EC9 "Atomówka" by Ryba88 - fotosesja i wywiad dla Ebe-Event
Jeśli jestesmy włascicielami innych samochodów spod znaku Hondy to tutaj. I tutaj dajemy tez opisy pojazdów innych marek oraz jednosladów, itp

Posty: 456   •   Strona 24 z 31   •   1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 31
Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 7842
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2012-12-16, 20:46

jaka będzie butla i kompresor? pokaż fotki jak zbudowałeś poduszki itp

Ryba88
Forumowicz
 
Posty: 657
Dołączył(a): 2009-07-26, 14:45
Lokalizacja: Radomsko

przez Ryba88 » 2012-12-16, 21:55

Butla 10 L z mana, kompresor jeszcze nie wiem, ale najpewniej 1 tłokowy. Nie mam innych fot, jak te co wrzucam, a wszystko już na aucie. Może koło wtorku, albo jutro podłączę wszystko do kupy, na razie prowizorycznie i będzie wiadomo jak to wyszło ;)

Avatar użytkownika
vrus
Forumowicz
 
Posty: 1133
Dołączył(a): 2008-05-13, 14:05
Lokalizacja: Zabrze

przez vrus » 2012-12-16, 22:30

osobiscie uwazam ze mod kompletnie nie pasuje do auta, ale ono jest Twoje wiec powodzenia ! :ok: dla mnie lipa jesli chodzi o air w tym modelu :) ale plus za samozaparcie

czyżyk
Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączył(a): 2012-10-21, 19:56

przez czyżyk » 2012-12-18, 14:10

od czego zastosowałeś amortyzatory?

Ryba88
Forumowicz
 
Posty: 657
Dołączył(a): 2009-07-26, 14:45
Lokalizacja: Radomsko

przez Ryba88 » 2012-12-18, 22:13

Kolejna aktualizacja. Podłączyłem wszystko do wyspy rozdzielającej na 1/8 cala i ... działa :rotfl: Najpierw foty jak stoi na opuszczonym. Mnie wystarczy:
Obrazek
Obrazek
i tył:
Obrazek
Obrazek

Zauważone problemy:
- Przód podnosi się mniej niż tył (bo jest cięższy). Ewidentnie brakuje ciśnienia, bo aktualnie chodzi na max 7,5 bara z stacjonarnego kompresora - spadki na bloku przygotowania powietrza i na dłuuuugim wężu. Jak się mu pomoże lewarkiem to idzie w górę jak trzeba. Finalna instalacja ma chodzi na 10 bar więc powinno być lepiej :D
- Trzeba przerobić górne wahacze bo poduszka o nie obciera :(
- Poduszki są bardzo wrażliwe na ciężar, bo oprócz różnicy przód/tył jest jeszcze minimalna różnica (ok 1 cm) między przednią lewą i prawą stroną - od strony lżejszej skrzyni idzie wyżej i troszkę szybciej, ale sądzę, że zwiększenie ciśnienia to wyrówna ...

Zakupiłem także nowy zbiornik z ciężarówki man 10L, wraz z obeją mocującą, której nie ma na foci.
Obrazek

Tak więc chcąc nie chcąc trzeba będzie zrobić sterowanie obiema osiami osobno :)
Na koniec 2 filmiki:
http://www.youtube.com/watch?v=uGofCf3i ... e=youtu.be

I mała "zabawa" przodem:
http://www.youtube.com/watch?v=H4jwVPKZ ... e=youtu.be

DZIŚ WSZYSTKO Z KOMÓRKI, TO TEŻ JAKOŚĆ SŁABA

kamil kamieńsk
Forumowicz
 
Posty: 208
Dołączył(a): 2010-06-29, 00:12
Lokalizacja: kamieńsk

przez kamil kamieńsk » 2012-12-18, 22:28

Gratulacje :)Widzę ze Ujban cie zaraził pneumatyka :)mówił mi właśnie jakiś czas temu ze modzisz przy swoim i pytasz go co jak gdzie i z czym i widzę ze pokierował cie odpowiedni skoro wszystko działa jak potrzeba kompresor bym wziął z Viara jakiś mały bo tam wszystko metalowe a nie jak w tych chińskich g.... plastik, pilota masz na kable czy na stale w aucie?a myslałem ze był bym pierwszy na pneumatyce w hondach z naszego rocznika podkradłeś mi pomysł o którym gadałem z ujbanem przed wiosna bo mieliśmy modzić u mnie właśnie pneumatykę ale jakoś po przemyśleniach stwierdziłem ze to troszkę niebezpieczne auto się tak nie trzyma i ze wole sobie pozapier....

Avatar użytkownika
M!R@S
Forumowicz
 
Posty: 7693
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

przez M!R@S » 2012-12-19, 00:16

lepiej koło spasować i by było ok :)
Obrazek

Ryba88
Forumowicz
 
Posty: 657
Dołączył(a): 2009-07-26, 14:45
Lokalizacja: Radomsko

przez Ryba88 » 2013-01-03, 23:38

Lecim dalej ;) , ponieważ doszły prawie wszystkie brakujące części, czyli:
- Kompresor 1 tłokowy o teoretycznej wydajności 70L/min (okaże się w praktyce, bo wzorów z fizyki się nie oszuka :rotfl: );
- Wyłącznik ciśnieniowy - start przy 7,6 bar, wyłączenie przy 10,2 w komplecie z przekaźnikiem;
- 2x wyspa rozdzielająca z wejściem i wyjściem na 1/4 cala - powinno chodzić szybciej niż na wcześniejszych filmikach, gdzie była 1/8;
- złączki, redukcje oraz przewody z tekalanu.

Obrazek

Brakuje manometru, bo nigdzie na miejscu nie mogę dostać takiego jak chcę - będę musiał zamawiać z allegro i płacić 2 tyle za przesyłkę :( i jakiś przełączników do sterowania. Kabli mam sporo pozostałych z podłączania audio, więc zasilanie będzie z czego zrobić.

No i najważniejsze muszą być chęci, bo jak jest zimno i mokro to nie chce mi się robić ;)

A z innych spraw to spasowałem tylną lotkę z klapą, oraz zakończyłem walkę z tylnym zderzakiem, który pokazałem wcześniej ... teraz ma już kształty zderzaka, chociaż nie było łatwo. Zostało dać szpachlę natryskową -> szlif/poprawki -> podkład -> lakier strukturalny :) i .... moge zaczynac zabawę z pasowaniem przedniej dokładki :rotfl:

marcix36
Forumowicz
 
Posty: 1408
Dołączył(a): 2007-09-28, 19:41
Lokalizacja: Niemcy
Samochód: CTR EP3 K24

przez marcix36 » 2013-01-04, 11:11

Piękne graty :ok:

Ryba88
Forumowicz
 
Posty: 657
Dołączył(a): 2009-07-26, 14:45
Lokalizacja: Radomsko

przez Ryba88 » 2013-01-26, 18:46

Dziś miała nastąpić wielka premiera, a wyszedł wielki KUTAS :/ Cała instalacja działa, kompresor pompuje, rozdzielacze rozdzielają, nie mniej jednak w poduszce lewego przedniego koła powstała nie wiadomo skąd dziura :( Nie muszę oczywiście mówić, że dostałem ataku padaczki, a stopień mojego wqrwienia osiągnął miliard na 10 ... No, ale cóż ... życie :rotfl: Ja nie z tych co by zaraz popłakali się, poddali i wystawili ogłoszenie w dziale sprzedam.

Zamiast filmu parę fot instalacji. Nie jest to wersja ostateczna, zmienię jeszcze ułożenie węży, tak aby jak najmniej było ich widać - trójniki będą pd kanapą. Butla oczywiście do lakierowania, ale nie wiem jeszcze na jaki kolor. No i jakieś mocowanie do włącznika ciśnieniowego trzeba będzie zrobić.
Obrazek

Obrazek

Wiązka powietrze + prąd idzie przez całe auto. Kompresor podłączony poprzez bezpiecznik 50A dedykowany do car-audio. Bez włączonego silnika szybko rozładowuje akumulator ;)
Obrazek

Tymczasowy panel sterowania ;)
Obrazek
Włącznik kompresora zrobiłem na stacyjkę, dlatego, żeby postronne osoby nie bawiły się, gdy nie działa silnik. Kable rozruchowe będą musiały dołączyć do standardowego wyposażenia auta ;) Docelowo całośc będzie zabudowana w schowku pod popielniczką - będę musiał pobawić się kartonem, matą, żywicą, kitem i strukturą ;)

Na koniec po raz kolejny wielkie podziękowania dla Nadola, który jak zwykle pomógł mi z wymyśleniem schematu podłączenia wszystkiego do qpy.

Avatar użytkownika
M!R@S
Forumowicz
 
Posty: 7693
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

przez M!R@S » 2013-01-26, 18:54

ja od bardzo dawien dawna kminiłem jak to połączyć w hondzie, ale kasa mi na to nie pozwala puki co, możesz pstryknąć fotkę jak to wygląda na amorku ? Pewnie mało miejsca i pewnie poducha o coś haczy
Obrazek

Avatar użytkownika
Bedzio
Forumowicz
 
Posty: 143
Dołączył(a): 2010-07-18, 17:19
Lokalizacja: Olecko/Olsztyn

przez Bedzio » 2013-01-26, 19:03

M!R@S
Ryba88 napisał(a):- Trzeba przerobić górne wahacze bo poduszka o nie obciera :(

Ryba88
Forumowicz
 
Posty: 657
Dołączył(a): 2009-07-26, 14:45
Lokalizacja: Radomsko

przez Ryba88 » 2013-01-26, 19:36

Obciera to za dużo powiedziane. Było miejsca dosłownie na żyletkę, ale po przeróbce jest ok. Wywaliłem też moje poprzednie wahacze, które były przerobione na camber i też zrobiło się więcej miejsca. Nie mniej jednak dziura w poduszce jest w takim miejscu, że na prawdę nie mam pojęcia skąd się wzięła. Macałem wszystko sryliard razy i wszędzie da się wsadzić minimum małego palca od ręki, chociaż czasem jest ciasno i mi go gniecie :D

Poza tym tył chodzi jak wściekły, bo jest lekki, przód jak by chciał a nie mógł - podnosi się może o 10 cm, a z tyłu między koło, a nadkole można wsadzić głowę :rotfl2:

Avatar użytkownika
M!R@S
Forumowicz
 
Posty: 7693
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

przez M!R@S » 2013-01-26, 19:54

Na lato tez zaczne aira ogarniac ale musze amorki wpierw nizsze ogarnac zajebista rzecz
Obrazek

Ryba88
Forumowicz
 
Posty: 657
Dołączył(a): 2009-07-26, 14:45
Lokalizacja: Radomsko

przez Ryba88 » 2013-01-31, 22:38

Cóż ... DZIAŁA :D Podnosi się tak jak widać na załączonych zdjęciach. Przód idzie też wysoko, ale wolniej i trzeba poczekać, aż kompresor dobije ciśnienie, bo jednak butla jest mała.
W sumie to co jest teraz wystarcza do regulacji wysokości, bo butla jest za mała na jakieś zabawy, chociaż parę razy można podnieść i opuścić.

Jak by miało być na kozaku, to butla LPG w koło jako zbiornik, 2 kompresor i po 1 rozdzielaczu na 1 koło. Wtedy można by się bawić do woli :D

No to teraz foty.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Mam terenówkę !!
Obrazek

No i co oczywiście trzeba wszystko jeszcze raz rozłożyć, pomalować i złożyć, ale najważniejsze, że już sprawdzone. Przejechałem nawet parę metrów i da się życ :hyhy:

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 456   •   Strona 24 z 31   •   1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 31

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości