Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez fopa » 2011-03-09, 19:47
przez TomiNeo » 2011-03-10, 19:09
Małek napisał(a):ja juz mam w domu i jestem mega zadowolony dzieki polkar
przez polkar » 2011-03-16, 11:28
przez tomas82 » 2011-03-17, 18:11
przez polkar » 2011-03-17, 18:58
przez polkar » 2011-03-18, 15:47
przez damian1986 » 2011-11-15, 15:26
przez polkar » 2011-11-15, 15:32
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości