Szalona eFKa czyli 8th gen po mojemu
Jeśli jestesmy włascicielami innych samochodów spod znaku Hondy to tutaj. I tutaj dajemy tez opisy pojazdów innych marek oraz jednosladów, itp

Posty: 177   •   Strona 8 z 12   •   1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
Avatar użytkownika
pirul
Moderator
 
Posty: 5603
Dołączył(a): 2006-12-11, 10:01
Lokalizacja: Kraków

przez pirul » 2012-07-01, 15:07

Korzystałem z tej strony, link znalazłem na stanceworks.com i obecnie nadal ją przeglądam, zastanawiam się tylko czy nie lepszym rozwiązaniem będzie jednak 205/40, 195 to trochę wąska opona jak na ten silnik i masę, a to ma nadal dobrze jeździć, a nie tylko dobrze wyglądać jak stoi.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD
ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD
CB600F HORNET '10 SOLD
cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD
w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project

Avatar użytkownika
M!R@S
Forumowicz
 
Posty: 7693
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

przez M!R@S » 2012-07-01, 15:22

ja się zaś zacząłem zastanawiać nad 195/45 bo jest tego więcej w przeciwieństwie do 205/40... w 17to tak, ale w 16" to jest makabra. Opona się też rozciągnie
Obrazek

Avatar użytkownika
pirul
Moderator
 
Posty: 5603
Dołączył(a): 2006-12-11, 10:01
Lokalizacja: Kraków

przez pirul » 2012-07-10, 12:50

Auto wróciło do domu, od trzech dni składałem i czyściłem wszystko od rana do późnej nocy, teraz czeka na korektę lakieru. Przy okazji dołożyłem na tył dystanse 6mm, z przodu zrobiłem kąty tylko jeszcze dzisiaj muszę jechać do warsztatu bo się zrobiło mocno zbieżnie :szok: Zastanawiam się czy na przód też nie wrzucić dystansów, jeszcze zobaczę.

Tak to wygląda obecnie:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tył wersja bez lotki:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I wersja z lotką:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nie wiem czy zakładać tą lotkę bo trzeba by ją lepiej wykończyć, pod światło jest mocno falista, wygląda jak spojler z giełdy...

Ze zmiany rozmiaru opon po pomiarach jednak zrezygnowałem, musiałbym auto posadzić jeszcze przynajmniej o 4 centymetry, a to byłaby już droga krzyżowa więc póki co zostaje jak jest, może kiedyś się odważę, ale nie w tym roku.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD
ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD
CB600F HORNET '10 SOLD
cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD
w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project

Avatar użytkownika
Diups
Moderator
 
Posty: 1389
Dołączył(a): 2006-08-20, 16:34
Lokalizacja: Kraków

przez Diups » 2012-07-10, 14:35

Ten ciemny front z przodu wygląda świetnie z żółtymi halo.
Szkoda że to 5d.... gdyby był 3d to by kosił
DELSLOW PROJECT
[center]Mój ulubiony cytat na tym forum skierowany do mnie to:
Dratinni napisał(a):odezwał się ten co ma del sol i go nie stać na dokładki i siatex
[/center]

Avatar użytkownika
Karol Trelka
Forumowicz
 
Posty: 721
Dołączył(a): 2011-12-13, 14:10
Lokalizacja: Kłonów/Japonia
Samochód: ED9 turbo

przez Karol Trelka » 2012-07-10, 14:56

i tak robi świetne wrażenie :ok: pięknie skomponowane ufo :rotfl:
https://www.facebook.com/pages/JDMgarage/1455694554744375?ref=hl

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 7842
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2012-07-10, 18:10

Super teraz wygląda :) Ogólnie to ciężko poprawić wygląd tego wynalazku. Ja bym montował lotkę :)

Avatar użytkownika
ADIOS
Forumowicz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 2011-10-19, 08:27
Lokalizacja: ZGY!

przez ADIOS » 2012-07-10, 18:18

Kosa :)
Ja jeszcze wrzuciłbym na przód czerwony znaczek fajnie by grał ze szpilkami i resztą czerwonych elementów na aucie ;)

Avatar użytkownika
pirul
Moderator
 
Posty: 5603
Dołączył(a): 2006-12-11, 10:01
Lokalizacja: Kraków

przez pirul » 2012-07-11, 18:34

Ha, udało mi się na oko rozwiercić i ustawić cambery tak, że nie trzeba było niczego poprawiać, lewe koło -2,06, prawe -2,12 :razz: za to zbieżność poszła ostro ale już jest wszystko prosto :) gdyby ktoś od Krakowa na południe potrzebował laserowo ustawić geometrię dobrze, a niedrogo - polecam serwis fiata w Nowym Targu bezpośrednio przy zakopiance obok stacji BP, jako jedyni w mieście i okolicy mają płaski najazd bez progów, podnośników itd. i nowy sprzęt do pomiarów, można jechać śmiało nawet jeśli się ma dokładkę 3cm nad ziemią :ok: bo w każdym innym serwisie albo im nie pasowało, bo za nisko i nie wjedzie, albo głowice się nie zobaczą bo za nisko zderzak wisi :blee:

Obrazek

Aha, przykleiłem lotkę, niech już jeździ jak ma leżeć, póki co zamontowana na masie klejąco - uszczelniającej bo gdyby ją przyszło zdjąć do poprawki to nie będzie takiego problemu jak z klejem do szyb.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD
ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD
CB600F HORNET '10 SOLD
cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD
w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project

Avatar użytkownika
orowiok
Forumowicz
 
Posty: 1042
Dołączył(a): 2009-06-13, 21:36
Lokalizacja: z gór
Samochód: ed9

przez orowiok » 2012-07-11, 20:26

a możesz mi zdradzić za ile tam ustawiają zbieżność? :razz:

Avatar użytkownika
pirul
Moderator
 
Posty: 5603
Dołączył(a): 2006-12-11, 10:01
Lokalizacja: Kraków

przez pirul » 2012-07-11, 20:47

Mnie policzyli 70pln za pomiar całego auta i ustawienie zbieżności tylko z przodu bo reszta była w porządku, jak pojedziesz ustawić zbieżność przód i tył i jeszcze jakieś kąty to na pewno będzie więcej ale ile - tego już dokładnie nie wiem.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD
ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD
CB600F HORNET '10 SOLD
cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD
w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project

Avatar użytkownika
Diups
Moderator
 
Posty: 1389
Dołączył(a): 2006-08-20, 16:34
Lokalizacja: Kraków

przez Diups » 2012-07-12, 09:39

Czyli pokusiłeś się na patent z fasolkami :)
Najlepszy i najtańszy żeby pochylić przód przy mcpersonie :)
U mnie też kąty raczej ok, a zbierzność poszła "w pizdu"
DELSLOW PROJECT
[center]Mój ulubiony cytat na tym forum skierowany do mnie to:
Dratinni napisał(a):odezwał się ten co ma del sol i go nie stać na dokładki i siatex
[/center]

Avatar użytkownika
polkar
Administrator
 
Posty: 3938
Dołączył(a): 2005-04-15, 12:51
Lokalizacja: z Polski
Samochód: del Sol

przez polkar » 2012-07-12, 09:57

ładnie to wygłada. Tak jak Sebas pisał nie jest łatwo poprawic ufo, bo to auto samo w sobie jest takie troche inne niz wszystkie
W tym wydaniu mi sie podoba
HOTMOT.pl

Avatar użytkownika
pirul
Moderator
 
Posty: 5603
Dołączył(a): 2006-12-11, 10:01
Lokalizacja: Kraków

przez pirul » 2012-07-12, 10:33

Diups napisał(a):Czyli pokusiłeś się na patent z fasolkami :)
Najlepszy i najtańszy żeby pochylić przód przy mcpersonie :)


No dokładnie, koszt zerowy tylko dwie godziny wkładu własnego. Mógłbym rozwiercić więcej ale nie potrzebuję zwariowanego kąta na seryjnych amortyzatorach bo nie pójdzie więcej w dół i wyglądałoby to komicznie. A jak się zdecyduję w końcu na gwint to będą camber plate'y i wtedy się będzie można bawić. Teraz na spokojnie jeszcze tylko pomierzę czy warto dołożyć dystanse też na przód żeby się wyrównało z budą i nie ocierało i to wszystko.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD
ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD
CB600F HORNET '10 SOLD
cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD
w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project

Avatar użytkownika
spurek
Moderator
 
Posty: 1192
Dołączył(a): 2008-09-20, 10:43
Lokalizacja: Poznań / Suchy Las

przez spurek » 2012-07-17, 19:44

Papuga... :p ale i tak całość klasa wygląda.....no i te żółte fogi przy B92P wyglądają kozacko :)

Obrazek
I'm so JDM, my blood type is TypeR.

ED9-->ED9-->ED9 + EE8-->CH1 + EH6 + ED9-> CH1 + CG2 + RD2 + NA1

Avatar użytkownika
pirul
Moderator
 
Posty: 5603
Dołączył(a): 2006-12-11, 10:01
Lokalizacja: Kraków

przez pirul » 2012-07-17, 20:38

Pierwszy raz widzę ten samochód :) ale koniec końców ileż można wymyślić modyfikacji nie odbiegających drastycznie od serii. Poza tym Ty zapewne z przodu masz czerwony znaczek, a ja mam w czarnym macie :razz: no i nie masz świateł dziennych, no i masz seryjny zderzak z tego modelu i seryjny grill z tego modelu, a ja mam zmieniony grill i zderzak, pozostają halogeny, a to przypadek :)

Fajnie byłoby jakieś zdjęcia porobić razem bo nawet nakrętki w felgach mają ten sam kolor :szok: tyle, że w type r czerwień to oczywisty wybór jeśli chodzi o dodatki, ja wybrałem czerwone bo pasowały do logo na felgach.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD
ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD
CB600F HORNET '10 SOLD
cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD
w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 177   •   Strona 8 z 12   •   1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości