Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez xdeadly » 2008-08-02, 23:54
przez karwos » 2008-09-28, 21:48
przez karwos » 2008-09-28, 23:13
przez Ricz » 2009-05-26, 00:27
przez karwos » 2009-05-26, 07:19
przez Grzesław » 2009-05-27, 20:01
przez marcix36 » 2009-05-27, 20:13
przez Grzesław » 2009-05-27, 20:22
przez karwos » 2009-05-27, 23:58
przez karwos » 2009-07-18, 12:41
przez karwos » 2009-07-24, 13:29
przez marcix36 » 2009-07-24, 19:16
przez Grzesław » 2009-07-26, 15:44
przez karwos » 2009-07-26, 23:06
przez Grzesław » 2009-07-27, 09:26
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości