Witam, wczoraj wieczorkiem udało mi się przyprowadzić Hanie z której jestem strasznie dumny! Szukałem jakiegoś 4gena ale trafiło się to i nawet się nie zastanawiałem. Jest to Honda shuttle 1gen z 86roku 1.5 12zaworowy motor (ew2 - takie jest chyba oznaczenie motoru) Jak na swój rocznik trzyma się konkretnie. na nadkolach zero rdzy, jakieś może małe purchelki pojedyńcze i niewidocznie. Blacharsko lepszy stan niż mój CRX Mechanicznie jest troszkę roboty, chyba filterek paliwa, jakaś regulacja lpg, czyszczenie gaźnika. Zaraz idę dopiero do garażu rozkminiać co i jak. Honda na benzynie jeździ OK o ile nie nie mam wciśniętego gazu na 100%, wystarczy że wcisne go tak na 9/10 i auto ładnie przyśpiesza a jak otworze przepustnice do końca zaczyna się dławić(jest dziura w wydechu przy srodkowym i slychac tez takie popierdywanie), kupiłem z podobno niesprawną instalacją gazową. Wracając na trasie przełączyłem na gaz i moje ździwienie że samochód jechał lepiej niż na benzynce, już nie było tego problemu z gazem, mogłem wciskać do końca ale po wjechaniu w miasto i zatrzymaniu na światłach a potem ruszeniu samochód zaczął się dławić rwać strasznie, przełączyłem na PB i po ponownym powrocie na trasę przełączyłem na lpg i znów jechało się fajnie. Tak i tak pojadę pewnie z tym to jakiegoś zakładu ale czym może być to powodowane? Z wad to tyle
Kilka fotek będzie więcej:
Ostatnio edytowano 2010-10-23, 18:50 przez czakejro, łącznie edytowano 1 raz
widze schutelek od gaseba :D fajny fajny tez na schutla choruje ale z 4 łapa
[you] Czasami na drodze spotyka sie szalenców, pedzą na złamanie karku, wbrew rozsadkowi... naprawde.. czasami az cięzko ich wyprzedzic
et= 14,761
czakejro
przez czakejro » 2010-07-26, 11:05
Gasebowskie Gasebowskiej, tylko radio zabrał które jest na foto Ja chciałem tanią furkę taka by zapakować 4osoby i jechać na wywczas 4łapy to już większa kasa obok mnie śmiga shuttelek Łukasza z RPMu 4x4
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
czakejro
przez czakejro » 2010-07-26, 23:09
za 1800zl kupiony. Na gaźniku niestety Dzisiaj 200km zrobione na PB na Gazie raz chodzi raz nie. Co do problemów - dopiero w czwartek będę coś tam wymieniał bo teraz tak pracuje że nie mam kiedy. lekko przerywa na PB na niskich obrotach i po maxymalnym wcisniecia gazu w ogole dławi się strasznie, a jak wciskam tak na 95% to idzie ładnie bez przerywania. Co tu wymieniać? Filtr paliwa, powietrza - to napewno. Czyścić gaźnik... ma ktoś może instrukcje jak to zrobić?
Ma za dużo powietrza/benzyny jeśli się dławi, musisz podregulować. Ogólnie gaźniki z instalacją lpg nie są łatwe do obsługi. Jakbyś się zdecydował oddać komuś do zrobienia to mogę Ci polecić gościa co nieźle ogarnia.
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
jak to nie sa ?! przeciez gaznik i lpg to jak jednosc - nie ma nic latwiejszego- wtedy praktycznie mamy blosa- problem w tym ze to gaznik hondy i on srednio lubi gaz a jak sa 2 gazniki to juz calkiem
za gaznk nie bierz sie raczej sam- bo w 1.3 to jest tak rozbudowany i ma tyle podcisnien (nie widzialem tego z 1.5) ze glowa mala, lepiej zlec to jakiemus specowi od gaznikow, ktorych teraz jest tak malo...
foxbox ma jakiegoś speca który nawet jakieś "webbery 2 gardzielowe" ustawia więc może jak tylko kaska wpadnie na konto się tym zajmie Wszystko się zrobi powoli