MODEL: A4 B5 Avant `97 I lift
SILNIK: 1.9tdi AFN
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: seria
ZAWIESZENIE: fabryczne sportowe -20 (1BE)
FELGI I OPONY: oem polerowane
UKŁAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT: seria
ŚRODEK: kierownica S-line, duzy FIS, klima, elektryka, poduchy, ogolnie standard.
CAR-AUDIO: fabryczny subwoofer BOSE w bagazniku, radio audi concert, 6 glosnikow, zmieniarka na karty SD.
Niby zwykle pospolite audi w dizlu. Znajomy sprowadzil je dla siebie z niemiec 3 lata temu, sam szukal czegokolwiek byleby nie bylo bite i zajezdzone, trafilo sie to. Po roku odkupilem je od niego. Co ciekawe na wszystkich elementach jest fabryczny lakier, nie mialo nawet najmniejszej stluczki, co jak na 15 letnie auto jest ewenementem biorac pod uwage ze lakier po woskowaniu blyszczy sie jak nowy.
Po zakupie wygladal tak:
Pierwsze mody na wiosne, kapcie od A8 polerowane na lustro "łopaty" i przednie lampy z soczewkami a`la S4 z xenonem:
Cos mnie nagle podkusilo, zalozylem kompletny KIT Weiteca, auto spadlo na glebe -60.
Nie wiem czy pojezdzilem chociaz pare dni, stwierdzilem ze mnie chyba posralo z dupowozu robic taczke, Weitec poszedl do żyda, wjechalo spowrotem fabryczne -20 i siedzi do dzisiaj. Delikatny detailing, wosk (lakier nie polerowany), polerka felg od nowa:
Przez chwile na aucie wyladowaly kapcie 18" oryginal MAE, ale stwierdzilem ze to tego trzeba by obnizyc zawias zeby jakos wygladalo, a ze nie mialem zamiaru to tez poszly do żyda
Obecnie jest opcja totalny kapelusz, czyli jakies zwykle 16" z audi A6 na lato a na zime z nudow wypolerowalem sobie oryginalne 15". Po pierwszej feldze chcialem to [lubiezne posuwanie dupa w tyl i przod] wpizdu ale jakos dotrwalem zdzierajac palce do kosci
Rok temu tez wjechal program, silnik sie okazal zdrowiutki, na 1,15bar wyplulo tyle:
Dlugo nie pojezdzilem, lekkiej nogi nie mam, turbina po paru miesiacach podziekowala za wspolprace i dopadla ja "choroba szalonych diesli". Silnik na szczescie nie ucierpial, wjechala wiec wieksza turbina od 130 konnego AWX, teraz pozostalo wrzucic wieksze wtryski i mozna atakowac okolice 160 koni i 350 niutonow.
Obecnie i tak auto jest dosc żwawe, setke robi w 8sek:
no i nic nie cza wiecej robic, ostatnio robilem taka v6, kurcze jak zajebiscie rzucala buda podczas przegazowki normalnie jak ferrari z przyspawanym zawieszeniem silniika do budy )
no zjebalem troche, statyw za nisko byl i lapal ostrosc na deske. mam lepsze onboardy pozniej ale wrzucilem ten ze wzgledu na pojedynek ze skoda, gosc troche nie fair sie zachowal powinien zjechac.
U nas Astre, Golfa, Peugota czy Skode to szukać jak igły w stogu siana Przeważnie Honda, Clio, BMW, EVO, parę Subaru i SC/CC... Pojawiają się inne auta ale sporadycznie...
bno 3 minuty jazdy to juz mowi samo za siebie, do tego fajna nawierzchnia i dobrze przygotowane, ja sie dzisiaj zrazilem do takich imprez ;p teraz dopoki nie zobacze toru to nawet nie jade, mialem crxem pojechac ale dobrze ze wzialem kangura bo bym juz nie wrocil