Vermilion napisał(a):Nie czaję tego Jak można zrobić auto niemal torowe o mocy grubo >200KM z napędem na przód. Mija się z celem jakoś. Przecież przy takim układzie to są koszmarne straty mocy na samym przeniesieniu napędu.
A NSX to impossible dream póki co
Ale Accord polkara jest piękny, zjawiskowy i naprawdę zaaaajebisty
Vermilion napisał(a): jak coś ma w nazwie SiR (czyli jedna z najmocniejszych wersji) to jest raczej przystosowane do bardzo szybkiej jazdy
Vermilion napisał(a):Co do FWD - RWD to w zakrętach tył wygrywa
Vermilion napisał(a):W takim razie przepraszam, moje niedoinformowanie Zmyliło mnie to, że solka SiR ma 170KM zamiast 160KM Vti
qba_21 napisał(a):czasem nie masz CRVki jeszcze? ładna rodzina Hondy
sebas napisał(a):Wiem czemu założyłeś te felgi ale odnów tamte i ładuje z powrotem na auto bo dużo lepiej wyglądają
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości