Wpadła mi fajna robota chyba warta opisania Komentujcie oceniajcie
Tydzień temu znalazłem w necie ogłoszenie o komarach. Gość chciał sprzedać 2 komary w cenie jednego więc niewiele myśląc wsiadłem z kumplem do samochodu i za 4h komary stały w garażu. Jeden pojechał do poczekalni a drugi od razu na warsztat
Jeszcze tego samego dnia rozebrałem częściowo silnik. Cylinder ok, tłok, pierścienie jak nówki, wiec rozkręciłem gaźnik, wyczyściłem, zapłon został wyregulowany i komar.....odpalił z "ręki". Lekka regulacja gaźnika i gdyby nie pourywane linki byłaby pierwsza jazda ;D
Następnego dnia wyglądał już nieco "lepiej" :
Niestety jest to budżetowa renowacja wiec szału się nie spodziewam ale chce osiągnąć stan najbliższy fabrycznemu Oczywiście "budżetowa" nie oznacza lipy i roboty na odpierdziel sie 3 dni czyszczenia do gołej blachy i wczoraj wpadł podkład:
W miedzy czasie zostały zamówione wszystkie linki szparunki pokrowiec na kanape, kolanko wydechu no i oryginalny lakier komara W dniu dzisiejszym po szlifowaniu podkładu poszła pierwsza i chyba ostatnia warstwa lakieru właściwego:
Teraz lakier może sobie cały tydzień schnąć bo udaje sie na wakacje a zaraz po powrocie Komarek będzie składany
Ostatnio edytowano 2012-07-20, 14:08 przez matek1617, łącznie edytowano 1 raz
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
Cena jest zależna od kosztów jakie jeszcze "wyjdą w praniu" ale oscyluje w okolicach 700zł. Papierów nie ma ale jest możliwość zarejestrowania ponownego. Tak rejestruje drugiego komara.
no powiem Ci że tak jest ;D a jak widać efekty roboty już po malowaniu i przy składaniu to aż się chce robić ;D Dzisiaj felgi zostały wypiaskowane i pomalowane, zaraz ide zakładać gumy no i mam nadzieje że stanie na kołach do końca dnia. Jutro jakieś pierdółki typu czyszczenie i malowanie uchwytów manetek klamek i inne takie no i oczywiście obowiązkowa jazda testowa fotki zaaktualizuje po robocie
Małe postępy prac ;D
Po piaskowaniu felg i malowaniu wyszło coś takiego:
W tle widać na założonej już gumie
A tu powoli składam do kupy całość:
Jutro pozostaje wyczyścić mocowania przedniego błotnika, wypiaskować cylinder i głowice oraz przepolerować dekle silnika, no i oczywiście dalej składać Były plany na jazdę testową ale niestety przy zakładaniu opony złapałem dziure na dętce i muszę zdejmować koło i łatać :/ Są plany na Środę ;D
grzesiek84
przez grzesiek84 » 2012-07-15, 22:20
czerwony będzie szybki zatem działaj fajnie się to ogląda
Następny dzień prac zaowocował takim oto wyglądem:
Była jazda testowa i niestety tak to bywa że czasem człowiekowi brakuje mocy. Tak też jest z komarem. Na szczęście mam drugi silnik ponoć sprawny, spróbuję go jutro podmienić i zobaczymy rezultaty. Poza tym już widać koniec, zostało tylko ogarnąć elektryke tak jak należy, znaleźć ze 2 KM, poprzykręcać to co jeszcze leży i czeka na montaż i będzie finito Myśle że warto było poświęcić te kilka dni i mieć na pysku banana