Accord SiR-T by polkar
Jeśli jestesmy włascicielami innych samochodów spod znaku Hondy to tutaj. I tutaj dajemy tez opisy pojazdów innych marek oraz jednosladów, itp

Posty: 122   •   Strona 4 z 9   •   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9
Avatar użytkownika
polkar
Administrator
 
Posty: 3938
Dołączył(a): 2005-04-15, 12:51
Lokalizacja: z Polski
Samochód: del Sol

przez polkar » 2011-08-26, 14:37

To jest tylko zwykły sedan na Japonie z silnikiem z przodu. Czemu miałby miec tył napęd. Wszyscy się jaramy tym autem, łacznie ze mną i nawet moja żoną, ale dla Japończyków to typowy Accord w sedanie. Taka jest prawda.
HOTMOT.pl

Avatar użytkownika
Dymek
Forumowicz
 
Posty: 1333
Dołączył(a): 2009-06-16, 20:58
Lokalizacja: Wrocław/Ostrowiec Św

przez Dymek » 2011-08-26, 15:50

Vermilion napisał(a):Nie czaję tego :) Jak można zrobić auto niemal torowe o mocy grubo >200KM z napędem na przód. Mija się z celem jakoś. Przecież przy takim układzie to są koszmarne straty mocy na samym przeniesieniu napędu.

A NSX to impossible dream póki co :)

Ale Accord polkara jest piękny, zjawiskowy i naprawdę zaaaajebisty :)


hunda produkuje jedne z najlepszych układów przeniesienia napędów i straty mocy w fwd są naprawde niewielkie :)
Obrazek

Avatar użytkownika
Vermilion
Forumowicz
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 2010-07-22, 01:18
Lokalizacja: Wałcz/Bydgoszcz

przez Vermilion » 2011-08-26, 18:00

No ok. Dla mnie straty mocy ze względu na trakcję przy odciążaniu przodu były jednoznaczne ze stratami na układzie napędowym :) Źle to ująłem :)

Co do FWD - RWD to w zakrętach tył wygrywa, wyścigów na 1/4 nie uznaję :) Oczywiście nie ma to większego znaczenia (nawet bardziej wskazane FWD) jeżeli używamy auta na co dzień, a nie na tor.

Sebas kupując auto stałem właśnie przed wyborem Del Sol / MR2. Wybrałem solkę ze względu na mniejsze spalanie i właśnie napęd FWD, bo auto użytkuję na co dzień, w dodatku w zimę biorąc pod uwagę sprawność naszych polskich drogowców jazda MR2 bez systemów wymagałaby ciągłej uwagi. No i to mój pierwszy własny samochód, wcześniej 3 lata jeździłem tylkoi na motocyklach i jakoś trzeba się nauczyć ogarniania większych gabarytów bez przejmowania się większego odchodzącym tyłem i delikatnym operowaniem gazem :)

Po prostu uznałem, że jak coś ma w nazwie SiR (czyli jedna z najmocniejszych wersji) to jest raczej przystosowane do bardzo szybkiej jazdy :)

Polkar już mówiłem, że dla mnie ten Accord to mistrzostwo świata w klasie sedanów :) Mając coś takiego też bym się tym jarał jak głupi. Polska to nie Japonia :)
Yamaha TDM 850 4TX 2000r.

Avatar użytkownika
pirul
Moderator
 
Posty: 5603
Dołączył(a): 2006-12-11, 10:01
Lokalizacja: Kraków

przez pirul » 2011-08-26, 18:25

Vermilion napisał(a): jak coś ma w nazwie SiR (czyli jedna z najmocniejszych wersji) to jest raczej przystosowane do bardzo szybkiej jazdy :)


SiR to wersja wyposażenia, a nie silnikowa.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD
ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD
CB600F HORNET '10 SOLD
cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD
w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project

Avatar użytkownika
Vermilion
Forumowicz
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 2010-07-22, 01:18
Lokalizacja: Wałcz/Bydgoszcz

przez Vermilion » 2011-08-26, 18:38

W takim razie przepraszam, moje niedoinformowanie :) Zmyliło mnie to, że solka SiR ma 170KM zamiast 160KM Vti
Yamaha TDM 850 4TX 2000r.

Avatar użytkownika
FuRioN
Forumowicz
 
Posty: 298
Dołączył(a): 2010-11-07, 20:43
Lokalizacja: Kielce

przez FuRioN » 2011-08-26, 18:47

Vermilion napisał(a):Co do FWD - RWD to w zakrętach tył wygrywa


Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Rozumiem, ze robiles miliony testow, w roznych warunkach, roznymi autami FWD i RWD o takich samych osiagach, masie, mocy, rozlozeniu masy, srodku ciezkosci itd? Nie rozumiem jak mozna pisac takie rzeczy

Avatar użytkownika
pirul
Moderator
 
Posty: 5603
Dołączył(a): 2006-12-11, 10:01
Lokalizacja: Kraków

przez pirul » 2011-08-26, 20:10

Vermilion napisał(a):W takim razie przepraszam, moje niedoinformowanie :) Zmyliło mnie to, że solka SiR ma 170KM zamiast 160KM Vti


To dlatego, że wersje na wewnętrzny rynek były po prostu seryjnie mocniejsze niż te europejskie czy amerykańskie. W Japonii B16A to żaden rarytas :) ich rodzime d15b było mocniejsze niż nasze d16z6. Więc i na wyposażenie nie żałowali bo rynek bogaty to i chłonny, nie to co europa czy ameryki gdzie konkurencja ich zabijała. Poczytaj o jdm w wolnej chwili, to coś więcej niż dokładki i felgi rays.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD
ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD
CB600F HORNET '10 SOLD
cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD
w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project

Avatar użytkownika
qba_21
Forumowicz
 
Posty: 1786
Dołączył(a): 2007-02-17, 21:09
Lokalizacja: Ołobok/Świebodzin
Samochód: CRXEE8

przez qba_21 » 2011-08-26, 22:43

przyzwoite autko ;) trochę za dużo bieli ale kwestia gustu :razz: czasem nie masz CRVki jeszcze? ładna rodzina Hondy :ok:
Najpiękniejszy widok dla oka.......... piękna kobieta w CRXie...... a jaka kobieta w CRXie nie jest piękna:D

Avatar użytkownika
zbiknieff
Forumowicz
 
Posty: 538
Dołączył(a): 2009-07-30, 00:01
Lokalizacja: Rybnik / R-wy

przez zbiknieff » 2011-08-27, 09:25

Już Ci gadałem - gratki zakupu, autko MEGA - :ok: Mam nadzieje że już w przyszłym roku dam rade i pooglądam sobie te Twoje Perełki na Żywo ;)
Obrazek

Avatar użytkownika
czingis
Moderator
 
Posty: 820
Dołączył(a): 2006-03-13, 02:01
Lokalizacja: Sheemanghoo

przez czingis » 2011-08-27, 09:30

Vermilion, odejdź czasem od klawiatury i daj ludziom żyć! Niektóre ze swoich przemyśleń mógłbyś zostawić dla siebie.

Avatar użytkownika
hondata
Forumowicz
 
Posty: 72
Dołączył(a): 2011-01-16, 20:16
Lokalizacja: Mielec

przez hondata » 2011-08-27, 09:32

Świetny samochód!! :)
Był Del Sol B16A2... wciąż jest Civic Coupe K20

Avatar użytkownika
polkar
Administrator
 
Posty: 3938
Dołączył(a): 2005-04-15, 12:51
Lokalizacja: z Polski
Samochód: del Sol

przez polkar » 2011-08-27, 23:28

Proponowalbym bardziej w temacie pisac...
Co do Auta, byłem na zawodachw drifcie we Wrocku, ogarne kilka fotek, doszy nowe, delikatne zmiany.

qba_21 napisał(a):czasem nie masz CRVki jeszcze? ładna rodzina Hondy

Tak, mam CRV, del Solke, tego Accorda i czasem inne Hondy, w zalezności co sprowadzę na sprzedaż.
HOTMOT.pl

no_fear
Forumowicz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 2007-05-15, 08:35
Lokalizacja: Krk

przez no_fear » 2011-09-12, 10:22

Obrazek
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
bez stickerów było by ładniej...

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 7842
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2011-09-12, 14:34

no_fear napisał(a):bez stickerów było by ładniej...


x10 za poważna fura do nalepków :)

Wiem czemu założyłeś te felgi ale odnów tamte i ładuje z powrotem na auto bo dużo lepiej wyglądają :ok:

Avatar użytkownika
polkar
Administrator
 
Posty: 3938
Dołączył(a): 2005-04-15, 12:51
Lokalizacja: z Polski
Samochód: del Sol

przez polkar » 2011-09-12, 20:39

sebas napisał(a):Wiem czemu założyłeś te felgi ale odnów tamte i ładuje z powrotem na auto bo dużo lepiej wyglądają


Felgi z del solki i docelowo nie beda w Accordzie. Taj jak Sebas sie domyslasz, to na Wojne PP musiałem mieć jakies ładniejsze felgi, niż moje odrapane Worki. Dlatego załozone tymczasowo. Worki beda malowane na bialo. Choc te DRAGi w stickerach nazywo prezentiwały się o niebo lepiej niz na załaczonej fotce kolegi...
Co do stickerów w aucie, jest delikatnie na grilu, i chwilowo tak zostaje i nic poza tym.
Co do wojny PP - 2 miejsce w JDMie :rotfl:
HOTMOT.pl

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 122   •   Strona 4 z 9   •   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości