy silnik został w całości wyciągnięty z komory, rozebrany do każdej śrubki, oczyszczony, odnowiony. Lista rzeczy jakie robiłem podczas remontu silnika:
- Planowanie głowicy wraz z wymianą uszczelniaczy zaworowych dopasowanie gniazd zaworowych
- Planowanie bloku silnika oraz sprawdzenie jego szczelności, pomiar kształtu tuleji oraz ich honowanie ( wszystko jest ok)
- Wymiana pierścieni tłokowych ( nowe pierścienie wyprodukowane przez producenta które były montowane w fabryce hondy OEM)
- Wymiana panewek na ACL Race ( wzmocnione panewki)
- Wymiana uszczelki pod głowice ( nowa oryginalna OEM )
- Wymiana wszystkich uszczelniaczy na silniku ( nowe wszystkie OEM )
- Nowe szpilki na głowicy OEM było ich tam 16 sztuk każda szpila po około 15 zł
- Filtr oleju oryginalny OEM
- Silnik zalany olejem Motul pełny syntetyk
- Sportowe wzmocnione węże wody SPARCO
- Malowanie proszkowe pokrywy zaworów i kolektora ssącego
Koszt roboty tego silnika to około 4 tys zł za części i usługi specjalistyczne.

Każda śrubka w silniku i komorze skręcona jest za pomocą kluczy dynamometrycznych z monnetem jaki zaleca Honda. Ogólnie sililnik jest w stanie idealnym. Zrobiony w celu podkręcenia go na 200Km ale plany się trochę pozmieniały. Na forach piszą ze Honda bierze olej. Powiem tak mój silnik nawet na dotarciu nie zabrał milimetra z bagnetu. Mówiąc o silniku to przejechane na nim po remoncie jest około 6 tys km. Ponieważ autko służyło tylko w lato i to w słoneczną pogodę kiedy miałem czas.
Wcześniej wspominałem o całym malowaniu auta. Autko było trochę pordzewiałe jak to Honda. Zatem zleciłem jego pomalowanie. Każdy element na nowo został pomalowany. Tam gdzie była rdza to została usunięta a blacha przed malowaniem zakonserwowana.
Koszt malowania na nowo autka wraz z konserwacja nadkoli 4,5 tys zł

Podłoga w Hondzie jest cała. W zeszłym roku została w całości zakonserwowana wraz z profilami. Środek do konserwacji nie jest zwykłym barankiem. Preparat który wykorzystałem jest wykorzystywany również do konserwacji samochodów wyjeżdżających z fabryk. Tam gdzie była rdza została zeszlifowana, później typowy preparat anty korozyjny, później podkład antykorozyjny a na końcu masa antykorozyjna.

Przy atucie robiłem też kilka drobniejszych rzeczy takich jak wymiana szczęk i klocków hamulcowych wszystkie TRW oraz i kompleksowa regeneracja. Auto które kupiłem było z alufelgami i oponami zimowymi kiedy założyłem alufelgi okazało się ze szpilki są za krótkie i śruby można wkręcić tylko do połowy więc poszedłem do fabryki gdzie produkują śruby tylko że do samolotów xD i u nich zamówiłem specjalne przedłużane szpilki do mojej hondy. Szpilki są ze specjalnego stopu który jest znacznie trudniej rdzewieje, jest twardy ale nie pęka. Gwint na tych śrubach jest walcowany nie jak na tych z allegro wycinany. Koszt tych śrub to około 400 zł

W aucie wszystko działa, nigdy nie wyskoczył mi żaden Check engine, nic się nie tłucze. Zawieszenie jest w pełni sprawne. No może oprócz zamka w prawych drzwiach coś się tak z kabelkami podziało. Każdy czujnik w aucie w pełni działa. Autko świetnie się wkręca na obroty, płynnie nie szarpie. Nie bierze grama oleju, płynu chłodzącego itp. Do auta za drobną opłatą mogę dołączyć opony letnie wraz z alufelgami z zdjęcia 1. Wymienione zostały świece zapłonowe wraz z przewodami oba NGK.
Hondzina jest świetnie przygotowana do przyszłego tuningu lub do długiej i bezawaryjnej eksplatacji.
Auto ma długie opłaty
Przegląd techniczny do 24 października
Oc do 10 października
Serdecznie polecam
W przypadku jakiś wątpliwości pytań proszę dzwonić i mówić że z forum.
Nr tel 606568074 lub pisać na pw

Fotki
https://zapodaj.net/9ba8e09961331.jpg.html
https://zapodaj.net/e1f209b07c10f.jpg.html
https://zapodaj.net/861ecf91e0f98.jpg.html
https://zapodaj.net/671ca24edfd5b.jpg.html

Posty: 1   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Teraz jest 2019-10-18, 00:35